Wednesday, December 3, 2014

လြမ္းညိဳ့ေသြးတဲ့ ေဆာင္းေလေျပ



မနက္ မိုးလင္းလို ့မ်က္စိ ဖြင့္လိုက္ျပီ ဆိုတာနဲ ့ မ်က္စိေရွ ့ မွာ ေမာင့္ကို  အေျပးအလႊား လိုက္ရွာ တတ္တာ အက်င့္ျဖစ္ေနခဲ့ ပါျပီ။ ေမာင္ေအးခ်မ္း စြာ အိပ္စက္ေနတယ္ ဆိုတာ ကို ျမင္ရေတာ့ မွ ကၽြန္မ အိပ္ယာထဲ ကေန အသံ မထြက္ေအာင္ ဖယ္ခြာ ခဲ့ျပီး လုပ္ရိုး လုပ္စဥ္ ကိစၥေတြ နဲ ့ေန ့သစ္ေတြ ကို ႏႈတ္ဆက္ရ စျမဲေပါ့။ 

တစ္ခါ က ကၽြန္မ ညဘက္ စာေရးေန လို ့အိပ္ယာ ၀င္တာ သိပ္ေနာက္က် သြားခဲ့ျပီး မနက္ကို ပံုမွန္ အခ်ိန္ မႏိုးပဲ အိပ္ေပ်ာ္ သြားမိတယ္။ ကၽြန္မ မ်က္ႏွာေပၚ ေနေရာင္ျခည္ႏုႏု က လာေရာက္ တိုး၀င္ေတာ့ မွ ခ်က္ခ်င္း ဆိုသလို ေရွ ့ မွာ ေမာင့္ ကို အရင္ဆံုး ၾကည့္မိတယ္။ 

အိမ္ေနာက္ေဖး ကို အျမန္ ပဲေျပးဆင္း သြားျပီး ဂႏၵမာ ပန္းခင္းေတြ ထဲ၊ စေတာ္ဘယ္ရီ ခင္းေတြထဲ၊ မက္မြန္ ပင္ေတြၾကားထဲ မွာ ေမာင့္ကို အေျပး လိုက္ရွာ မိတယ္။ ေရေမႊးပန္းေတြ ကို ပန္းကိုက္ တဲ့ ကပ္ေၾကးေလး နဲ ့အသာ အယာ လိုက္ညွပ္ေနျပီး လက္ထဲမွာ လည္း ပန္းေတြ တေပြ ့ တပိုက္ နဲ ့ေမာင့္ ကို ေတြ ့လိုက္ ရေတာ့ မွ ကၽြန္မ သက္ျပင္း ခ်ႏိုင္ခဲ့တာ ပါ။ 


ပန္းေတြ ကၽြန္မ ကို ကမ္းေပးျပီး ျပံုးျပေန တဲ့ ေမာင့္ အျပံဳး ယဲ့ယဲ့ေလး ခို၀င္ေန တဲ့ အဲဒီ ပါးခြက္ ကေလးကို တစိမ့္စိမ့္ စိုက္ၾကည့္ေန မိျပီး ကၽြန္မေမာင့္ ကို သိပ္ခ်စ္တယ္ ဆိုတာ ကို ကိုယ့္ကုိယ္ ကိုယ္ မယံု ၾကည္ႏိုင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္ခဲ့ မိျပန္ေပါ့။ 

တစ္ခ်ိန္က ေမျမတ္မြန္ ဆိုတဲ့ မိန္းမ ဟာ မာနေတြ အလုပ္ေတြ ကို ေခါင္းထဲ မွာ ေငြတြက္ စက္လို တခ်ိန္ လံုး တြက္ခ်င္ေနျပီး ဦးေႏွာက္ က အလုပ္ လုပ္ လြန္း လို ့ႏုလံုးသား ကို ေနရာ ဘယ္ေတာ့မွ ေပးမွာ မဟုတ္ ဘူးေနာ္ လို ့ယံုၾကည္ခ်က္ အျပည့္နဲ ့ၾကံဳး၀ါး ခဲ့ဖူးတာပါ။ 

ကၽြန္မ ကို သိပ္ခ်စ္ တဲ့ အန္တီေလးေမ က သမီး ကိုယ္ မလိုခ်င္ တဲ့ အရာေတြ က ကိုယ့္ဆီ ကို ဆိုက္ ဆိုက္ျမိဳက္ျမိဳက္ ၾကီးေရာက္လာ တတ္တယ္ေနာ္။ အဲဒီ အခါ သမီးရင္ဆိုင္ ခံႏိုင္ရည္ ရွိဖို ့တစ္ဖက္တည္း အစြန္း မွာပဲ ရပ္တတ္ တဲ့ အက်င့္ ကိုျပင္ရမယ္ လို ့သတိေပးခဲ့ တုန္းက ကၽြန္မ က ခပ္ဟဟ ရယ္ျပီး အန္တီေလးေမရယ္ ေရာက္ လာေတာ့လည္း ေခါင္းေရာ လက္ပါ ခါျပလိုက္ရံုေပါ့ လို ့ေပါ့ေပါ့ ပါးပါး ပဲ ျပန္ေျပာျဖစ္ ခဲ့တာ။ 

ကၽြန္မဆီေရာက္လာ တဲ့ ကၽြန္မ အထင္ မၾကီး တတ္ေသာ မႏွစ္ျခိဳက္တတ္ေသာ အရာေတြ ထဲမွာ စိတ္ပ်က္ အားငယ္ မႈေတြ၊ ခ်စ္ခင္ တြယ္တာ လြန္းမႈေတြ၊ အေလ်ာ့ေပးမႈေတြ အရွံဴးေပးမႈေတြ ဟာ အဲဒီ အျပံဳး လဲ့လဲ့ေလးေတြ နဲ ့အတူ ကၽြန္မ ျငင္း မရေအာင္ ေမာင္ခ်စ္ျပခဲ့ တာေပါ့ေလ။ 

 ေမာင္က အခ်စ္ ဆိုတဲ့ ဟိုး အစြန္းတစ္ဖက္ ကို ဆုပ္ကိုင္ ထားျပီး ကၽြန္မ က ဘ၀ ဆိုတဲ့ ကၽြန္မ ရဲ ့အတၱေတြ ရွိတဲ့ အစြန္းေလး မွာ ေခါင္းမာႏိုင္ သေလာက္ မာျပီး ကၽြန္မ တို ့ေ၀းသြား ခဲ့ဖူးတာပါ။ 

ငါတို ့ဘာလို ့ကြဲသြား ၾကတာလဲ လို ့ေမးစရာ မလိုေအာင္ ကို ကၽြန္မ တို ့ရဲ ့ခြဲခြာျခင္း ဟာ အေျဖထြက္ခဲ့ ပါ တယ္။ ဒါေပမယ့္ အခ်ိန္ေတြ ေန ့စြဲေတြ ရာသီေတြ ဘယ္ေလာက္ေျပာင္းသြားေျပာင္းသြား ေမာင္က အဲဒီ အစြန္း တစ္ဖက္ ကေန တည္ျငိမ္ေန တဲ့ သူ ့အခ်စ္ေတြ ကို သစၥာ တရား ဆိုတာၾကီး နဲ ့ကၽြန္မ ကို တစ္ခ်ိန္ လံုး စိန္ေခၚေနခဲ့ တာေပါ့။ 

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ အမုန္းဆံုးျဖစ္တဲ့ ေမာင့္ရဲ ့အားငယ္တဲ့ စိတ္က လည္း ဘယ္ေတာ့ မွ မေျပာင္းလဲ ပဲ အမ်ိဳး မ်ိဳးေသာ နည္းေပး လမ္းျပမႈေတြ နဲ ့ေမာင့္ ကို အသဲကြဲ သူၾကီး အခ်စ္ အတြက္ ရူးသြပ္ သူၾကီးျဖစ္ေစ ခဲ့တယ္။ 

ကၽြန္မ ရဲ ့အတၱေတြ ကို နတ္ဆိုး တစ္ပါးပါး က အခ်စ္ ဆိုတဲ့ အသြင္ နဲ ့ေမာင့္ ကို ခုတံုး လုပ္ျပီး ကၽြန္မ ကို စိတ္ေခၚ ခဲ့သလားေလ။ ေမာင္ က ကၽြန္မ ရဲ ့အတၱ နဲ ့ကၽြန္မ ရဲ ့အခ်စ္ အေပၚ စိန္ေခၚ တိုက္ခိုက္ ခဲ့မႈမွာ ဓါးစာခံ သက္သက္ ရယ္ပါ။

 ေမာင္ နဲ ့ကၽြန္မ ေ၀းသြား ၾကေပမယ့္ ေမာင္က အျမဲတမ္း ကၽြန္မ ရဲ ့အရိပ္ျဖစ္ေန ခဲ့တယ္။ ကၽြန္မ အံ့ၾသ တုန္ လႈပ္ သြားရေအာင္ကို ေမာင္ က ကၽြန္မ ရဲ ့အသက္ရွဴ   သံတိုင္း ကၽြန္မ ရဲ ့ေျခလွမ္းတိုင္း ကို ဘာသာျပန္ ရင္း အျမဲ တမ္း အေ၀းၾကီး နဲ ့နီးနီးေလး ကို ရွိေနေပးခဲ့ တာပါ။ 

ကၽြန္မ အခက္အခဲ ရွိတဲ့ အခါတိုင္း ေရာက္လာ ခဲ့တဲ့ အရိပ္ေတြ က ေမာင့္အရိပ္ေတြ ဆိုတာ ကို ကၽြန္မ သိသိ ၾကီး နဲ ့မသိက်ိဳးကၽြန္ျပဳခဲ့ေပမယ့္ ေမာင့္ ကို အသံုး ခ်ျပီး ကၽြန္မ ကို က်ဆံုးေစခ်င္ တဲ့ အဲဒီ နတ္ဆိုး ရဲ ့လွည့္စားမႈ ကိုေတာ့ ကၽြန္မ ဒူးေထာက္ ခဲ့ရျပီေလ။ 

၄ ႏွစ္ေလာက္ေ၀းကြာ ခဲ့ျပီး မ်က္ႏွာ ခ်င္းဆိုင္ တစ္ၾကိမ္ျပန္ဆံုေတြ ့တဲ့ အခါ မွာေတာ့ ေမာင့္ အျပံဳးဟာ စစခ်င္း ကၽြန္မ ႏွလံုးသား ထဲ ထိုးေဖာက္ သြားဖူး တဲ့ အတိုင္း ႏူးညံ့ေႏြးေထြးစြာ။ " တစ္ရက္ ကေလးမွ မေ၀းခဲ့ ပါဘူး....ေမ။ မေန ့က အတိုင္းပါပဲ။ ေမ ့ကို ခ်စ္တယ္...ေမာင္ဟာ ေမ့ ကို ခ်စ္ျမတ္နိုး ဖို ့ေမြးဖြားလာခဲ့ သူပါ " 

အျပံဳးေတြ ဟာ အားျပတ္ ခ်ိနဲ ့ေနတဲ့ ေမာင့္ ကိုယ္ခႏၵာေပၚ မွာ ေတာက္ေတာက္ ပပၾကီး လင္းပြင့္ လို ့။ ကၽြန္မ အျမဲ စိတ္ကူးယဥ္ ခဲ့တဲ့ အတိုင္း ဒီေတာင္ေပၚျမိဳ ့ ကေလးမွာ။ လမ္းေကြ ့ေကြ ့ေကာက္ေကာက္ေလးေတြ နဲ ့ေတာင္ကုန္းျမင့္ေလး ရဲ ့အစြန္း မွာ ကၽြန္မ နဲ ့ေမာင္ တို ့ ရဲ ့အိမ္ ကေလး။

 ေမာင့္ စိတ္တိုင္းက်  အရိုးရွင္းဆံုး ကၽြန္မ ဖန္တီးထားခဲ့ ပါတယ္။ ေမာင့္ ကို ကၽြန္မ အတိတ္ေတြ ထဲကေန ဆြဲ ထုတ္ ခဲ့ျပီး ေမာင့္ အတြက္ ေန ့သစ္ေတြ ကို အေကာင္းဆံုး ဖန္တီးေပး ဖို ့ဆံုးျဖတ္ ထားျပီးခဲ့ျပီပဲေလ။ ရွိသမွ် အလုပ္ေတြ ကို အကုန္ုျပစ္ ထားခဲ့ျပီး ခ်စ္လွစြာေသာ ေမေမ့ ကိုေတာင္ လံုး၀ ေက်ာခိုင္း ခဲ့ရတာ ကို ေမေမ နားလည္ေပးနိုင္ ဖုိ ့မ၀ံ့ မရဲ ဆုေတာင္းမိျပန္ေသးတယ္။ 

ဒါေပမယ့္ ကၽြန္မ ရဲ ့ဆံုးျဖတ္ခ်က္ အတြက္ ကၽြန္မနည္းနည္း မွ ေနာင္တ ရမေနခဲ့ပါ။ ေမာင့္ ကို ျပဳစုေနရ တာ ေမာင္ေပ်ာ္ရႊင္ေနတာ ကို ၾကည့္ရင္း ေပ်ာ္ရႊင္ေနရ တဲ့ ကၽြန္မ ဟာ ခ်စ္ျခင္း ကို စိန္ေခၚ တိုက္ခိုက္မႈၾကီး အတြက္ သစၥာတရား ရဲ ့ခြန္အား မွာ ေက်ေက်   နပ္နပ္ၾကီး ကို အရွံဴးေပးမိေနျပီေလ။ 

 ေမာင္ နဲ ့ကၽြန္မ အတူတူ ပ်ိဳးထား တဲ့ ပန္းခင္းေတြ ဟာ ခုေတာ့ အေရာင္ကို စံုလို ့ကၽြန္မ ကိုပဲ အားေပးေန ၾက သေယာင္။ မနက္ ဆို ေမာင္ မႏိုးခင္ ကၽြန္မ ေစာလ်င္ စြာ ထျပီး ေရေႏြးတည္၊ မနက္ စာျပင္၊ ဘုရားေ၀ယ်ာ ၀စၥေတြ လုပ္ျပီး ေမာင္ အဆင္သင့္ ေရခ်ိဳး ဘုရား ၀တ္ျပဳနိုင္ေအာင္ စီမံေပးေနရတာ ကိုပဲ ကၽြန္မ မွာ ေပ်ာ္ရႊင္ၾကည္ႏူးလို ့။

 ေနေရာင္ေလး ထြက္လာျပီ ဆို အိမ္ေရွ ့ က ကၽြန္းသား ထိုင္ခံု အ၀ိုင္းၾကီး မွာ ေမာင္နဲ ့အတူ ေနစာ လႈံ ရင္း ေမာင္ က ဒီေန ့ထြက္ ဂ်ာနယ္ တစ္ေစာင္ေစာင္ ကို ဖတ္ျပတတ္ သလို ကၽြန္မ ကလည္း ေမာင့္ကို ကၽြန္မေရးျဖစ္ တဲ့ စာေတြ ကဗ်ာေတြ အေၾကာင္း ေျပျပ တတ္တာေပါ့။ 

အဲဒီ အခါ ေမာင္ က "ေမ က တကယ္ စိတ္ကူး ယဥ္တယ္ေနာ္။ တကယ့္ ေမနဲ ့ေမ ့စာေတြ ထဲက ေမဟာ တျခား စီရယ္။ ေမ သာ ေမ ့စာေတြထဲ ကလို ႏူးညံ့ေနရင္ ေမာင္ ဒီ့ထက္ ကို ပိုျပီး ခ်စ္မိ ဦးမွာပဲ လို ့"စေနာက္ျပီး ေျပာတတ္တယ္။

 ေမာင္ မသိခဲ့ တာက တကယ္တန္း ကၽြန္မ က မာေက်ာခ်င္ေယာင္ေဆာင္ထား မိတဲ့ သာမာန္ ဖေယာင္းပြင့္ ရယ္ပါ။ ဘ၀ ရဲ ့ပံုသြင္း ထုဆစ္ ထားမႈ၊ ေမေမ့ ရဲ ့သြန္သင္ ဆံုးမမႈေတြ နဲ ့မာေက်ာ ပံုေပါက္ေနေပမယ့္ ကၽြန္မ ရဲ ့ႏွလံုးသား ကေတာ့ တစ္ဖက္သား ကို သိပ္ သနားတတ္၊ ၾကင္နာ တတ္တဲ့ ၀ိဥာဥ္ေလး က ခုိေအာင္းေန ခဲ့တာပါ။ 

ဒါကိုေမာင္က ပဲ ဇြဲၾကီးၾကီး နဲ ့ရွာေဖြျပီး အဲဒီ ၀ိဥာဥ္ေလး ကို မီးညွိ ခဲ့တာ မဟုတ္လား။ ေမာင့္ က်န္းမာေရး ဟာ သိသိ သာသာၾကီး ေကာင္း မလာခဲ့ေပမယ့္ ေမာင္ေပ်ာ္ရႊင္ေန ဖို ့ကၽြန္မ အစြမ္းကုန္ၾကိဳးစား ပါ့မယ္ လို ့ဆရာ၀န္ၾကီး ကို ကတိေတြေပးေန တဲ့ ကၽြန္မ ကို ဆရာၾကီး က အေရာင္ ကင္းမဲ့ တဲ့ မ်က္၀န္းေတြ နဲ ့စိုက္ၾကည့္ရင္း ကၽြန္မေက်ာကုန္း ကို လက္ကေလး နဲ ့ပုတ္ျပီး ငါ့ သမီး အေကာင္းဆံုး လုပ္ႏိုင္မွာပါလို ့ ဖြဖြေလး အားေပးရွာတယ္။

 ေမာင့္ ရဲ ့ရွင္သန္ျခင္း က ကၽြန္မျဖစ္ေစရမယ္။ ေမာင္ဟာ ကၽြန္မ ကို ခ်စ္တဲ့ စိတ္နဲ ့ပဲ ဒီေလာကၾကီး ထဲ ရွင္ သန္ေပ်ာ္ရႊင္ေနရ မယ္။ ကၽြန္မ တို ့ေန ့ရက္ မ်ားစြာ ကို ျဖတ္သန္းၾကမယ္။ ေမာင္ျဖစ္ေစခ်င္ တဲ့ ရိုးရွင္း တဲ့ ဘ၀ေလး ကို အတူ တကြ ခုန္မင္ ၾကမယ္ေလ ေမာင္။ 

ကၽြန္မ တို ့စက္ဘီးေလး နဲ ့တခါ တရံ ေတာင္ေအာက္ ဆင္းျပီး ပန္းေတြ ခူးၾကမယ္။ ေမာင့္ကို ကၽြန္မ က ေတာ လည္တတ္ေအာင္ သင္ေပး ဦးမယ္။ တခါ တေလ ျမိဳ ့ထဲ က သူငယ္ခ်င္းေတြ ဆီ ညစာသြားစား ရင္း ေမာင္ တို ့ေဘာလံုးပြဲ အတူတူၾကည့္တာ ကို ကၽြန္မ က ဗီဒီယို ကင္မရာ တစ္လံုး န ဲ့မွတ္တမ္း တင္ေန ဦးမယ္။

 ေမာင္ေနေကာင္း တဲ့ အခါ လိုင္းကားေလး စီးျပီး ေတာင္ၾကီး တက္လည္ ဦးမယ္။ ေစ်းေန ့ ဆို ေမာင္ က ေစ်းျခင္းေတာင္းၾကီး ဆြဲျပီး ေစ်းထဲ မွာ ကၽြန္မ ၀ယ္သမွ် ကို ေနာက္ကေန အဲဒါ က ဘာေခၚလဲေမ လို ့ကေလး တစ္ေယာက္ လို တတြတ္ တြတ္ေမးတတ္ တာ ကို ကၽြန္မက ရွင္းျပေနဦးမယ္။ 

တို ့ဟူးေႏြး မၾကိဳက္တတ္ တဲ့ ေမာင္ က ေမၾကိဳက္ လို ့လိုက္စား တာပါ လို ့ေျပာေတာ့ အားရ ပါးရ ရယ္ျပီး အသားေတြ အမ်ားၾကီး ပိုထည့္ေပး တဲ႔ မနန္းခ်ယ္ တို ့ဆိုင္ မွာ သြားစားၾကဦးမယ္။ 

ညေနခင္း ကို ေအးေအးျမျမ နဲ ့ျမိဳ ့ေတာင္ပိုင္း က ေဂါက္ကြင္း နားထိ လမ္းေလွ်ာက္ၾက ရင္း ေကာ္ဖီ ဆုိင္ေလး ၀င္ ထိုင္ၾက ဦးမယ္။ ေမာင့္ အတြက္ ဂစ္တာေလး တီးျပီး သီခ်င္းေတြ ကို လေရာင္ေအာက္ မွာ ဆိုျပေနဦး မယ္။ 

 ေမာင့္အတြက္ လို ့နာမည္ ထိုးထားတဲ့ ဗလာစာအုပ္ အညိဳေလး ထဲမွာ ကဗ်ာေလးေတြ ေရးေပးျပီး ေမာင့္ကို အရြတ္ခိုင္း ဦးမယ္ ကၽြန္မ တို ့အတြက္ အခ်ိန္ေတြ မေလာက္ ငွေနဘူး ေမာင္ရယ္။ ေမာင္ေပ်ာ္ရႊင္ေန ရမယ္။ ကၽြန္မ အတြက္ ရွင္သန္ေနရမယ္ လို ့ကၽြန္မေန ့တိုင္း ဆုေတာင္းေနမိ တယ္။ တိတ္တိတ္ေလး ပါ ေမာင္ရယ္။ 

ဒီေန ့မနက္ မိုးလင္းေတာ့ ကၽြန္မေရွ ့ မွာ ေမာင္ ရွိမေနျပန္ဘူး။ ေမာင္ေရ..........ေမာင္ အေ၀းၾကီး မသြား နဲ ့လို ့ေျပာထား တယ္ေလ။ ကၽြန္မ စိုးရိမ္ တၾကီး လိုက္ရွာ ရျပန္ျပီ။ အိုး..........အိမ္ေရွ ့က ခေရ ပင္ၾကီး ေဖြးေနေအာင္ ပြင့္ေန ပါ့လား။ ဒီေဒသ မွာ ခေရ မျဖစ္ဘူး ေမ ရဲ ့လို ့ေျပာခဲ့ တဲ့ ေမာင္က ခေရေတြ ကို ထိုင္ေကာက္ေနရာ က ကၽြန္မကို လွည့္ၾကည့္ျပီး ျပံဳးျပတယ္။ "ေမေရ..... ခေရေတြ ပြင့္ေနျပီ ။ 

ကိုယ္ က ေမ့ ကို ခ်စ္ဖို ့ေမြးဖြား လာသလို ေမ့ ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးရင္း ပဲ အသက္ရွင္ သြားပါ့မယ္။ တကယ္ လို ့ကိုယ္ေသဆံုး သြားရင္ လည္း ဒီ ခေရပြင့္ေလးေတြ လိုပဲ ညိဳးေျခာက္ သြားသည့္တိုင္ ရနံ ့မျပယ္တတ္ သလိုေပါ့ ေမ။

 ေမ့ကို ခ်စ္ျမတ္ႏိုးမႈ ကေတာ့ ဘယ္ေတာ့ မွ ေသဆံုး သြားမွာ မဟုတ္ဘူး ဆိုတာ ယံုပါေနာ္။" ေမာင့္ လက္ထဲ က ခေရပြင့္ေတြ ကို လွမ္းယူ ရင္း ေမာင့္ ရင္ခြင္ထဲ ကၽြန္မ တိုး၀င္သြားမိ တယ္။ ေအးျမလွ တဲ့ ေတာင္ေပၚေဆာင္း နံနက္ခင္း မွာ မ်က္ရည္ တို ့ျဖင့္ ပူေႏြးေနတဲ့ ကၽြန္မ ရဲ ့ပါးျပင္ေပၚ ခေရပြင့္ တို ့လာေရာက္ ထိကပ္ေလ တာလား။ ေမာင့္ ကို ခ်စ္ တယ္။

 " ေမျမတ္မြန္ ျပန္လိုက္ ခဲ့ေတာ့။ ဒီမွာ အလုပ္ေတြ က ျပစ္ထားတာၾကာေနျပီ။ နင္ ဒီလိုၾကီးေနသြား လို ့မ၇ ဘူးေလ။ နင္ ဘာလို ့ေခါင္းမာေနရ တာလဲ။ နင္ သြားမယ္ ဆိုတုန္းက ငါတို ့ကိုယ္တို င္ပဲ လိုက္ပို ့ ခဲ့တာပဲ။ နင့္ ကို ဆန္ ့က်င္ေနတာ မဟုတ္ဘူး ေမျမတ္မြန္။ 

နင့္ကို တေလွ်ာက္လံုး ငါတို ့နားလည္ေပးခဲ့ အားေပး ခဲ့တာ နင္ အသိဆံုး ပါ။ ခုဟာ က သဘာ၀ မက်ေတာ့ ဘူး သူငယ္ခ်င္း။ နင္တို ့ႏွစ္ေယာက္ အတူတူ ဆို တစ္သက္လံုး နင္ ဒီမွာေနမယ္ ဆိုလည္း ငါတို ့ဘာမွ မေျပာ ဘူး။ နင္ ဒီလိုျဖစ္ေနတာကို သူ လည္း စိတ္ခ်မ္း သာမယ္ ထင္လား။ 

သူ က နင့္ ကို ေပ်ာ္ရႊင္ေစခ်င္မွာ ပါ။ နင္ အရင္ လို ထက္ထက္ျမတ္ျမတ္ သြက္သြက္ လက္လက္ နဲ ့လႈပ္ ရွားေပ်ာ္ ရႊင္ေနတာ ကိုပဲ သူျမင္ေစခ်င္ မွာ ပါဟာ။ ဒီမွာပဲေနေန မွ မဟုတ္ပါဘူး။ နင္ က ဘယ္ေနရာ မွာ ဘယ္လိုေနေန ဘာ လုပ္လုပ္ သူ က နင့္ အနား အျမဲရွိေနမယ့္ သူပါ ေမရယ္။ 

နင္ ဒီလို ပဲ ေပကပ္ေနမယ္ ဆို သူလည္း ဘယ္လြတ္ေျမာက္နိုင္ မလဲ။ နင္လည္း ဘယ္လို လြတ္ေျမာက္ႏိုင္ မွာ လဲဟာ။ တကယ္ က နင္ အတၱၾကီးေနျပန္ တာပဲ ေမ။ နင္ သူ ့ကို လြတ္လပ္ခြင့္ေပးလိုက္ သင့္ျပီ။ သူ ျငိမ္းခ်မ္း ပါေစတာ့ဟာ။ 

ဒီလို လုပ္တာ ဘယ္သူ ့ တြက္မွ မေကာင္းဘူးေနာ္ ေမျမတ္မြန္။ နင္ က သိပ္ေခါင္းမာ လြန္းတယ္။ တခုခုဆို အျမဲ တဖက္ေစာင္းနင္း ပဲ။ တစ္ႏွစ္ေတာင္ ၾကာသြားျပီပဲ ဟာ။ ငါတို ့က နင္ စိတ္ေျပ ပါေစေတာ့ဆိုျပီး လႊတ္ ထားတာ။ တစ္သက္ လံုးေတာ့ ခြင့္မျပဳႏိုင္ဘူး သူငယ္ခ်င္း အခ်စ္ အတြက္ နင္ အေကာင္း ဆံုးေပးဆပ္ ခဲ့ျပီးျပီ ပဲ။

 ေနာက္ဆံုး အခ်ိန္ထိ နင္ေပးဆပ္ ခဲ့တာကို သူလည္းေက်နပ္ မွာပါဟယ္။ တစ္ေယာက္တည္း အဲလိုေနတာ ကို ငါတို ့ လည္း စိတ္ မခ်မ္းသာႏိူင္ဘူး။ ကိုလင္း လည္း ျဖစ္ေစခ်င္ မွာ မဟုတ္ဘူးေမ။ ျပန္လိုက္ခဲ့ပါ ဟာေနာ္။ " 

 "ငါေၾကာက္တယ္ေလ ။ ဒီေနရာကေန ထြက္သြား လိုက္တာနဲ ့ေမာင္ နဲ ့ထပ္ေ၀း သြားရဦးမွာ။ ငါေမာင့္ ကို ေနာက္ထပ္ ဘယ္ေတာ့ မွ ထပ္ မခြဲသြားဘူး လို ့ကတိေပး ထားတယ္" ေအးျမေန တဲ့ ေလေျပ က ထင္းရွဴး ရနံ ့တို ့နဲ ့အတူ မ်က္ႏွာျပင္ ကုိ ျဖတ္တိုက္ သြားခဲ့တယ္။ 

ခေရပြင့္ တခ်ိဳ ့ အပင္ ထက္ ကေန ေၾကြက် လာၾကတယ္။ ေမာင့္ ရဲ ့အျပံဳးေတြ ကို ကၽြန္မ ေႏြးခနဲ ခံစား လိုက္မိ ပါတယ္။ ေမာင္ ကၽြန္မ ကို ေထြးေပြ ့ထားတယ္ေလ။ 

အဲဒီေလေျပေလညွင္းေတြ နဲ ့။ ေအးျမမႈေတြ ဟာ ေႏြးေထြး လို ့...........ေဆာင္းနံနက္ခင္း ဟာ တိတ္ တဆိတ္ ၾကီး စကားေတြ ေျပာေနေလရဲ ့။။ 




 အမြန္မြန္း 
ဒီဇင္ဘာ.. ၄. ၂၀၁၂
From... http://www.lubo601.com/2012/12/blog-post_8290.html


No comments:

Post a Comment