Saturday, May 9, 2015

ဆီ ၊ေရ ၊ေလ၊ ၀ိုင္ ဆိုတဲ့ ဆိုရိုး စကား အတိုင္း

Motors.com.mm's photo.



 ေဖာ္ျပပါ ပုံ အတိုင္း မီးလင္းေနတာ က ေရနဲ႔ ပတ္သတ္တဲ့ ျပႆ         နာကို အခ်က္ေပးေနတာျဖစ္ပါတယ္၊ ကား ေရတိုင္ကီကို ျဖည့္ေပးတဲ့  ပလတ္စတစ္ဘူး ထဲမွာ ေရကုန္သြားျပီး ေရထပ္မျဖည့္ေပးႏိုင္တာကေန
ေရနည္း သြားတတ္ ပါတယ္၊


အထူး သတိထားရမွာ ကေတာ့ အင္ဂ်င္ ပူေနတုန္း ေရတိုင္ကီ အဖံုးကုိ လံုး၀ မဖြင့္ရပါ၊ ပန္႔က ေပးထားတဲ့ ဖိအား မဆံုးရံႈးရေအာင္ ေရတိုင္ကီ အဖံုးကို အလံုပိတ္ ထားေပးျခင္းျဖစ္ပါတယ္၊ 

ထုိအခ်ိန္တြင္ ဖြင့္လုိက္မိ ပါက ဖိအားက တြန္းကန္ တာရယ္၊ ေရေငြ႔ေတြ တိုးထြက္ လာတာ ရယ္ေၾကာင့္ ေရ ပူေတြက ပန္းထြက္ လာျပီးအပူေလာင္ တက္ေသာေၾကာင့္ျဖစ္ပါတယ္၊


တက္ႏိုင္ရင္ အင္ဂ်င္ေအးသြား မွေရျဖည့္သင့္ ပါတယ္ ၊ေရထည့္ ရာတြင္ ၾကံဳရာေရကို မျဖည့္သင့္ ပါဘူး၊ ထိုေရ မ်ားတြင္ ဓါတ္ တခ်ိဳ႔   ပါ၀င္ေနေသာေၾကာင့္ အင္ဂ်င္ပူ လို ့ေရပူတဲ့ အခါ ေရပတ္ လမ္းေၾကာင္းတြင္ ဂ်ိဳးမ်ား ကပ္ျပီး ပိတ္ဆို႔ ရာမွ တဆင့္အင္ဂ်င္ မတရားပူလာတတ္ ပါသည္၊

ထို႔ေၾကာင့္ ဘက္ထရီ မ်ားတြင္ အသံုးျပဳေသာ ေပါင္းခံေရ ႏွင့္ သန္႔ေသာေရသန္႔ ကိုသာ အသံုးျပဳသင့္ ပါသည္ ဟု ဗဟုသုတ အျဖစ္ ေဖာ္ျပေပးလိုက္ပါတယ္…..


From...  www.motors.com.mm

No comments:

Post a Comment