Friday, April 24, 2015

ေအာ္တုိ ဂီယာ-ကို-ဒီလိုေမာင္းၾက

 Kothet Win's photo.

[ " ၂-ထပ္ရွိမွ-မွတ္မိမွာမို႔-ထပ္ရွင္းလိုက္အံုးမယ္-" ] {ေအာ္တုိဂီယာ-ကို-ဒီလိုေမာင္းၾကကြယ္}
ျမန္မာႏိုင္ငံ ကားေလာက အေျပာင္းအလဲ ကုိ-၀င္ေရာက္လာတာ-ခု-မွ-၂-ႏွစ္ေက်ာ္-၃-ႏွစ္ အတြင္းေလာက္ ပဲ ရွိပါေသးတယ္--
 

အမ်ားဆံုးေရာက္လာတဲ့ ကားမ်ား က-ေအာ္တုိဂီယာ--ကားမ်ားပါ---
သူတို႔နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့-အေခၚအေ၀ၚေလးမ်ား ကိုလည္း-တတ္ႏိုင္ သေလာက္ အတိအက် သိထားေစခ်င္ တယ္--  ဂီယာ ထုိးပံု  နည္းစနစ္  ကုိလည္း-စနစ္တက်  သိထားေစခ်င္  လုိ႔ပါ-



 Kothet Win's photo.

P = Parking position---> [ ကား ရပ္နား ထားေတာ့မယ္ ဆုိရင္--ဒီေနရာ ကို ဂီယာတံေျပာင္းထားပါ--သုိ႔မွ သာ-ကားေသာ့ကုိျဖဳတ္လို႔ ရပါမယ္--ဒီေနရာ မေရာက္မခ်င္း-ေသာ့ခြ်တ္လို႔ မရပါ-
စတတ္တာ ဆိုတဲ့--စက္ႏိုးလို႔ ရႏိုင္မယ့္ေနရာ တစ္ခုပါ-ဟန္းဘရိတ္ ဆြဲစရာ မလိုေအာင္-ကားဘီးမ်ားကို လည္းခ်ဳပ္ၿပီး သားျဖစ္ေနပါ လိမ့္မယ္]





 Kothet Win's photo.

R = Reverse position---> [ ျမန္မာျပည္က လူတိုင္း နီးပါးေခၚေနၾကတဲ့-Back Gear--ပါ----ကား-နည္းပညာ မွာေတာ့-ဘက္ ဂီယာဆုိတာ မရွိပါ-
-လည္ႏိုင္တဲ့ အရာ တစ္ခုခုကိုေနာက္ျပန္ လွည့္ေပးလို႔-Reverse-လို ႔အတိ အက်ေခၚလိုက္ ပါတယ္-ေသခ်ာ သတိထားၾကည့္ပါ- -ကားကေနာက္ကိုျပန္လွည့္ သြားတာမွ မဟုတ္တာ--ဘီးေတြ ကိိုေျပာင္းျပန္-ျပန္လည္ ခိုင္းလိုက္ တာေလ-]


 Kothet Win's photo.

N = Neutral position---> [ျမန္မာျပည္က လူတုိင္း နီးပါးေခၚေနၾကတဲ့-ဂီယာ ဖရီး ဆုိတာၾကီးေပါ့-တစ္ခ်ိဳ႔ စက္ျပင္မ်ား ကိုယ္တိုင္-Normal-လို႔ေခၚၾကျပန္ေသးတယ္-
 

ဒီေနရာမွာ-ဘာ ဂီယာ မွ မရွိေတာ့-လြတ္လြတ္ လပ္လပ္ၾကီးျဖစ္ေနလို  ႔-ဖရီးျဖစ္ေနတာ ကို-
အတင္းေမြးစား စကား ယူသံုးရင္း နဲ႔-၁၀၀-မွာ-၉၉-ေယာက္ေလာက္ ခုထိ-အမွားမွတ္-အမွတ္မွားေနၾက တာပါ-
 

-ကားေ၀ါဟာရ မွာ ဖရီး ဆုိတာကို မသံုးပါဘူး-အရွိန္ေျပာင္း- Gear Position အမ်ိဳးမိ်ဳး ရွိေနေပမယ့္-
-ဒီေနရာ မွာ ဂီယာ တံကုိ ထားလိုက္ရင္--ဘယ္္ေနရာကိုမွ မေရာက္ပဲ--ၾကားမွာ ပဲေနလို႔- Neutral-လို႔ေခၚထား ပါတယ္-တစ္နည္း အားျဖင့္-ဘက္မလိုက္ ဘူးေပါ့--
 

နမူနာ--> ပါတီေခတ္တုန္း က- ျမန္မာႏိုင္ငံသည္ လြတ္လပ္၍ တက္ၾကြၿပီး-ဘက္မလိုက္ေသာ ၀ါဒ-နဲ႔-ၾကားေနႏိုင္ငံ အျဖစ္-Neutral Policy-ကို-က်င့္သံုးေသာေၾကြး အထူဆံုးႏိုင္ငံျဖစ္သည္ ဟု- ေၾကြးေၾကာ္သံ ကို-သတင္းစာ ထဲမွာၾကားဘူးေနၾက-ဒီ စကားလံုးပါ-]

 Kothet Win's photo.

D = Drive position---> [ဒါကေတာ့ ရွင္းပါတယ္--Drive --ဆိုတာေမာင္းႏွင္ေတာ့မယ့္ အခ်ိန္မွာ သံုးပါ တယ္-ဂီယာနံပါတ္ အခ်က္ေရ ရွိသေလာက္-ေနာက္ဆံုး ဂီယာ အထိ အရွိန္နဲ႔ လိုက္ၿပီး-အလိုက္ သင့့္ေျပာင္းေပး ပါလိမ့္မယ္-]

2 = 2 speed ---> [အမ်ားဆံုး အရွိန္ေျပာင္း-၂-ခုပဲ ခ်ိန္းေပး ပါမယ္တဲ့--ဒီေနရာမွာ ဂီယာ စထိုးၿပီး ထြက္ လည္း ရပါတယ္-ဘာထုိးထိုး-စထြက္မွာ-1-နဲ႔ပဲ စထြက္မွာ ပါ-
 

အရွိန္ ရလာရင္-ေနာက္တစ္ခ်က္ ထပ္ခ်ိန္းေပးမယ္--ဒါပါပဲ--ေတာင္တက္တဲ့ လမ္းမ်ိဳးမွာ-သံုးသင့္ တယ္- -ေျမျပန္ ႔မွာ-ေမ့ထိုး မိရင္-ကား ကလည္းေတာ္ေတာ္ေျပးေပမယ့္ မလို အပ္ပဲ ဆီစားျခင္းကို ခံရပါမယ္-]

L = Low speed ---> [အနိမ့္ဆံုး-ဂီယာပါ--ဘုရားစူး-မုိးၾကိဳး ပြတ္--No.1--ဆိုတဲ့-ဂီယာ တစ္ခ်က္ ပဲေျပာင္းေပး ထားပါတယ္--အရွိန္ ဘယ္ေလာက္ေရာက္ေရာက္-- ဒါပါပဲ--ဒါပါပဲ---

အမတ္ေစာက္ဆံုးေတာင္တက္တဲ့ အခါ--ဆင္းတဲ့ အခါ သံုးေပးရပါတယ္--ေနာက္ၿပီး-ဗြက္နစ္လို႔ ရုန္းတဲ့ အခါ မလုပ္ မျဖစ္လုပ္ရပါတယ္-

-တစ္ခ်ိဳ႔  ကားေလးေတြ မွာ-B--လို႔ေျပာင္းသံုး ပါတယ္-basic-ပဲ လို႔ နားလည္ လိုက္ပါ-]

ေအာ္တုိဂီယာ နဲ႔ ပတ္သက္ လို႔ေတာ့--မသိမျဖစ္ သိထားဘို႔--ေနာက္ထပ္ေျပာစရာ-၂-ခု မက က်န္ေသး တယ္--
 

ကားေ၀ါဟာရ မွာ--ဂီယာတံ လို ႔မေခၚပါဘူး---ကုတ္ သေဘာမ်ိဳး-အတံ-ျဖစ္ေနလို႔--လီဗါ-လို႔ေခၚပါတယ္---ဒီမွာေတာ့--စက္ကုိ အရွိန္ျမွင့္တဲ့ ဟာ ကို-လီဗါတဲ့--
 

 ေျခေထာက္နဲ႔ နင္း မွ ကားကိုေျပးခိုင္းတဲ့ အရာက--အမွန္ေတာ့--acceleration pedal --လို႔ေခၚပါတယ္--ဒီလိုေျပာၿပီး ကားျပင္ ခို္င္းရင္--ဘယ္သူ မွ နား မလည္ၾကလို႔- စိတ္ထဲ က အဲ့လိုေခၚ--ပါးစပ္ ကေတာ့--လီဗါ လို႔ေခၚလိုက္ပါ--
 

ဂီယာတံ ကေတာ့--အမွန္-က-ဂီယာေဘာက္ကို ထိုးထားတဲ့ အတံ မို႔ေခၚလိုက္တာ-နဲနဲေတာ့ သဘာ၀ က်ေပမယ့္---အရွိန္ အမ်ိဳမ်ိဳးေျပာင္းကာ ထုတ္လႊတ္ေပးေနတဲ့- Transmission --ဆိုတဲ့-ထုတ္လႊတ္ မႈျဖစ္ စဥ္ အမ်ိဳးမ်ိဳး ကို-ေျပာင္းေရႊ႔ခုိင္းတဲ့--shift ---ဆုိတဲ့ စကားကုိ သံုးေပးထားတဲ့--ကုတ္ေမာင္း တံၾကီး--Lever--အားလံုး ကုိေပါင္းေခၚမွ- ပိုမုိျပီးျပည့္စံု လို႔---ဂီယာတံ ကုိ-- ပုံက် ပန္းက်-စတိုင္ နဲ႔--ကြ်န္ေတာ့္-ကားက--Transmission Shift Lever က သိပ္ထုိးလို႔ မေကာင္းလုိ႔ၾကည့္ေပးပါ ဆုိၿပီး--စက္ဆရာ ကုိေျပာၾကည့္လိုက္ပါလား--
 

အြမ္--လို႔ျပန္ေျပာသံ ၾကားရမယ္----စိတ္တိုတဲ့ ဆရာ နဲ႔ေတြ႔ရင္လည္း-သူကုိင္ေနတဲ့-ဂြ-နဲ႔ေကာက္ေပါက္ တာ ခံရလိမ့္မယ္--ဒါကို လည္း--သိသာ သိေစ-- အသံ မထြက္မိၾကေစ နဲ႔--စိတ္ထဲ ကေတာ့--ဒီ အတိုင္းေျပာ --ပါးစပ္ ကေတာ့--ဂီယာတံ--လို႔ပဲ-ငပိ သံနဲ႔-ပယ္ပယ္ နယ္နယ္ တြယ္လိုက္ပါ--
 

 ေအာ္တိုဂီယာ-မ်ားမွာ မပါ မျဖစ္ပါေနက်-ဘုေသးေသး--ေလးတစ္ခု ရွိေသးတယ္---အနီ သို႔မဟုတ္ အျခား အေရာင္နဲ႔လည္း ရွိတတ္တယ္--
 

ဒါေလး ကိုေတာ့--အတိ အက်--Shift Lock ---လုိ႔ေရးထား တယ္---ဒါေလးက--ေအာ္တိုဂီယာ တတ္ ကားမ်ား-စက္ႏႈိးလို ႔မရပဲျဖစ္ျဖစ္-ဘက္ထရီေဒါင္းေနတဲ့ အခါပဲျဖစ္ျဖစ္--ကားကုိ တြန္းရေတာ့ မယ္-ေရႊ႔ ရေတာ့မယ္ ဆုိပါစို႔--

ဒီအခ်ိန္မွာ ဂီယာတံ ကုိ--P --ေနရာ မွၾကိဳက္ရာ တစ္ခုခု ကိုေရႊ႔ဘို႔ အေရးေပၚ လက္နဲ႔ျဖဳတ္ခိုင္း တဲ့-မင္ႏူရယ္ေလာ့ ပါပဲ-
 

အေရးေပၚ  ကားေရႊ႔ဘို႔ အတြက္-လက္-တစ္ဘက္နဲ ဘုေလးကုိ အရင္ႏွိပ္-ျပီးရင္လည္း-က်န္ တစ္ဘက္နဲ႔-
ဘု-ၾကီးကုိ လည္းႏွိပ္ၿပီး--N--ေနရာကို သာေျပာင္းလိုက္ပါ--ၾကားေနေပၚလစီေလ-
 

 ေအာ္ေမ့လုိ႔--ေသာ့ကုိေတာ့--စတတ္ မႏိုးခင္ေနရာအထိ ဖြင့္လိုက္ရတယ္-ဘရိတ္ ကုိလည္း ကလပ္လုိ သေဘာထားၿပီး နင္းထားအံုး-
 

 -ဒါမွ လိုအပ္တဲ့-မဂၢနက္ေတြ-ကက္ေတာက္ေတြ ပြင့္သြားမွာ-ဘု-ၾကီး က-Release--ျပန္လုပ္ႏုိင္မွာေလ-
အဆန္း တစ္ခုေျပာပါ့မယ္-စက္ရပ္ေနတဲ့ အခ်ိန္ မ်ိဳးမွာ-ေအာ္တိုဂီယာ မွာ-P-ေနရာ တစ္ခုပဲ ကားကုိခ်ဳပ္ထား ပါတယ္---
 

P-ေနရာ ကေန-က်န္-ေနရာ တစ္ခုခု ကိုေျပာင္းထားၿပီး--ကားကို တြန္းၾကည့္ရင္--ကား ကေရြ႕ပါတယ္-R-ေရာက္ေနလည္း-ဖရီး- -D--ေရာက္ေနလည္း-ဖရီး--2-မွာထားလည္း ဖရီး--ဒီသေဘာမ်ိဳးပါ--
 

စက္ႏိုး မွ-သက္ဆိုင္ရာ အလုပ္ကုိ လုပ္ပါတယ္---စက္ေသေနရင္--သူတုိ႔လည္းေသေနတယ္ေပါ့---အသက္ မ၀င္ပါ--စက္ႏႈိိး ရင္ေတာ့ အသက္၀င္ မွာပါ- ဒီေတာ့--ဒီေနရာေတြ မွာ-ဂီယာ တံေရာက္ေနရင္--စက္ႏႈိး မရေအာင္ လုပ္ေပး ထားပါတယ္--

အဓိက---P--ဆိုတဲ့ေနရာရယ္----N--ဆုိတဲ့ ဖရီး-ရယ္--မွာ ဂီယာတံ ရွိမွ--စတတ္တာ-ခလုပ္ကုိ ဖြင့္ေပး ပါတယ္---ေတာ္လိုက္တာ-- မယံုရင္စမ္းၾကည့္----
 

တစ္ခ်ိဳ႔မ်ား- ကားကုိေမာင္းလာရင္း နဲ႔--ဆိုေတာ့--D--မွာေပါ့---လမ္းမွာ အခ်စ္နဲ႔ေတြ႔ေတာ့--အခ်စ္ေရ -ေနလို႔ မွေကာင္းရဲ႕ လား---ဘာညာ ကြိကြ-ရပ္ စကားေျပာေတာ့-- ဆီကုန္မွာ စိုးလုိ႔-ဘရိတ္ နင္းလ်က္နဲ႔ -ေသာ့ ပိတ္ စက္ရပ္ လိုက္ပါတယ္---ၿပီးမွစက္ျပန္ႏႈိးၾကည့္ေတာ့--စတတ္တာ လိုင္းေအာက္ သြားပါၿပီ--
D-ဆုိိတဲ့ေနရာ မွာ ရွိေနလ်က္ကုိး--
 

 ေစာေစာ က-ဖြန္ေၾကာင္ေနမိေတာ့-ျပာျပာ သလဲျဖစ္--ေနာက္ ကား ကလည္း-ဟြန္းတီးေတာ့--ေျခမကုိင္မိ လက္မကိုင္မိ နဲ႔--ဟင္းန္ ဘရိတ္ကို ဆြဲၿပီး-- နီးစပ္ရာ-ကို ပလိစ္ ဟက္ပ္မီး-- လုပ္ၾကပါအံုးဗ်ာ--ခု-စက္ႏႈိးလို ႔ မရေတာ့ဘူး--

ဘက္ထရီေဒါင္းသြားတာ ထင္ပါရဲ႕--ဆုိၿပီး--ဘက္ထရီ နဲ႔ေထာက္ႏႈိုးဘုိ ႔ထိၾကိဳးစားၾကပါတယ္- ဒါေတြ က- တစ္ကယ္ၾကံဳဘူး တဲ့ျဖစ္ရပ္မ်ားစြာ ထဲက တစ္ခုပါ--
 

တစ္ခိ်ဳ႔က မီးပြိဳင့္ မွာ-ဆီစားမွာ စိုးလို႔-ဘရိတ္နင္းလ်က္ စက္သပ္--D-မွာေတာ့ ထုိးလ်က္ပဲ--မီးစိမ္းေတာ့ျပန္ႏႈိုးၾကည့္ --အထက္ကေျပာတဲ့ျဖစ္စဥ္ အတုိင္းပါပဲ--ေျပာမယံု-ၾကံဳဘူးမွ သိလိမ့္မယ္---
 

တစ္ခ်ိဳ႔ ကလည္း--ဂီယာ ကုိ--N-မွာ ဖရီးရိုက္တယ္ ဆုိၿပီး-ထား--ဟင္းန္ဘရိတ္ ကုိ ဆြဲၿပီး ကားရပ္ ---ေသာ့ ခြ်တ္လို႔-- မရေတာ့ပါဘူးရွင့္-လုပ္ၾကပါအံုး--ဆုိၿပီး- ေသာ့ျပင္ ကုလားလည္း သြားေခၚ ကာေသာ့ခြ်တ္ခိုင္းတဲ့ အျဖစ္္လည္းေတြ႔ဘူးတယ္---
 

ဒီေတာ့ အျပီးသတ္ အမိန္႔ခ်မွတ္ လုိက္မယ္---
 

၁-  ကားရပ္ရင္-----P- မွာအျမဲထား---ဟင္းန္ ဘရိတ္-ထမင္းဘရိတ္ကုိ ဆြဲထားတဲ့ အက်င့္ ကိုေတာ့ မေမ့ တတ္ရင္ေတာ့ လုပ္--အမွန္က-ေနရာတကာ ဟင္းန္ဘရိတ္ မလုိဘူး-- ကုန္းဆင္း ကုန္းတက္ မွာ ကားၾကာ ၾကာရပ္မွ လိုတယ္----

ဟင္းန္ဘရိတ္-ျပန္ျဖဳတ္ ဘို႔ေမ့တတ္ တယ္--တစ္ခ်ိဳ႔-ဟင္းန္းဘရိတ္က---လက္နဲ႔ မခ်ေတာ့ဘူး--ေျခေထာက္ နဲ႔ ခ်ဘို႔ ဘယ္ဘက္ေျခေထာက္ နားက--ေပါင္ၾကိဳေပါင္ၾကား နားမွာ -ေျခနင္းျပားေသးေသးေလးနဲ႔ ထားၾက တယ္--က်န္တဲ့ ရိုးရုိး လက္ကိုင္နဲ႔ ထားတ့ဲ ဟာလည္း-ထုိင္ခံု-၂-ခံုၾကားေပ မယ့္--က်ဳပ္လည္းေမ့တတ္တယ္-ခင္ဗ်-
 


၂-  ဆီကုန္ မွာ စိုးလို႔--ဆုိၿပီး မီးပြိဳင့္မွာ စက္မသတ္္နဲ႔---စက္သတ္ ထားရင္ေတာင္--P-မွာ ထားလိုက္--အာရံု မ်ားစြာ နဲ႔ျပန္ႏႈိးရင္ ခ်က္ခ်င္းႏိုးမယ္--ခုေခတ္မွာ- လက္ကိုင္ဖုန္း ဖက္ရွင္ ကိစၥမ်ားကိုလည္း ထည့္ေျပာေပး ရေသးတယ္---N--မွာ ထားလည္း ရတာပဲလို႔--ျပန္မေျပာနဲ႔-ဘရိတ္နင္း မထားရင္ေနာက္ျပန္ ကားလိမ့္မယ္-
 

၃-ကားေပၚတက္တာ နဲ႔----ဘရိတ္ ကို အရင္နင္း--ေသာ့ထည့္--ဒီ အတုိင္းႏႈိး--လီဗါ နင္းစရာ မလိုဘူး--Idle Speed--ဆုိတဲ့-စလုိး အပတ္ေရ ကို-ဂါဗနာ ဆုိတဲ့-အရာမ်ား က ခင္ဗ်ားအစား လုပ္ေပးလိမ့္မယ္--
 

၄-  ဘရိတ္  က--ကလပ္  အလုပ္ကုိပါ  လုပ္ေနတယ္-ဆိုတာ-ခင္ဗ်ား မွတ္ထားပါ----ပိုင္ပုိင္ႏိုင္ႏိုင္ နင္းထားမွ လိုခ်င္တဲ့-ေနရာကုိ ထိုးႏိုင္မွာ--
 

၅-  ရိုးရိုး-AT-ဂီယာတံေပၚ က-ဘုၾကီး ကုိ--ခ်ဳပ္ထားတဲ့ ဟာေတြ ကိုျပန္ေျဖဘို႔--Release Button--လုိ႔ေခၚ တယ္--
ဒါကိုႏွိပ္ၿပီးေနာက္ကို စေရႊ႔လိုက္ရင္--တီ-တီ-တီ-လိုၾကားလိမ့္မယ္--အဲ့ဒါ-ဘက္ဂီယာ-အႏၱရာယ္ရွိလို႔ အသံေပးေန တာ-- အသံၾကားလိုက္ရင္-ဘုကုိ မႏွိပ္နဲ႔ေတာ့-ဒီအတုိင္း သာသာယာယာ-ေနာက္ကို-တစ္ဆင့္ ထပ္ေရႊ႕ၾကည့္--N-- ဆိုတဲ့ ခင္ဗ်ားတုိ႔ေျပာေနက်  ဖရီး--ဘု-နွိပ္စရာ  မလိုဘူး--
 

 ေနာက္ထပ္ေရႊ႕ၾကည့္--ကား စေမာင္းမယ့္--D--ကုိေရာက္ ပါၿပီ---ဘရိတ္ကို စလႊတ္ၾကည့္-ကလပ္ၾကြ သလိုျဖစ္သြားလုိ႔--ကားက စေရြ႕ၿပီေပါ့-
 

 ေရွ႔ကိုေမာင္းေန သ၍-ဘု-ၾကီး ကိစၥ ကိုေမ့ထားလိုက္----D-ကေန-ေအာက္ဘက္-2- ကိုလည္း--ဒီ အတုိင္းေရႊ႕---ရတယ္---L-အထိေတာ့ မရပါ--- ဘုနဲ႔ တားထား ပါတယ္ ခင္ဗ်ာ--မ၀င္သင့္ တဲ့-ေနရာ ကို ၀င္သြားမွာ စိုးလုိ႔ပါ--L--ကေတာ့--လံုး၀ ရပ္လ်က္ျဖစ္စဥ္ နီးပါးမွာ အသံုး လိုမွ--ဘု-ၾကီးႏွိပ္ၿပီး ထုိးရမွာ--
 


ဥပမာ--ေတာင္တက္--ေတာင္ဆင္း-----ဗြက္နစ္---တဲ့ အခါမ်ိဳး--
 

 ၆-D--ကေန-ဆီစား သက္သာေအာင္-ဖရီးရိုက္ခ်င္ ပါသလား--တက္စီ မင္းအေပါင္း သူေတာ္ေကာင္း တို႔---ဘု-ၾကီး မႏွိပ္ပဲ-ဒီ အတိုင္းေရွ႔ကုိ ပို႔လိုက္--
N--ေရာက္သြားမယ္---ျပန္ေမာင္းခ်င္ရင္--ဒီအတိုင္းပဲ-ေနာက္ကိုျပန္ပို႔-D--ျပန္ေရာက္မယ္--အတို ဆံုးေျပာမယ္--
 

ဘုၾကီးကုိ အားတိုင္း ယားတိုင္း-အျမဲႏွိပ္ၿပီး--ဂီယာမ်ိဳးစံုကုိ ထိုးေနတဲ့ သူမ်ား--ခုက စလို႔ သတိခ်ပ္ၾကပါ--
ဘုၾကီး ကုိ-ကား လံုး၀-ရပ္သြားမွ စဥ္းစားပါ--မ၀င္ သင့္တဲ့ေနရာ ကို-လြယ္လြယ္ ကူကူ မ၀င္ေအာင္ တား ထားပါတယ္ဆုိတာ--
 

D-  နဲ႔ေမာင္းေနရင္း--ဘု ကုိႏွိပ္ၿပီးေရွ႔ကို ပို႔လုိက္တယ္ ဆုိပါစို႔--အားလြန္ သြားရင္---N_ေနရာေက်ာ္ တာနဲ႔--R-နဲ႔ စေတြ႔မယ္---R_-ေနရာေက်ာ္ရင္--P-ထိေရာက္သြားလိမ့္မယ္--
 

ဒါကိုေတာ့--မ်က္စိမွိတ္ၿပီး ယံုလုိက္ပါ--ေယာင္လုိ႔ေတာင္ သြားမစမ္းပါနဲ႔-- ဘာမဆို-ကြ်မ္းက်င္မႈ-ဟူ သည္ၾကိမ္ဖန္ မ်ားစြာေလ့က်င့္ျခင္းမွ ရရွိလာသည္--ဆုိတဲ့-စကားေလး ကိုႏွလံုးသြင္းကာ--ၾကိဳတင္ခါ-အခ်ိန္ ရသေလာက္- ဇာတ္တိုက္ ခါေလ့က်င့္ျခင္း အားျဖင့္--မိမိ တို႔ရဲ႕--Driving- Skill---ေလး မ်ားကုိ တုိးတက္ေအာင္ေလ့က်င့္ ထားဘို႔--တိုက္တြန္းႏိႈးေဆာ္အပ္ပါေၾကာင္း--
 


ကား မိတ္ေဆြမ်ားကို ခင္မင္လ်က္--ကိုသက္--

 Kothet Win

1 comment:

  1. Over Drive နဲ႔ S ဂီယာ အ​ေၾကာင္​း​ေလးလဲ သိခ်င္​ပါတယ္​ ခင္​မ်

    ReplyDelete