သူေတာ္ေကာင္း တို႔ မည္သည္ စာေရး ရာ၌ျဖစ္ေစ တရားေဟာ ရာ၌ ျဖစ္ေစ (အတၱဳကၠံသန) မိမိ ကိုယ္ ကို ခ်ီးေျမွာက္ျခင္း ႏွင့္ (ပရဝမၻန) သူတစ္ပါး ကို ရွဳပ္ခ်ျခင္း တို႔ကို ေရွာင္ရ၏။
"Democracy" ဆိုတာ BC 6th ရာစုေလာက္က ေရွးေဟာင္း Athens ျမိဳ႔ေတာ္ၾကီးက စတင္ ခဲ့တာ ဒီေန႔ အထိျဖစ္ပါတယ္။ Democracy ဆိုတာ နိဳင္ငံေရး ဆိုင္ရာ စနစ္ နိုင္ငံေရးဆိုင္ရာ ယႏၲရားျဖစ္ လို႔ လူ႔ေဘာင္ အဖြဲစည္း ထဲက လူသား အားလံုး ဟာ နိဳင္ငံေရး အာဏာကို တရား နည္းလမ္း က်ေသာ နည္းျဖင့္ အညီ အမွ် မွ်ေဝ ေထာက္ခံေသာ စနစ္ျဖစ္သည္။
ပစၥဳပၸဳန္ေခတ္ Democracy ၏ သေဘာထား ကို ထင္ဟတ္ေပၚလြင္ေစၿခင္း ငွာ တရားနည္းလမ္း က်ေသာ တန္းတူ ညီမွ်မွဳ သည္ အေျခခံ က်ေသာ လူ႔အခြင့္ေရး အရ မဲေပး အေကာင္ ထည္ေဖၚျခင္းျဖစ္သည္" လို႔ က်ေနာ္ နားလည္ ထားပါတယ္ ။
ဒီလို နားလည္ထားတယ္ ဆိုတာ ကလဲ အမ်ားအေျပာ ကို မဟုတ္ဘဲ စာႏွင့္ေပႏွင့္ေလ့လာ ထား တာပါ၊ ဒီေတာ့ ကာ က်ေနာ္မ်ား ရဲ႔ ျမန္မာနိုင္ငံေတာ္ၾကီး ဆီသို႔ Democracy ဆိုေသာ စကား အသံုး အႏွုန္းရာက္ရွိ လာတာ က်ေနာ္ မေမြးမွီက ပင္ျဖစ္ေသာ္ၿငားလည္း 1988 ေနာက္ ပိုင္း မွ လူသံုးမ်ား ေရပန္း စားလာေသာ စကားျဖစ္ သလို Democracy ကို လူ႔အခြင့္ေရး လို႔ မူေသ ယူျပီးနားလည္ ထားၾကမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ မွန္ကန္ေသာ နားလည္မွဳ လို႔ က်ေနာ္ကေတာ့ မဆိုလို ခ်င္ဘူး ေလးနက္ေသာ နားလည္မွဳကို ရေစခ်င္ပါတယ္။
အခြင့္ေရး ဆိုတာ ကိုၾကားရရံု မွ်ျဖစ္လိုျခင္ေနၾကေသာ ျပည္သူျပည္သားမ်ား အတြက္ ဆိုရွယ္လစ္ စနစ္ရဲ့ ဆင္းရဲမွဳ ကို ညီးေငြ႔ေနၾကေသာ ျပည္သူေတြ ဟာ အရမ္းကို မက္ေမာခဲ့တာ မဆန္း သလို ဒီမိုကေရစီ ၇ွိရင္ ေျမၾကီးက ေရႊသီး မတတ္ နားလည္မွဳ မွားေနေသာ ဗဟုသုတ နားပိတ္ ခံထားရေသာ က်ေနာ္တို႔ျပည္သူ အမ်ားရဲ့ ႏွစ္လံုးအိမ္ ကို ဂြမ္းဆီထိ မက ပီတိျဖာ ခဲ့ ရတာေၾကာင့္ ဒီမိုကေရစီေတာင္းခံ သူ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသား လူ အမ်ားရဲ႔ လုပ္ရပ္ ကို ေထာက္ ခံ အားေပးခဲ့ၾကပါတယ္။
က်ေနာ္ တို႔သည္ မသိမွဳ အဝိဇၨာ ေတာင္႔တမွဳ တႏွာ တို႔ျဖင္႔ေပါင္းစပ္ ထားေသာ လူသား မ်ားျဖစ္ ရာ အမွန္ ကိုျမင္ခဲ လွေပသည္။ က်ေနာ္ နားလည္ေသာ Democracy တြင္ "လူ႔အခြင့္ေရး" ဟု တိုက္ရိုက္ မဆိုလို နိဳင္ငံေရး အာဏာ ကို တရားေသာနည္းလမ္း အရ မွ်ေဝ သံုးစြဲျပီး အညီ အညြတ္ အတူ တကြ အေကာင္ထည္ေဖၚ ၍ ျပည္သူ တို႔အား နစ္နာမွဳ မ ရွိေသာ တန္းတူ အခြင့္ေရး ကို ဖန္တည္းေပးရန္ သာ ျဖစ္ျပီး မသိမွဳေရာျပြန္းေနေသာ ေတာင္႔တမွဳ အားလံုး တို႔အား ျဖည့္ဆီးေပးရန္ မဟုတ္ပါ။
က်ေနာ္ ရွင္းျပ လိုသည္ က ဤ Democracy သည္ အဓိက မဟုတ္။ အုပ္ခ်ဳပ္ သူႏွင့္ ျပည္သူ ညီရင္ မည္သည္႔ စနစ္မွာ မဆို ေအာင္ျမင္ စရာေတြ ရနိဳင္မည္ ထင္ပါသည္။
အဓိကေျပာလိုသည္ မွာ သူေတာ္ေကာင္း၊ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္း ႏွင့္ ေခါင္းေဆာင္ ညံ့ ကိုနား လည္ေအာင္ ရွင္းျပ လိုပါသည္၊ ဒီစာသား ကို ေမတၱာရွင္ (ေရႊျပည္သာ) ဆရာေတာ္ဆီမွ ဖတ္ ယူျပန္လည္ တင္ျပထားပါတည္။
ပထမ သူေတာ္ေကာင္း ကိုေျပာဆို ရာတြင္ က်ေနာ္ တို႔ ေရွးပိုင္းေလး က နာမည္ၾကီး လယ္တီ ဆရာေတာ္္ ကဲ့ သို႔ သူေတာ္ေကာင္း သာသနာ႔ ေခါင္းေဆာင္ ကို အရင္ျပလိုပါတယ္။
လယ္တီ ဆရာေတာ္ ဘုရားၾကီး ဆိုလွ်င္ စာသင္သား သံဃာေတာ္ ၁၀၀ နီးပါး အတြက္ ေသာက္ေရ သံုးေရ ကို သံဃာေတာ္မ်ား မသိေအာင္ ညအခါ ကိုယ္တိုင္ ခပ္ျဖည့္ေတာ္ မူ၏။ မံုရြာျမိဳ႔ ေက်ာင္းေပါင္း ၂၀ခန္ ႔တို႔ကို လည္း တစ္ေန႔လွ်င္ေသာက္ေ၇အိုး ၂၀ခန္႔ကို ကိုယ္ တိုင္ ထမ္းပို႔ေတာ္ မူပါတယ္။
ေရ အလွဴခံေသာ သံဃာ တို႔က မသင့္ေတာ္ေၾကာင္းေလွ်ာက္ေသာ အခါ လယ္တီ ဆရာေတာ္ ဘုရားက ျပန္ေျပာၾကား သည္မွာ "တပည့္ေတာ္ ရဲ့ ခႏၶာကိုယ္ ဟာ ဘဝ အဆက္ဆက္ က သားက်ြန္၊ မယားကြ်န္၊ တဏွာကြ်န္ ခံခဲ႔ရတာပါ၊ အခု ဘဝမွာေတာ့ သာသနာ့ကြ်န္ ခံပရေစ ၊ ျပီးေတာ့ အခု ခႏၶာကုိယ္ၾကီး ကို တပည့္ေတာ္ အငွားႏြားလို႔ သေဘာထားပါတယ္။
သူမ်ားႏြား ကို ငွားထြန္ရတဲ့ လယ္သမား ဟာ ငွားခနဲ႔ တန္ေအာင္ ႏြားကို ခိုင္းရပါတယ္။ တန္ေအာင္ မခိုင္းတဲံ႔ လယ္သမားဟာ ငွားခေငြ ရွံဳးတာေပါ့၊ ဒီ ဥပမာအတိုင္း ပဲ တပည့္ေတာ္တုိ႔ လူသားေတြ ဟာ ဒီ လူ႔ဘဝ ခႏၶာကိုယ္ၾကီး ကို ေသမင္းဆီ က ခဏငွား ထားတာပါ။ ေသ မင္းျပန္ မေခၚ ခင္ ကုသိုလ္ တရားေတြ ရေအာင္ တန္ေအာင္ ခိုင္းရပါတယ္" လို႔ေျပာျပရွာ ပါတယ္။
တစ္ခါတြင္ လည္း တစ္နိဳင္ငံ လံုး ကာလဝမ္းေရာဂါ ၿဖစ္သျဖင့္ လူေတြ အေတာ္မ်ား မ်ား ေသေၾက ပါတယ္။ ထို ဝမ္းေရာဂါသည္ မံုရြာသို႔ ကူးစက္ လာရာ ျမိ႕သူ ျမိဳ႕ သားေတာ္ေတာ္ ေသၾက ပါတယ္။ လယ္တီေက်ာင္း အတြင္းသို႔ ပါေ၇ာဂါ ကူးစက္လာရာ စာသင္ ရဟန္းတစ္ပါး သည္ ဝမ္းေရာဂါၿဖင့္ အိပ္ရာထဲ လဲေတာ့၏၊
ဝမ္းေရာဂါ သည္ အလြန္ အမင္းၾကမ္း ရကား ထို ကိုယ္ေတာ္ေလး သည္ အိပ္ရာထဲ မွာ ပင္ဝမ္း သြားေသာ အဆင့္ျဖစ္ ရျပီး ျမင္မေကာင္းေအာင္ျဖစ္ ရသည္ အနံ႔ အသက္သည္လဲ ဆိုးလွ၏၊ ထုိရဟန္း အား လယ္တီဆရာေတာ္ မွ ျပဳစုေပး ရန္ အစတြင္ အနံ႔ အသက္မ်ားေၾကာင့္ ပ်ိဳ႕ခ်င္ အန္ခ်င္ျဖစ္ေန ရကာ ....
ဤသို႔ျဖစ္ရ ပါ မလား ဟူ၍ မိမိကိုယ္ မိ မိဒီေလာက္ေတာင္ျဖစ္ လွတာ ရံြအုန္း ဟယ္ ရံြအုန္း ဟယ္ ဟုေျပာျပီး ထို မစင္ မ်ားကို မိမိကိုယ္ တြင္ လိမ္းျပစ္ျပီး ပ်ိဳ႕အန္ ခ်င္ေန တာ ေပ်ာက္သြားမွ စတင္ျပိး ထုိကိုယ္ေတာ္ေလး ကို ျပဳစုေပးသည္ ဟု သိရွိ ခဲ့ရျပိး ေရလွဴျခင္း ကိုလဲ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ၾကာေအာင္ မပ်က္မကြက္ လုပ္ေဆာင္ေပးခဲ့၏၊
ကိေလသာ ကုန္ေအာင္ က်င့္ထားျပိးျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ဆရာေတာ္ အေနျဖင့္ ယခုျပဳေသာ ပရဟိတ ကုသိုလ္ ေကာင္းက်ိဳးကို ယခု ဘဝေရာ ေနာင္ ဘဝမွာပါ ခံစား ေတာ့မည္ မဟုတ္ေပ။ ဤကဲ့သို႔ အက်ိဳးကို မခံစားရေတာ့မွန္း သိလွ်က္ႏွင့္ျပဳ လုပ္ေသာေၾကာင့္ ထိုကဲ့ သို႔ေသာ ပုဂၢိဳလ္ မ်ိဳးသည္ အေတာ္ဆံုး ေခါင္းေဆာင္၊ သူေတာ္ေကာင္း ေခါင္းေဆာင္ ဟု ေခၚသည္။
သူေတာ္ေကာင္း ေခါင္းေဆာင္ျပီးေတာ့ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္း ကို ညႊန္ျပ လိုပါသည္၊ က်ေနာ္တို႔ နိဳင္ငံ ရဲ့ ေခါင္းေဆာင္ေကာင္း ကို ေဖၚျပလို ပါက ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း မွ တစ္ပါး အျခားမရွိ ဆို သလို ေဖၚျပရန္ အျခားသူ မရွိပါ။ နိဳင္ငံေတာ္ အတြက္ လုပ္ေဆာင္ သြားျပိး သူ႔အတြက္ ရယ္လို႔ ဘာဆို ဘာမွ် ယူမသြားရွာေပ။
သူေသဆံုးေသာ အခါ သူပိုင္ ပစၥည္းဆို၍ ဝတ္စံု တစ္စံုသာ ရွိသည္လို႔ ေမတၱာရွင္ (ေရႊျပည္သာ) ဆရာေတာ္ေရးသားေသာ သညာသိ ႏွင့္ ပညာသိ စာအုပ္တြင္ ဖတ္ရပါသည္။ အမ်ား အက်ိဳးကို ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာ အပင္ပန္း ဆင္းရဲ ခံျပီး ေဆာင္ရြက္ခဲ့ေသာ္ လည္း ပစၥကၡ ဘဝတြင္ ခံစားရမည္႔ေကာင္းက်ိဳးကို စြန္႔လႊတ္နိဳင္ျခင္းပင္ျဖစ္၏ ။
သို႔ေသာ္ သူ႔တြင္ အႏုသယ အေနျဖင့္ ကိန္းေနသာ ေလာဘကို ပယ္သတ္ ထားသူ မဟုတ္ေလ ရာ သံသရာ(ေနာင္ဘဝ) တြင္ သူျပဳေသာ ေကာင္းမွဳ ကို မလြဲမေသြ ခံစားရေပမည္ ထို႔ေၾကာင့္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေအာင္ဆန္း ကို ေခါင္းေဆာင္ေကာင္း ဟု ဆိုရမည္သာျဖစ္သည္၊
အဘယ္ေၾကာင့္ ဆိုတာကို ရွင္းျပေနရန္ပင္ လိုမည္မထင္၊ သူ႔အတြက္ ဘာမွလုပ္ေဆာင္ မသြားေသာ သာဓက တို႔သည္ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ ၏ အတၳဳပၸတိၱ စာအုပ္ေပါင္း မ်ားစြာတြင္ အထင္ ကရျမင္ေန ရေသာေၾကာင့္ျဖစ္ေပသည္။
ဆက္လက္ျပီး ေခါင္းေဆာင္ည့ံ ဆိုတာ ကို ေဖၚျပရန္ မွာ ယေန႔ျမန္မာနိဳင္ငံ မွာ ဦးသိန္းစိန္ ကို ခ်န္ထား၍ သင္ မည္သူကို လက္ညိွဳး ထိုး လိုပါသလဲ အားလံုးသည္ ေခါင္းေဆာင္ ညံ့ျဖစ္ လိုေန သူမ်ားျဖစ္ၾကသည္။
ေခါင္းေဆာင္ည့ံ မ်ားသည္ အမ်ား အက်ိဳး ကို မည္မွ် ပင္ သက္စြန္႔ ၍ၾကိဳးပန္းၾကေစကာ မူ ေအာင္ျမင္ သြားေသာ အခါ ထိုၾကိဳးပန္းမွဳ ၏ အသီးအပြင့္ ကို မိမိ ၏ ၾကိဳးပန္း ခဲ့ရသည္ႏွင့္ အညီျပန္လည္ ခံစား လိုၾကသည္။ လက္ရွိ ဒီမိုကေရစီေခါင္းေဆာင္ အမ်ားစု မွာ ဒီအခ်က္ ကို ရွင္းေအာင္ ေတြျမင္ေနရပါသည္။
အဝိဇၨာႏွင့္ တဏွာ အားၾကီးေသာ ပညာနည္း သူျပည္သူတို႔ မျမင္ၾကေသာ္လဲ ကိေလသာ ပါးရွား သူ အမ်ား အက်ိဳးကုိၾကည့္သူ ျပည္သူမ်ား ကေတာ့ ျမင္ေနၾကပါျပိ။
သမၼတ ျဖစ္ျခင္ေၾကာင္း ကို ေရွာက္ေျပာေနသူ မည္သူ မဆို ေခါင္းေဆာင္ ညံ့မ်ား ဆိုတာ ကို ျပည္သူေတြ ျမင္ေစျခင္း ငွာ ဤ Post ကိုေရးသားျခင္းျဖစ္သည္။ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္ေနတာ ကိုယ္ရ ခ်င္ေနတာ ေလာဘ ဤေလာဘ ႏွင့္ တက္လာမည္႔ ေခါင္းေဆာင္ သည္" ေနာင္ လာ မည့္ ေမာင္ပုလဲ ဒိုင္းဝန္ထက္ ကဲ" ရန္သာ ရွိပါသည္။
က်ေနာ္ သည္ နိဳင္ငံေရး ကို အေလးထား သူ မဟုတ္ အဝိဇၨာ ႏွင့္ တဏွာၾကီးေသာ ေခါင္းေဆာင္ မ်ားကို ျပည္သူ မ်ား ျမင္သာေအာင္ေထာက္ျပ သူျဖစ္သည္။
thesupernaturalmyanmar.blogspot.com
No comments:
Post a Comment