ေအးၿငိမ္းေသာ ၿငိမ္သက္ၿခင္း
ပါ၇မီဆိုတာ " ၿမင္႔ၿမတ္သူေတြ၇ဲ႔အလုပ္ "။ "ၿမင္႔ၿမတ္သူၿဖစ္ေၾကာင္းအ၇ာ" ဆိုတဲ႔
အဓိပၸါယ္အတိုင္း ေၿပာမယ္ဆို၇င္ ပ၇ဟိတ စိတ္ဓါတ္ဆိုတာ ' ၿမင္႔ၿမတ္သူေတြ၇ဲ႔ စိတ္ဓါတ္ ။
ၿမင္႔ၿမတ္သူၿဖစ္ေၾကာင္း စိတ္ဓါတ္ပါပဲ.......
အ၇ွင္ဆႏၵာဓိက...
အဓိပၸါယ္အတိုင္း ေၿပာမယ္ဆို၇င္ ပ၇ဟိတ စိတ္ဓါတ္ဆိုတာ ' ၿမင္႔ၿမတ္သူေတြ၇ဲ႔ စိတ္ဓါတ္ ။
ၿမင္႔ၿမတ္သူၿဖစ္ေၾကာင္း စိတ္ဓါတ္ပါပဲ.......
အ၇ွင္ဆႏၵာဓိက...
======================================================
“ေနာင္ပြင့္ေတာ္မူမည့္ အရိေမေတၱယ်ျမတ္စြာဘုရား ျဖစ္ေတာ္စဥ္” ဓမၼဒါနအျဖစ္ထပ္ဆင္႕မွ်ေ၀ေပးပါ
လာေနသူေတြသိၾကမွာပါ။ အခုလည္း မထင္မွတ္ဘဲ Facebook မွာ ေတြ႕လိုက္ေတာ့ အားရ၀မ္းသာနဲ႕ ထပ္
ျပီး မွ်ေ၀ေပးလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။ ကၽြန္ေတာ္ အရင္က မွ်ေ၀ေပးခဲ႕တာက ဗုဒၶ၀င္တရားေတာ္-MP3 နဲ႕ DVD
အေခြပါ။ အခုကေတာ့ အရိေမေတၱယ်ျမတ္စြာဘုရား ဗုဒၶ၀င္ ကို ေရးသားထားတဲ႕စာသားပါ။ ဒါေပမယ့္ သိပ္
ေတာ့လည္း အျပည့္အစံုမဟုတ္ပါဘူး။ ဒီထက္အျပည့္အစံုသိခ်င္ရင္ေတာ့ ဒီမွာ ၀င္ၾကည့္ႏိုင္ပါတယ္ဗ်ာ။
မိမိရဲ႕ နီးစပ္ရာကိုလည္းဆင့္ပြါးျပီးမွ်ေ၀ေပးၾကပါလို႕ တိုက္တြန္းလိုက္ပါတယ္ဗ်ာ။
http://www.pyaephyo.com/2012/11/mp3.html [ ဒီမွာလဲ၀င္ၾကည္႔ႏိုင္ပါတယ္ ]
အရိေမေတၱယ်ျမတ္စြာဘုရား ကို ဖူးခြင္႔ရမည္႔ ပုဂၢိဳလ္မ်ား...
၁။ ယခုၾကံဳေတြ႕ေနတဲ့ ေဂါတမ သာသနာတြင္းမွာ ကုိယ္တုိင္ ရဟန္းသာမေဏ သီလရွင္၀တ္ျပီး ပရိယတ္၊ ပဠိပတ္သာသနာျပဳတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၂။ မိမိရင္မွျဖစ္တဲ့သား၊ သူတစ္ပါးရင္မွ ျဖစ္တဲ့သားေတြကုိ ရဟန္းခံေပးျခင္း၊ ရွင္ျပဳေပးျခင္းျပဳတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၃။ မိခင္ဖခင္တုိ့ကုိ ၀တ္ေက်တန္းေက်မဟုတ္ဘဲ စိတ္ပါလက္ပါ ရိုေသစြာျပဳစုလုပ္ေကၽြးတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၄။ သရဏဂံုသီလ မျပတ္ ေဆာက္တည္ေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၅။ ဘုရားသာသနာ တည္စိမ့္ေသာငွာ ေစတီ၊ပုထိုး၊ စည္းခံုဥမင္လိုဏ္ေခါင္း ဇရပ္ စသည္တုိ့ကုိ ျပဳျပင္တဲ့ပုဂၹိဳလ္၊ အသစ္ေဆာက္လုပ္လွဴးဒါန္းတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၆။ ေဗာဓိေညာင္ပင္ စုိက္ပ်ဳိးေသာ ပုဂၹိဳလ္၊ ေညာင္ေရသြန္းေလာင္းေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၇။ ေရတြင္း ေရကန္ ေရအိမ္စတုဒီသာ ေက်ာင္းဇရပ္တံတား ျပဳျပင္ေသာပုဂၹိုဳလ္၊ အရုဏ္ဆြမ္း ေန႔ဆြမ္း ေလာင္းလွဴေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၈။ ရဟန္းတုိ႔အား ပစၥည္းေလးပါး လွဴဒါန္းေထာက္ပံံ့ေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၉။ ကမၼ႒ာန္းဘာ၀နာ ပြားမ်ားအားထုတ္ေသာ ပုဂၹိဳလ္။
အားလံုး ဧကန္မုခ် ေျမၾကီး လက္ခတ္မလြဲ၊ အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္ကုိ ဖူးေျမာ္ရျပီး နိဗၹာန္ကုိရမယ္။
*အရိေမေတၱယ်ျမတ္စြာဘုရား*
ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာတကယ္လို႔ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြ ျဖစ္ၾကမယ္ဆိုရင္ ေဟာဒီကမာၻမွာ ေနာင္ပြင္႔ေတာ္မူမဲ႔ ျမတ္စြာဘုရား အေၾကာင္းကို သိခ်င္ၾကမယ္လို႔ထင္ပါတယ္ တခ်ိဳ႔လည္း သိျပီးျဖစ္ေနၾကမွာပါ မသိရေသးတဲ႔ သူေတြအတြက္ဒီပိုစ္႔ေလးကိုတင္လိုက္တာပါ ဒီေမးလ္ေလးကိုပို႔ေပးတ႔ဲ ရွင္၀ိမလ၀ံသကိုအထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္ဘုရား။ ေနာင္ပြင္႔ေတာ္မူမည္႔ အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္ ကို ရိွခိုးကန္႔ေတာ႔လိုက္ပါတယ္ ဘုရား။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေနထုိင္ေသာေဟာဒီကမာၻမွာဘုရာ းငါး ဆူပြင့္မယ္လို႔ မွတ္သားၾကားသိဖူးပါတယ္ အခုဘုရားေလးဆူးပြင့္ထြန္းျပ ီးပါျပီ။ ေနာင္ပြင့္လတၱံေသာ ျမတ္စြာဘုရားမွာ အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္ ဟုသိရပါတယ္။ ဗုဒၶဘာသာတိုင္းရဲ႔ ရည္မွန္းခ်က္ပန္းတိုင္းက နိဗၺာန္ျဖစ္ပါတယ္ "အလြန္ၾကည္ညိဳ စရာေကာင္းေသာဘ ုရားရွင္ရဲ့ တရားေတာ္အား နာၾကားျပီး ေရွ႔ေတာ္မွာတင္ ကြ်တ္တမ္း၀င္ နိဗၺာန္ စံရမယ္ဆိုရင္ အေကာင္းဆုံးေပါ့ဗ်ာ။"
အဲဒီအတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘုရားရွင္ ေဟာၾကားခဲ့သည့္အတိုင္း လိုက္လုပ္ဖို႔ လုိပါတယ္ …သုံးခ်က္ထဲပါ
၁။ မေကာင္းမွု ကိုေရွာင္ရမယ္ ။
၂။ ေကာင္းမွု ကိုေဆာင္ျပီးအစဥ္ျပဳလုပ္ေနရ မယ္ ။
၃။ စိတ္ကို ျဖဴစင္ေအာင္ထားရပါမယ္ ။
ေဂါတမ ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ကပိၸလဝတ္ျပည္ နိေျဂာဓာရံုေက်ာင္းမွာ သီတင္းသံုးေနတဲ႔အခ်ိန္ အရွင္သာရိပုတၱရာ၏ ေလွ်ာက္ထားခ်က္အရအရဟတၱဖိုလ္စ်ာန္သမာပတ္ ဝင္စားျပီး အဇိတရဟန္း ေနာင္ အနာဂတ္ကာလမွာ အရိေမေတၱယ်ဘုရား ျဖစ္ေတာ္မူမည္႔ အေႀကာင္းကို ေဟာႀကားေတာ္ မူပါတယ္။ အရိေမေတၱယ် ဘုရားေလာင္းက တစ္သေခ်ၤႏွင္႔ ကမၻာတစ္သိန္း ပါရမီေတြျဖည္႔က်င္႔ျပီး တုသိတာ နတ္ျပည္မွာရိွေနမယ္။
၁။ ယခုၾကံဳေတြ႕ေနတဲ့ ေဂါတမ သာသနာတြင္းမွာ ကုိယ္တုိင္ ရဟန္းသာမေဏ သီလရွင္၀တ္ျပီး ပရိယတ္၊ ပဠိပတ္သာသနာျပဳတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၂။ မိမိရင္မွျဖစ္တဲ့သား၊ သူတစ္ပါးရင္မွ ျဖစ္တဲ့သားေတြကုိ ရဟန္းခံေပးျခင္း၊ ရွင္ျပဳေပးျခင္းျပဳတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၃။ မိခင္ဖခင္တုိ့ကုိ ၀တ္ေက်တန္းေက်မဟုတ္ဘဲ စိတ္ပါလက္ပါ ရိုေသစြာျပဳစုလုပ္ေကၽြးတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၄။ သရဏဂံုသီလ မျပတ္ ေဆာက္တည္ေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၅။ ဘုရားသာသနာ တည္စိမ့္ေသာငွာ ေစတီ၊ပုထိုး၊ စည္းခံုဥမင္လိုဏ္ေခါင္း ဇရပ္ စသည္တုိ့ကုိ ျပဳျပင္တဲ့ပုဂၹိဳလ္၊ အသစ္ေဆာက္လုပ္လွဴးဒါန္းတဲ့ ပုဂၹိဳလ္။
၆။ ေဗာဓိေညာင္ပင္ စုိက္ပ်ဳိးေသာ ပုဂၹိဳလ္၊ ေညာင္ေရသြန္းေလာင္းေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၇။ ေရတြင္း ေရကန္ ေရအိမ္စတုဒီသာ ေက်ာင္းဇရပ္တံတား ျပဳျပင္ေသာပုဂၹိုဳလ္၊ အရုဏ္ဆြမ္း ေန႔ဆြမ္း ေလာင္းလွဴေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၈။ ရဟန္းတုိ႔အား ပစၥည္းေလးပါး လွဴဒါန္းေထာက္ပံံ့ေသာ ပုဂၹိဳလ္။
၉။ ကမၼ႒ာန္းဘာ၀နာ ပြားမ်ားအားထုတ္ေသာ ပုဂၹိဳလ္။
အားလံုး ဧကန္မုခ် ေျမၾကီး လက္ခတ္မလြဲ၊ အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္ကုိ ဖူးေျမာ္ရျပီး နိဗၹာန္ကုိရမယ္။
*အရိေမေတၱယ်ျမတ္စြာဘုရား*
ကြ်န္ေတာ္တို႔ဟာတကယ္လို႔ဗုဒၶဘာသာ၀င္ေတြ ျဖစ္ၾကမယ္ဆိုရင္ ေဟာဒီကမာၻမွာ ေနာင္ပြင္႔ေတာ္မူမဲ႔ ျမတ္စြာဘုရား အေၾကာင္းကို သိခ်င္ၾကမယ္လို႔ထင္ပါတယ္ တခ်ိဳ႔လည္း သိျပီးျဖစ္ေနၾကမွာပါ မသိရေသးတဲ႔ သူေတြအတြက္ဒီပိုစ္႔ေလးကိုတင္လိုက္တာပါ ဒီေမးလ္ေလးကိုပို႔ေပးတ႔ဲ ရွင္၀ိမလ၀ံသကိုအထူးေက်းဇူးတင္ပါသည္ဘုရား။ ေနာင္ပြင္႔ေတာ္မူမည္႔ အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္ ကို ရိွခိုးကန္႔ေတာ႔လိုက္ပါတယ္ ဘုရား။
ကြ်န္ေတာ္တို႔ ေနထုိင္ေသာေဟာဒီကမာၻမွာဘုရာ
အဲဒီအတြက္ ကြ်န္ေတာ္တို႔ဘုရားရွင္ ေဟာၾကားခဲ့သည့္အတိုင္း လိုက္လုပ္ဖို႔ လုိပါတယ္ …သုံးခ်က္ထဲပါ
၁။ မေကာင္းမွု ကိုေရွာင္ရမယ္ ။
၂။ ေကာင္းမွု ကိုေဆာင္ျပီးအစဥ္ျပဳလုပ္ေနရ
၃။ စိတ္ကို ျဖဴစင္ေအာင္ထားရပါမယ္ ။
ေဂါတမ ျမတ္စြာဘုရားရွင္က ကပိၸလဝတ္ျပည္ နိေျဂာဓာရံုေက်ာင္းမွာ သီတင္းသံုးေနတဲ႔အခ်ိန္ အရွင္သာရိပုတၱရာ၏ ေလွ်ာက္ထားခ်က္အရအရဟတၱဖိုလ္စ်ာန္သမာပတ္ ဝင္စားျပီး အဇိတရဟန္း ေနာင္ အနာဂတ္ကာလမွာ အရိေမေတၱယ်ဘုရား ျဖစ္ေတာ္မူမည္႔ အေႀကာင္းကို ေဟာႀကားေတာ္ မူပါတယ္။ အရိေမေတၱယ် ဘုရားေလာင္းက တစ္သေခ်ၤႏွင္႔ ကမၻာတစ္သိန္း ပါရမီေတြျဖည္႔က်င္႔ျပီး တုသိတာ နတ္ျပည္မွာရိွေနမယ္။
ေနာင္ပြင္႔ေတာ္မူမည္႔အရိေမေတၱယ်ဘုရားရွင္အေႀကာင္း...
အေလာင္းေတာ္နတ္သားက လူ႕ျပည္ကိုဆင္းျပီး ပဋိသေႏၶေနဖို႔ရာအတြက္ ဘုရားေလာင္းတို႔ရဲ႔ ထံုးတမ္းအစဥ္အလာ ဓမၼတာအရ ပဋိသေႏၶယူေတာ႔မယ္ဆိုရင္ ႀကည္႔ျခင္းငါးပါး အရင္ႀကည္႔ျပီးမွ ပဋိသေႏၶယူေလ႔ရိွႀကတယ္။
ႀကည္႔ျခင္းငါးပါးျဖင္႔ႀကည္႔
(၁)ဘုရားျဖစ္မည္႔ေခတ္အခါကာလ
(၂)ဘုရားျဖစ္ရာက်ြန္းကား ဇမၺဴဒိပ္က်ြန္း
(၃)ဘုရားပြင္႔ရာေဒသကား မဇၥ်ိမေဒသ
(၄)ဘုရားေလာင္းျဖစ္ရာ အမ်ိဳးကား မင္းမ်ိဳး ပုဏၰားမ်ိဳး
(၅)မယ္ေတာ္၏အသက္အပိုင္းအျခာ
ပဋိသေႏၶယူုျခင္း...
ေကတုမတီျပည္………..သခၤစႀကၤာဝေတး
ျဗဟၼဏဝတီ ပုေဏၰးမဝမ္းမွာ ဆယ္လ
ဖြားလွ်င္ဖြားခ်င္း ခုနစ္လွမ္း လွမ္းျပီး "ယခုဘဝကား ငါ႔အဖို႔ ႔ေနာက္ဆံုး ဘဝတည္း ေနာက္ထပ္ ဘဝမရိွေတာ႔ျပီ အာသေဝါကင္းသည္ ျဖစ္ေသာေႀကာင္႔ ႔ျငိမ္းေအးလတံ
ျပာသာဒ္ေလးေဆာင္ေပၚလာျခင္း.
အဇိတ မင္းသားေလာကစည္းစိမ္ခံစ
အဇိတမင္းသားအိမ္ေထာင္ျပဳျခင
အခ်ိန္တန္လို႔ အရြယ္ေရာက္တဲ႔
သားေတာ္ဖြားျမင္ျခင္း...
အဇိတ မင္းသားဟာ ျပသာဒ္ေလးေဆာင္မွာ ေလာကီစည္းစိမ္ ခံစားေနစဥ္မွာ
နိမိတ္ေလးပါးျမင္ျခင္း...
ျဗဟၼာဝံသ သားေယာက်ာ္းေလး ေမြးဖြားျပီး
အဇိတမင္းသားေတာထြက္ေတာ္မူျခ
အဇိတမင္းသား ေတာထြက္မယ္ဆိုတဲ႔ စိတ္အႀကံကို သခၤစႀကဝေတးမင္းႏွင္႔တကြ တိုင္းသူျပည္သား လုူေတြ အားလံုးသိသြားႀကတဲ႔အခ
သဗၺညဳတဥာဏ္ရသည္႔အခ်ိန္...
ညေနခ်မ္း အခ်ိန္ေရာက္သည္႔အခါ
ဘုရားပြင္႔တဲ႔ ကံ႕ေကာ္ပင္ရဲ႔
အဲဒီကံ႕ေကာ္ပင္ကို ဘယ္ငွက္မွ မနားဝံ႕ႀကဘူး။ ျဖတ္ေက်ာ္မပ်ံ႕ဝံ႕ႀကဘူး။ ကံ႕ေကာ္ပင္းနားေရာက္တဲ႔ငွက္
ဓမၼစႀကာတရားေဟာႀကြျခင္း...
ျဗဟၼာမင္းထံမွ တရားေဟာရန္ဝန္ခံျပီးျပီဆိုလ
ဘုရားရွင္၏တန္ခိုးေတာ္...
ဘုရားရွင္၏ တန္ခိုးေတာ္ေႀကာင
ရုပ္ျမင္သံႀကားေမေတၱယ်ဘုရား
အရိေမေတၱယ် ဘုရား တရားေဟာတဲ႔အခါ ဘယ္ျမိဳ႔ ဘယ္ေဒသ ဘယ္အရပ္ ဘယ္ရြာေဒသ ဇနပုဒ္ အိမ္ကပဲေဟာေဟာ စႀကဝဠာတိုက္တစ္ေသာင္းလံုး ဘုရားရွင္ရဲ႔ တရားေဟာအသံကို ႀကားေနရမယ္။ ဘုရားရွင္ရဲ႔ ပံုသဏၭာန္ကိုလည္းျမင္ေနရမယ္
အသက္ငါးရာျပည္႔တဲ႔အရြယ္ေရာက
ေန႕ညခြဲမရ အရိေမေတၱယ် ဘုရားရွင္ရဲ႔ တန္ခိုးေတာ္ေႀကာင္႔ ကမၻာေလာႀကီးဟာ ေန႔အခါ ညအခါရယ္လို႔မရိွ ေန႔ေရာညပါ အျမဲတမ္း လင္းထိန္ျပီးေတာ႔ မနက္ပြင္႔တဲ႔ပန္း ညပြင္႔တဲ႔ပန္း မနက္ပန္း ညပန္း ႀကက္တြန္သံေတြကို ႀကည္႔ရွဳ နားေထာင္ျပီး ေန႔ညခြဲယူရလိမ္႔မယ္။ ပရိနိဗၺာန္စံမည္ ႔အရြယ္ ျမတ္စြာဘုရားရွင္ဟာ ဘုရားျဖစ္ေတာ္မူျပီးတဲ႔ အခ်ိ
ဘုရားမပြင္႔တဲ႔ ကမၻာတစ္သိန္း ေက်ာ္လြန္ေသာအခ
အရိေမေတၱယ် ဘုရားဖူးေျမာ္ရန္
အရိေမေတၱယ် ၿမတ္စြာဘုရားေလာင
လူနတ္ျဗဟၼာသတၱဝါအေပါင္း နွလံုးစိတ္ဝမ္းေအးခ်မ္းျပီး
Copy from Myawaddy News pyaephyo.com မွ ကူးယူေဖၚၿပသည္...
***********************************
႐ုပ္နာမ္သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
လူ႔ေလာကထဲကို လူအျဖစ္နဲ႔ ေရာက္ရွိလာတည္းက မိခင္နဲ႔ ကေလးၾကားမွာ စခဲ့တာမ်ားလား ။
မိဘျဖစ္သူေတြ ရဲ႕ အသိ ပညာ၊ ဗဟုသုတပညာ အနည္း အမ်ားေပၚ မူတည္ၿပီး “ငါေျပာတာ နားေထာင္” ဆိုတဲ့ အစဥ္အလာ အယူအဆေတြ ရဲ႕ ဖိႏွိပ္ ခ်ဳပ္ေႏွာင္ မႈေတြေၾကာင့္ မိဘနဲ႔ သားသမီးေတြ ၾကားမွာ အျပန္အလွန္ အမွတ္မွားခဲ့ၾက တာလား။
“စေလာင္း ဖံုးႏွစ္ခ်ပ္ တီးရင္ က်ားကိုက္ တတ္တယ္” ဆိုတဲ့ အ ေထာက္အထား မေသခ်ာ မေရရာ တဲ့ ၿခိမ္းေျခာက္မႈေတြ နဲ႔ ဆံုးမခဲ့မိလို႔လား။
တခ်ိဳ႕ ဆိုရင္ အမွတ္ မွားခဲ့တာေတြက ဘဝ တစ္ေလွ်ာက္လံုး အစြဲအလမ္း ေတြျဖစ္ၿပီး တစ္သက္စာ ေသတဲ့ အထိအမွတ္ မွားသြားတာမ်ိဳးေတြ ရွိခဲ့ၾကတယ္။
စိတ္ ဆင္းရဲစရာ အာ႐ံုေတြကို မေမ့ႏိုင္ဘဲ အမွတ္ရတဲ့ အမွတ္ မွားမႈဟာ မိမိ ကိုယ္တုိင္ သိကို မသိဘဲ အႀကိမ္ႀကိမ္ က်ဴးလြန္ေနတတ္တယ္။
မိဘျဖစ္သူေတြ ရဲ႕ အသိ ပညာ၊ ဗဟုသုတပညာ အနည္း အမ်ားေပၚ မူတည္ၿပီး “ငါေျပာတာ နားေထာင္” ဆိုတဲ့ အစဥ္အလာ အယူအဆေတြ ရဲ႕ ဖိႏွိပ္ ခ်ဳပ္ေႏွာင္ မႈေတြေၾကာင့္ မိဘနဲ႔ သားသမီးေတြ ၾကားမွာ အျပန္အလွန္ အမွတ္မွားခဲ့ၾက တာလား။
“စေလာင္း ဖံုးႏွစ္ခ်ပ္ တီးရင္ က်ားကိုက္ တတ္တယ္” ဆိုတဲ့ အ ေထာက္အထား မေသခ်ာ မေရရာ တဲ့ ၿခိမ္းေျခာက္မႈေတြ နဲ႔ ဆံုးမခဲ့မိလို႔လား။
တခ်ိဳ႕ ဆိုရင္ အမွတ္ မွားခဲ့တာေတြက ဘဝ တစ္ေလွ်ာက္လံုး အစြဲအလမ္း ေတြျဖစ္ၿပီး တစ္သက္စာ ေသတဲ့ အထိအမွတ္ မွားသြားတာမ်ိဳးေတြ ရွိခဲ့ၾကတယ္။
စိတ္ ဆင္းရဲစရာ အာ႐ံုေတြကို မေမ့ႏိုင္ဘဲ အမွတ္ရတဲ့ အမွတ္ မွားမႈဟာ မိမိ ကိုယ္တုိင္ သိကို မသိဘဲ အႀကိမ္ႀကိမ္ က်ဴးလြန္ေနတတ္တယ္။
သညာေစတသိက္ သေဘာကိုသိၾကည့္ျခင္း
ငါဆိုေသာစိတ္ပံုအပ္ေသာစိတ္
အမွတ္ရတာခ်င္း တူေပမယ့္
သတိေစတသိက္ရဲ႕ အမွတ္ရမႈနဲ႔
သညာေစတသိက္ရဲ႕ အမွတ္ရမႈနဲ႔ မတူဘူး။
သတိရဲ႕ မေမ့ျခင္း၊
အျမဲတမ္း အမွတ္ရေနျခင္း ဆိုတာ႐ုပ္နာမ္ရဲ႕သေဘာကို အမွန္အတိုင္း မွတ္တာ။
႐ုပ္နာမ္ရဲ႕ သူ႔သေဘာနဲ႔သူ ျဖစ္ပ်က္ေနတာေတြကို သိေအာင္ သတိဉာဏ္နဲ႔ စူးစိုက္ၿပီး သိမွတ္ေပးတာ။
သညာရဲ႕ မွတ္သားစိတ္က အာ႐ံုေျခာက္ပါးရဲ႕ေပၚလာသမွ် အာ႐ံုေတြကို မွတ္သားလိုက္တာ။
သဘာဝရဲ႕ မွတ္သားစိတ္က မွတ္႐ံု မွတ္ေပးလိုက္တာ။
သတိရဲ႕ မွတ္သားမႈက တည္ေဆာက္ယူရတာ။
သညာေစတသိက္လို ေမြးရာပါ မွတ္သားစိတ္မ်ိဳး မဟုတ္ဘူး။
သိတဲ့စိတ္ရဲ႕ သေဘာကိုသိၾကည့္ျခင္း။
လူ႕ေလာကထဲကို လူအျဖစ္နဲ႔ေရာက္ရွိလာကတည္းက ခႏၶာကိုယ္နဲ႔အတူတူ ပါ လာတဲ့ စိတ္ေလးခုထဲက သိတဲ့စိတ္။ေပၚလာသမွ် အာ႐ံုေတြကို သိ႐ံုသိေပး
တဲ့စိတ္။
မ်က္စိက ျမင္ရင္ ျမင္သိစိတ္ ျဖစ္ေပးတယ္။
နားကၾကားရင္ ၾကားသိစိတ္ ျဖစ္ေပးတယ္။
အနံ႔ရရင္ နံသိစိတ္ ျဖစ္ေပးတယ္။
အရသာနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ အရသာသိစိတ္ ျဖစ္ေပးတယ္။
ခႏၶာကိုယ္ အထိအေတြ႕ျဖစ္ရင္ ထိသိစိတ္ ျဖစ္ေပးတယ္။
ၾကံစည္ ေတြးေတာမႈနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ၾကံစည္သိစိတ္ ျဖစ္ေပးတယ္။
မ်က္စိ၊ နား၊ ႏွာေခါင္း၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္ ပစၥည္းေျခာက္ခုရဲ႕ သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
အာ႐ံုတစ္ခုေပၚလာရင္ ခံစားစိတ္၊ မွတ္သားစိတ္၊ သိတဲ့စိတ္၊ လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္းစိတ္ ေလးခု စုျပံဳေရာက္လာတယ္။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။ popularmyanmar.com မွ ကူးယူေဖၚၿပသည္........
ဦးကိတၴိသာရ
ဦးကိတၴိသာရ
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
႐ုပ္နာမ္သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
ခံစားတဲ့ အလုပ္ဟာ ခံစား စိတ္ရဲ႕ အလုပ္ပဲ။
မ်က္စိ၊ နား၊ ႏွာေခါင္း၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္၊ ပစၥည္းေျခာက္ခုေၾကာင့္ ျဖစ္ ေပၚလာတဲ့ အာ႐ံုေျခာက္ပါးရဲ႕ အထိ အေတြ႕အကုန္လံုးကိုခံစား တယ္။
မ်က္စိ၊ နား၊ ႏွာေခါင္း၊ လွ်ာ၊ ကိုယ္၊ စိတ္၊ ပစၥည္းေျခာက္ခုေၾကာင့္ ျဖစ္ ေပၚလာတဲ့ အာ႐ံုေျခာက္ပါးရဲ႕ အထိ အေတြ႕အကုန္လံုးကိုခံစား တယ္။
ေကာင္းတဲ့အရသာ၊ ကုသိုလ္ အရသာေတြကို ခံစားတယ္။
မေကာင္းတဲ့အရသာ၊ အကုသိုလ္ အရသာေတြကို ခံစားတယ္
ေကာင္းတာလည္း မဟုတ္၊
မေကာင္းတာလည္း မဟုတ္တဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးလည္း ရွိတယ္။
ခံစားလို႔ႀကိဳက္ရင္ ေက်နပ္တယ္။
အႀကိမ္ႀကိမ္ ခံစားတယ္။
ခံစားလို႔ မႀကိဳက္ရင္ ေဒါသ ျဖစ္တယ္။ ခံစားတဲ့ စိတ္ရဲ႕ အာ႐ံု ဝင္စားမႈ အျပင္းထန္ဆံုး ကေတာ့ အာ႐ံုေျခာက္ပါးရဲ ကာမဂုဏ္ ကိစၥ ေတြပါ။ေမြးကတည္းက ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ အတူတူ ပါလာတဲ့ ခံစားစိတ္ဟာ စိတ္ ခ်င္းထိေတြ႔မႈကတစ္ဆင့္ျဖစ္ေပၚ လာတဲ့ စိတ္အမ်ိဳးအစား။
ဘယ္လိုအာ႐ံုပဲ ေပၚေပၚ၊ ေပၚ လာတဲ့ အာ႐ံုကို ဘယ္သူပဲ ဘယ္ဝါပဲလို႔ စိတ္ႀကိဳက္ သတ္မွတ္ၿပီး ခံစားတယ္။
မေကာင္းတာလည္း မဟုတ္တဲ့ ခံစားမႈမ်ိဳးလည္း ရွိတယ္။
ခံစားလို႔ႀကိဳက္ရင္ ေက်နပ္တယ္။
အႀကိမ္ႀကိမ္ ခံစားတယ္။
ခံစားလို႔ မႀကိဳက္ရင္ ေဒါသ ျဖစ္တယ္။ ခံစားတဲ့ စိတ္ရဲ႕ အာ႐ံု ဝင္စားမႈ အျပင္းထန္ဆံုး ကေတာ့ အာ႐ံုေျခာက္ပါးရဲ ကာမဂုဏ္ ကိစၥ ေတြပါ။ေမြးကတည္းက ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ အတူတူ ပါလာတဲ့ ခံစားစိတ္ဟာ စိတ္ ခ်င္းထိေတြ႔မႈကတစ္ဆင့္ျဖစ္ေပၚ လာတဲ့ စိတ္အမ်ိဳးအစား။
ဘယ္လိုအာ႐ံုပဲ ေပၚေပၚ၊ ေပၚ လာတဲ့ အာ႐ံုကို ဘယ္သူပဲ ဘယ္ဝါပဲလို႔ စိတ္ႀကိဳက္ သတ္မွတ္ၿပီး ခံစားတယ္။
သဘာဝအရ ခံစားစိတ္က သူ႔အ လုပ္သူ လုပ္တဲ့ ေနရာမွာ ငါ ဆိုတာ မပါဘူး။ ငါခံစားတာကြလို႔ သတ္မွတ္လိုက္တဲ့သူ ဆိုရင္ စိတ္ ဒုကၡေရာက္ၾကတယ္။ ဒီခံစားစိတ္ဟာ လူအျဖစ္ နဲ႔ လူ႕ေလာကထဲကိုေရာက္ လာကတည္းက မိခင္နဲ႔ ကေလးၾကားမွာ စခဲ့တာပဲ။ လူေတြ ဒုကၡ ေရာက္ေနတယ္ ဆိုတာ မိမိ စိတ္ထဲမွာ ခံစားမႈျဖစ္ ေစတဲ့ စိတ္ တစ္ခု ရွိေနလို႔ပဲ။
မိမိစိတ္ထဲဝင္လာသမွ် စိတ္ တိုင္းမွာ ခံစားမႈပါတယ္။ ႏူးညံ့ သိမ္ ေမြ႕တာနဲ႔ ၾကမ္းတာ ျပင္းထန္တာပဲ ကြာတယ္။ စိတ္ထဲမွာ ခံစားမႈ မရွိမွသာ ၿငိမ္းေအးသက္သာမွာ။
ခံစားမႈဟာ ေလာင္စာပဲ။
(ေလာင္စာ ရွိရင္ေတာ့ ဒုကၡမီးက ေလာင္ေနမွာပဲ။) ဆိုေတာ့ ခံစားမႈ မရွိေအာင္၊ အထိအေတြ႕ ဆိုတဲ့ ဖႆ ေစတသိက္ကို ေစာင့္ၾကည့္ သိမွတ္ၿပီး ဖယ္ထုတ္မွ သက္သာ မွာ။
မွတ္သားတဲ့စိတ္ရဲ႕ သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
ခံစားမႈဟာ ေလာင္စာပဲ။
(ေလာင္စာ ရွိရင္ေတာ့ ဒုကၡမီးက ေလာင္ေနမွာပဲ။) ဆိုေတာ့ ခံစားမႈ မရွိေအာင္၊ အထိအေတြ႕ ဆိုတဲ့ ဖႆ ေစတသိက္ကို ေစာင့္ၾကည့္ သိမွတ္ၿပီး ဖယ္ထုတ္မွ သက္သာ မွာ။
မွတ္သားတဲ့စိတ္ရဲ႕ သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
လူ႕ေလာကထဲကို လူအျဖစ္ နဲ႔ ေရာက္ရွိလာတည္းက ခႏၶာကိုယ္နဲ႔ အတူတူ ပါလာတဲ့ စိတ္ေလးခုထဲက မွတ္သားစိတ္။ မ်က္စိနဲ႔ ျမင္သမွ် ဘယ္သူဘယ္ဝါလို႔ မွတ္သား လိုက္ တဲ့စိတ္၊
နားနဲ႔ၾကားသမွ် အသံေတြကို မိမိ အယူအဆနဲ႔ မိမိမွတ္သားလိုက္တဲ့ စိတ္၊
ႏွာေခါင္းက တစ္ဆင့္ရတဲ့ အနံ႔ ကိစၥကို ဘာနံ႔ညာနံ႔ စသျဖင့္ မွတ္ သားတဲ့စိတ္၊
လွ်ာကတစ္ဆင့္ ရတဲ့ အရသာကို မွတ္သားလိုက္တဲ့စိတ္၊
ခႏၶာကိုယ္ကို လာထိတဲ့ အထိ အေတြ႕နဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မွတ္သား စရာရွိတာကို မွတ္သားလိုက္တဲ့စိတ္၊
စိတ္အေတြးနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မွတ္သားလိုက္တဲ့စိတ္။
အာ႐ံုေျခာက္ပါးေၾကာင့္ျဖစ္ ေပၚလာတာေတြကို မွတ္သားလိုက္ တဲ့စိတ္
မွတ္သားတဲ့ စိတ္က မွတ္တဲ့ အလုပ္ပဲ လုပ္တယ္ ။မွတ္တဲ့ေနရာမွာ အမွတ္မွား တာနဲ႔ အမွတ္မွန္တာ ႏွစ္မ်ိဳးရွိေနတယ္။ သဘာဝ အမွန္ တရားေတြကို အမွန္အ တိုင္း မွတ္ တာ၊
အရာရာဟာ မတည္ျမဲဘူး ဆိုတာကို အမွန္အတိုင္းမွတ္တာ
ခႏၶာကိုယ္ရွိျခင္း၊ စိတ္ ေစတသိက္ ေတြရွိေနျခင္းဟာ ဒုကၡျဖစ္ေစ တယ္လို႔ အမွန္အတိုင္း မွတ္တာ၊
အမွတ္မွားတာ က ငါ ငါ ငါ ငါ ငါဆိုတဲ့ေခါင္းစဥ္တပ္ၿပီး
ငါ့အဘိုး၊ ငါ့အဘြားး၊ ငါ့အေဖ၊ ငါ့အေမ၊ ငါ့ဘႀကီး၊ ငါ့ဦးေလး၊ ငါ့အေဒၚ၊ ငါ့အစ္ကို၊ ငါ့အစ္မ၊ ငါ့ညီ၊ ငါ့ညီမ၊ ငါ့ေက်ာင္း၊ ငါ့သူငယ္ခ်င္း၊ ငါ့အတန္း၊ ငါ့စာအုပ္၊ ငါ့ခဲတံ၊ ငါ့စားပြဲ၊ ငါ့ဆရာမ၊ ငါ့ခ်စ္သူ၊ ငါ့မိန္းမ၊ ငါ့ေယာက္်ား၊ ငါ့သား၊ ငါ့သမီး၊ငါ့အိမ္၊ ငါ့ကား၊ ငါ့ပိုက္ဆံ..
ငါ ငါ ငါ ငါ ဆိုတာေတြပဲ။
ငါ့အဘိုး၊ ငါ့အဘြားး၊ ငါ့အေဖ၊ ငါ့အေမ၊ ငါ့ဘႀကီး၊ ငါ့ဦးေလး၊ ငါ့အေဒၚ၊ ငါ့အစ္ကို၊ ငါ့အစ္မ၊ ငါ့ညီ၊ ငါ့ညီမ၊ ငါ့ေက်ာင္း၊ ငါ့သူငယ္ခ်င္း၊ ငါ့အတန္း၊ ငါ့စာအုပ္၊ ငါ့ခဲတံ၊ ငါ့စားပြဲ၊ ငါ့ဆရာမ၊ ငါ့ခ်စ္သူ၊ ငါ့မိန္းမ၊ ငါ့ေယာက္်ား၊ ငါ့သား၊ ငါ့သမီး၊ငါ့အိမ္၊ ငါ့ကား၊ ငါ့ပိုက္ဆံ..
ငါ ငါ ငါ ငါ ဆိုတာေတြပဲ။
အဲဒီ ငါ ငါ ငါ ငါ ဆိုတဲ့အမွတ္မွားတာ ဘယ္တုန္းက စခဲ့တာလဲ။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။ popularmyanmar.com မွ ကူးယူေဖၚၿပသည္...........
ဦးကိတၴိသာရ
************************************************************************
စိတ္ျပဳျပင္ျခင္း သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
အလုပ္ သေဘာ အရ အေတြးနဲ႔ ခံစားမႈက အစြဲျဖစ္ေနတာကို ကိုယ္တိုင္ သတိမထား ျဖစ္ခဲ့တာ။ ႏွစ္ေပါင္း ၄၁ ႏွစ္၊ ေန႔စဥ္ေန႔ တိုင္း (အခ်ိန္တိုင္း ဆိုရင္ ပိုမွန္တယ္။) ခံစားမႈ ကိုပဲ အဓိက အသံုးခ်ေန ရတယ္။ ခံစားမႈ ေတြ ပီျပင္ေအာင္ အေတြး ကို အကူ အညီယူရတယ္ ဆိုေတာ့ ခံစားမႈနဲ႔ အေတြးကို စြဲမွန္းမသိ၊ စြဲေနတာ၊ ကိုယ့္ကိုယ္ ကိုယ္ မသိဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ဒီဘက္ ရဟန္းဘဝ ေရာက္ေတာ့မွပဲ စိတ္ေလ့က်င့္ခန္းေတြ စနစ္တက် တည္ေဆာက္ တဲ့အခါမွာ ခံစားမႈ ဆိုတာ အႏၲရာယ္ အႀကီးဆံုး အေႏွာင့္အယွက္ စိတ္ တစ္ခု ျဖစ္ေနမွန္း သိရေတာ့တယ္။
ခံစားမႈကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး လုပ္စားခဲ့ရတဲ့ ေက်ာ္ဟိန္း ဆိုတဲ့ လူႀကီး၊ ရဟန္းဘဝ ေရာက္ေတာ့မွ အခက္အခဲ ေတြအမ်ားႀကီး ေတြ႕ရေတာ့တယ္။ အားထုတ္တဲ့ အခါေတြ မွာ အေတြးကို စြဲေနတဲ့ အက်င့္က ဝင္လာၿပီး အစြမ္းျပတဲ့ အႀကိမ္ေပါင္း က ခဏခဏပဲ။ တရား အားထုတ္တဲ့ သူေတြကို အေႏွာင့္အယွက္ အေပးဆံုးက အေတြးတဲ့။
ကဲ ! ရေအာင္က်င့္မယ္။ က်င့္လို႔ရေအာင္ က်င့္မယ္ ဆိုတဲ့ ေနာက္ထပ္ ခလုတ္ တစ္ခုကို ေရႊ႕လိုက္ျပန္တယ္။ မခံစားနဲ႔ေတာ့၊ ခံစားေနတဲ့ စိတ္ကို စြန္႔လႊတ္ လိုက္ေတာ့လို႔ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ တစ္ခ်ိန္လံုး သတိေပးေန လိုက္တယ္။ လွမ္းၾကည့္ရင္ ျမင္ေနရတဲ့ ေနရာတိုင္းမွာ ခံစားေနတဲ့ စိတ္ကို စြန္႔လႊတ္လိုက္ ! ဆိုတဲ့ စာတန္းေတြ ကပ္လိုက္ တယ္။
႐ုပ္နာမ္ပစၥယာ အာယတန။ အာယတနပစၥယာ ဖႆ။ ဖႆ ပစၥယာ ေဝဒနာ။ ေဝဒနာပစၥယာ တဏွာ ဆိုတဲ့ ပဋိစၥသမုပၸာဒ္ ရဲ႕ အေၾကာင္းေၾကာင့္ ျဖစ္တဲ့ အက်ိဳးကို နားလည္ေအာင္ ေလ့လာတယ္။ ကိုယ္တိုင္ လက္ေတြ႕ သိၾကည့္တယ္။
အလုပ္သေဘာအရ စိတ္မွာ လာထိတဲ့ အထိအေတြ႕၊ အျပင္အာ႐ံု ေတြကို ဆြဲယူရတဲ့ အလုပ္ သေဘာ ဖႆပစၥယာ ေဝဒနာ။ စိတ္မွာ လာထိတဲ့ အထိ (ဖႆ) ေၾကာင့္ ခံစားမႈ ျဖစ္ေစတဲ့ သေဘာကို သြားေတြ႕တယ္။ ကဲ ေနာက္ ခလုတ္တစ္ခု ထပ္ေရႊ႕လိုက္တယ္။ ကိုယ္တိုင္ သတိမထားမိဘဲ အက်င့္ပါတဲ့ အထိ စြဲေနတဲ့ အေတြးနဲ႔ ခံစား မႈေတြ ကို ျဖတ္ေတာက္ပစ္လိုက္တယ္။
အရာရာကို ျဖတ္မွျဖစ္ေတာ့မယ္ဆိုတဲ့ အသိနဲ႔ ခလုတ္ကို ေရႊ႕လိုုက္တာ။
ေရႊ႕ၿပီးသား ခလုတ္ကိုလည္း ဘာ့ေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္၊ ျပန္မေရႊ႕ေတာ့ဘူးလို႔ ဆံုးျဖတ္ လိုက္တယ္။
လူ႕ဘဝမွာ လုပ္ခ်င္တာ အကုန္လံုး၊ လုပ္ခ်င္သလို လုပ္ခဲ့ၿပီးၿပီ။ ေတာ္ၿပီေပါ့။ ျဖတ္။ေနာက္ထပ္ အသက္ရွင္ေနတဲ့ လက္က်န္ အခ်ိန္မွာ ေနာက္ထပ္ အသိ တစ္ခု ထပ္ရွာ ဦးမယ္။
ျပင္းထန္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ ခိုင္မာတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ရွိရင္ စိတ္တစ္ခုက ကူညီပံ႔ ပိုးေပးဖို႔ အဆင္သင့္ ရွိေနတယ္။ ျဖစ္ခ်င္တာ ျဖစ္ေျမာက္ ၿပီးစီးေအာင္ လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္းျပဳ လုပ္ေပးေနတဲ့ ေစတနာေစတသိက္ပဲ။
စိတ္ကို ျပဳျပင္ တဲ့ေနရာမွာ အသံုးအတည့္ဆံုးက ေစတနာေစတသိက္ပဲ။
စိတ္ျပဳျပင္ျခင္း သေဘာ မွာေပးခဲ့တဲ့ ဥပမာေတြကို ျပန္သံုးသပ္ၾကည့္ေတာ့ ဘိန္းျဖဴ ျဖတ္လိုက္ႏိုင္တာ ရေအာင္ ျဖတ္မယ္ ဆိုတဲ့ ခိုင္မာတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေစတ နာေစတသိက္ရဲ႕ လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္းမႈက ကူညီလုိက္လုိ႔ပဲ။
ျပင္းထန္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ ခိုင္မာတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ရွိရင္ စိတ္တစ္ခုက ကူညီပံ႔ ပိုးေပးဖို႔ အဆင္သင့္ ရွိေနတယ္။ ျဖစ္ခ်င္တာ ျဖစ္ေျမာက္ ၿပီးစီးေအာင္ လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္းျပဳ လုပ္ေပးေနတဲ့ ေစတနာေစတသိက္ပဲ။
စိတ္ကို ျပဳျပင္ တဲ့ေနရာမွာ အသံုးအတည့္ဆံုးက ေစတနာေစတသိက္ပဲ။
စိတ္ျပဳျပင္ျခင္း သေဘာ မွာေပးခဲ့တဲ့ ဥပမာေတြကို ျပန္သံုးသပ္ၾကည့္ေတာ့ ဘိန္းျဖဴ ျဖတ္လိုက္ႏိုင္တာ ရေအာင္ ျဖတ္မယ္ ဆိုတဲ့ ခိုင္မာတဲ့ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ကို ေစတ နာေစတသိက္ရဲ႕ လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္းမႈက ကူညီလုိက္လုိ႔ပဲ။
ယင္းထေနတဲ့ ခံစားမႈဟာ စိတ္အသိကို လာထိေနေပမယ့္ ၿငိမ္ဝပ္ကိန္း ေအာင္းေနတဲ့ စိတ္ကို ထၾကြတဲ့ အဆင့္ထိ မေရာက္ခဲ့ဘူး။ ဘာျဖစ္လို႔လဲ?
ေစတနာ ေစတသိက္ရဲ႕ လံႈ႕ေဆာ္တိုုက္တြန္းမႈ ခလုတ္ကိုျပင္းထန္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ ေကာင္းတဲ့ ဘက္မွာ ေရႊ႕ထားႏိုင္လို႔ပဲ။
ေက်ာ္ဟိန္း ရဲ႕ ဘဝကို အဆံုးသတ္ လိုက္ႏိုင္တာ၊ ေစတနာ ေစတသိက္ရဲ႕လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္းမႈ ခလုတ္ကို ခိုင္ခိုင္မာမာ ဆံုးျဖတ္ထားတဲ့ အတိုင္း အေကာင္ အထည္ေဖာ္မယ့္ ဘက္မွာ ျပင္းထန္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ ေရႊ႕ထားႏိုင္လို႔ပဲ။
ေက်ာ္ဟိန္း ရဲ႕ ဘဝကို အဆံုးသတ္ လိုက္ႏိုင္တာ၊ ေစတနာ ေစတသိက္ရဲ႕လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္းမႈ ခလုတ္ကို ခိုင္ခိုင္မာမာ ဆံုးျဖတ္ထားတဲ့ အတိုင္း အေကာင္ အထည္ေဖာ္မယ့္ ဘက္မွာ ျပင္းထန္တဲ့ ဆႏၵနဲ႔ ေရႊ႕ထားႏိုင္လို႔ပဲ။
ႏွစ္ေပါင္း ၄၁ႏွစ္ စြဲေနတဲ့ ခံစားမႈနဲ႔ အေတြးကို ျဖတ္ပစ္ လိုက္ႏိုင္တာဟာ စိတ္ကို လာထိတဲ့ ဖႆေစတသိက္ သေဘာကို သိသြားလို႔ရယ္၊ ဒုကၡျဖစ္ေစ တဲ့ ေဝဒနာ ေစတသိက္ သေဘာကို ျမင္သြားလို႔ရယ္၊ ခံစားမႈအစြဲနဲ႔ အေတြး အစြဲေတြဟာ အခ်ိန္မေရြး ထၾကြေသာင္းက်န္း လာရင္ အေသမေျဖာင့္ႏိုင္ တဲ့ ေမာဟေစ တသိက္ ကို သတိထား မိသြားလို႔ရယ္ ၊ေကာင္းတဲ့ဘက္မွာေရာ၊ မေကာင္းတဲ့ဘက္မွာေရာ၊ လံႈ႕ေဆာ္ တိုက္တြန္း တတ္တဲ့ ေစတနာ ေစတသိက္ကို ထိုက္တန္တဲ့ေနရာ မွာထားၿပီး အသံုးခ်တတ္မွ ျဖစ္မယ္ ဆိုတာကို လံုးဝ (လံုးဝ) သေဘာ ေပါက္သြား လို႔စိတ္ေတြကို လိုသလိုျပဳျပင္လို႔ ၇တာ။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္
ဦးကိတၴိသာရ
popularmyanmar.com မွကူးယူေဖၚၿပသည္......
######################################################
စိတ္ျပဳျပင္ျခင္း သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
မီးခလုတ္ တစ္ခုကို ဥပမာယူၿပီး သိၾကည့္ခဲ့တာ။ မီးခလုတ္ရဲ႕ သေဘာက ခလုတ္ကို ေရႊ႕ရင္ မီးလင္းတယ္။ ဆန္႔က်င္ဘက္ကို ခလုတ္ ျပန္ေရႊ႕ရင္ မီးပိတ္သြားတယ္။
အဲဒီ ခလုတ္ကို ၾကည့္ၿပီး အာ႐ံုသစ္ တစ္ခုရခဲ့တာပဲ။ မီးခလုတ္ေလး ဟိုဘက္ ေရႊ႕၊ ဒီဘက္ေရႊ႕ လုပ္လိုက္႐ံုေလးနဲ႔ ဗို႔အားရာ ၊ေထာင္ခ်ီျပင္းတဲ့ လွ်ပ္စစ္ မီးအားေတြ ကိုျဖတ္ေတာက္ တားဆီး ပိတ္ပင္ႏိုင္သတဲ့လား။
ငါေကာ
ငါေကာ
ငါေကာ
ငါေကာ
ငါေကာ
ငါေကာ
ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေမးခြန္းေတြ ထုတ္ၿပီး ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္ေျဖ ၾကည့္ေတာ့ ေနာက္ဆံုး ထြက္လာတဲ့ အေျဖက ေဆးလိပ္စြဲေနတာ ျပတ္သြားတယ္။
ေဆးေျခာက္ စြဲေနတာ ျပတ္သြားတယ္။ အရက္ေသာက္ေနတာ ျပတ္သြားတယ္။ (၆) ႏွစ္ေလာက္ စြဲေနတဲ့ နံပါတ္ဖိုး (ဘိန္းျဖဴ) ကို တိခနဲ ေနေအာင္ ျဖတ္လို႔ရ သြားတယ္။ ဘာေဆး မွ မေသာက္ဘူး။ ဘယ္ဆရာဝန္နဲ႔မွလည္း မကုဘူး။ ယင္းထေနတာကို ေစာင့္ၾကည့္ရင္း ျဖတ္ပစ္လိုက္တာ။
(ယင္းထတယ္ ဆိုတာ မူးယစ္ေဆးဝါး သံုးစြဲသူေတြ၊ ေဆးေသာက္ခ်င္လို႔ ဆာေလာင္တဲ့ ခံစားမႈ အျပင္းစား နိမိတ္ျပပံုစံ)
(ယင္းထတယ္ ဆိုတာ မူးယစ္ေဆးဝါး သံုးစြဲသူေတြ၊ ေဆးေသာက္ခ်င္လို႔ ဆာေလာင္တဲ့ ခံစားမႈ အျပင္းစား နိမိတ္ျပပံုစံ)
တုန္တုန္ရီရီ ျဖစ္ေနတဲ့ သေဘာကို မခံစားဘဲ ေစာင့္ၾကည့္တဲ့ ဘက္ကို ခလုတ္ေရႊ႕ၿပီး သိၾကည့္တာ။
ဘယ္အရာမွ အၾကာႀကီး မဟုတ္ဘူး ဆိုတဲ့ သေဘာကို အစတည္းက သိထား ၿပီးသား ျဖစ္ေနလို႔လည္း မခံမရပ္ႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေနတဲ့ ခံစားမႈကို အေရးတယူ ေရးႀကီး ခြင္က်ယ္ မလုပ္တာလည္း ပါတယ္။ အျပင္းထန္ဆံုး ခံစားမႈ ဆိုတာ အလြန္ဆံုး ၁ဝ မိနစ္ေလာက္ပဲ ၾကာတယ္။
ဘယ္အရာမွ အၾကာႀကီး မဟုတ္ဘူး ဆိုတဲ့ သေဘာကို အစတည္းက သိထား ၿပီးသား ျဖစ္ေနလို႔လည္း မခံမရပ္ႏိုင္ေအာင္ ျဖစ္ေနတဲ့ ခံစားမႈကို အေရးတယူ ေရးႀကီး ခြင္က်ယ္ မလုပ္တာလည္း ပါတယ္။ အျပင္းထန္ဆံုး ခံစားမႈ ဆိုတာ အလြန္ဆံုး ၁ဝ မိနစ္ေလာက္ပဲ ၾကာတယ္။
ခံစားမႈ ျပန္ေလ်ာ့က်သြားတာလည္း ၁ဝ မိနစ္ေလာက္ပဲၾကာတယ္။
အဲဒီလို ေပၚလိုက္၊ ေလ်ာ့က်သြားလိုက္နဲ႔ ငါးခါေလာက္ ျဖစ္ၿပီးတဲ့ အခါမွာ ယင္းထတဲ့ ခံစားမႈရဲ႕ အရွိန္ေတြဟာ ပထမ အႀကိမ္ေတြ တုန္းကေလာက္ မျပင္းထန္ေတာ့ တာကို သိလာတယ္။ ပထမဆံုး အႀကိမ္ အျပင္းထန္ဆံုး ၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ဟာ ဘဝအတြက္ အနက္႐ိႈင္းဆံုး အမွတ္တရ ျဖစ္သြားေစတယ္ ဆိုတဲ့ စကား ဟာ မွန္တယ္။ ပထမဆံုး ဒုကၡကို ေက်ာ္ျဖတ္ခဲ့ ၿပီးရင္ ေနာက္ထပ္ေတြ႕တဲ့ ဒုကၡေတြဟာ ေသးငယ္သြားၿပီး မျပင္းထန္ေတာ့ဘူး။ ဒီလို ခံႏိုင္ရည္ ရွိလာတာဟာ ပထမဆံုး အႀကိမ္ ရဲ႕ ခံစားမႈကို အေတြ႕အၾကံဳ ရရွိ ထားခဲ့လို႔ပဲ။ ခလုတ္ကို ဟိုဘက္၊ ဒီဘက္ေရႊ႕ၿပီး ကမၻာေက်ာ္ ဟီး႐ိုးအင္းလို႔ ေခၚတဲ့ ဘိန္းျဖဴ အစြဲကို ျဖတ္ပစ္ႏိုင္ခဲ့တယ္။ မူးယစ္ေဆးဝါး နဲ႔ ပတ္သက္တဲ့ အရက္ေသာက္တာ၊ ေဆးလိပ္ ေသာက္တာ၊ ကြမ္းစားတာ အပါအဝင္ ျဖတ္လို႔ မရေအာင္ စြဲေနတယ္ ဆိုတာေတြဟာ မူးယစ္ေဆးဝါး ဆာေလာင္တဲ့ အခ်ိန္မွာ ဆာေလာင္တဲ့ ဒဏ္ကို မခံစားခ်င္လို႔ အစာကို ခ်က္ခ်င္း ေကြၽးမိတာ နဲ႔ အစာကို စြဲသြားတဲ့ သေဘာပဲ။ ဆာေလာင္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာ ဆာေလာင္ေန တဲ့ စိတ္ကို ခလုတ္ေရႊ႕ၿပီး တျခား အာ႐ံု တစ္ခုဘက္ကို ေျပာင္းထားႏိုင္ရင္ တစ္ႀကိမ္မွာ တစ္ခုပဲ ရွိခြင့္ရတဲ့ စိတ္သဘာဝ အရ ဆာေလာင္တဲ့ စိတ္ေနရာ မွာ အစားထိုး ဝင္ လာတဲ့ စိတ္က အလုပ္လုပ္ေနလို႔ ဆာေလာင္တဲ့ စိတ္က ခံစားခြင့္ မရေတာ့တဲ့ စိတ္သဘာဝ အရ ဆာေလာင္မႈ အရွိန္ ေလ်ာ့က်ၿပီး ျပတ္ေတာက္ သြားႏိုင္တယ္။
ခလုတ္ေရႊ႕ၿပီး ေျပာင္းလဲခဲ့တဲ့ ေနာက္တစ္ခု။ ေက်ာ္ဟိန္း မဟုတ္တဲ့ တျခား ဘဝထဲက လူေတြရဲ႕ အေၾကာင္း ကို၁၉၆၇ ကေန ၂ဝဝ၈ ခုႏွစ္ ထိ ႏွစ္ေပါင္း ၄၁ႏွစ္။ လႈပ္ရွား လုပ္စားခဲ့တဲ့ အလုပ္ကို ေထာက္ခနဲ ျဖတ္ပစ္လိုက္တာပဲ။ ၂ဝဝဝ ခုႏွစ္၊ ႏိုဝင္ဘာ (၄) ရက္ေန႔တုန္းက တိုင္းျပည္ကို ေၾကညာတယ္။
၂ဝဝ၈ ခုႏွစ္၊ ႏိုဝင္လာ (၄) ရက္ေန႔က်ရင္ အႏုပညာေလာက ကေန ႏုတ္ထြက္ၿပီး ဘုန္းႀကီး ဝတ္မယ္လို႔။ ေၾကညာၿပီး ရွစ္ႏွစ္ျပည့္တဲ့ ေန႔၊၂ဝဝ၈ ခုႏွစ္၊ ႏိုဝင္ဘာ (၅) ရက္ေန႔ မနက္၊ အိပ္ရာက ထထခ်င္း၊ “ကဲ ဒီေန႔ဟာ တိုင္းျပည္ ကို ေၾကညာခဲ့တဲ့ေန႔ေရာက္ၿပီ။ အႏုပညာ အလုပ္က ထြက္ၿပီး ရဟန္းဘဝ ေရာက္ေတာ့မယ္။
ဒီအခန္းထဲက ဒီအိပ္ရာေပၚမွာ ႏွစ္ေပါင္း မ်ားစြာ ဇိမ္နဲ႔အိပ္ခဲ့တာ ဒီေန႔ ေနာက္ဆံုးပဲ။ ေနာင္ကိုဘယ္ေတာ့မွ ဒီအခန္း၊ ဒီအိမ္၊ ဒီၿခံဝင္းထဲ ကို ျပန္လာခြင့္ မရွိေတာ့ဘူး ဆိုတာ သိတယ္ေနာ္။ ဘယ့္ႏွယ္လဲ၊ျဖစ္ရဲ႕လား လို႔ကိုယ့္ကိုယ္ကိုယ္ ျပန္ေမးလိုက္တယ္။ ျဖစ္တယ္လို႔ ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ျပန္ေျဖတယ္။ ဒီေန႔ ေက်ာ္ဟိန္းကို အသုဘ ခ်တဲ့ေန႔ လို႔ သေဘာထားၿပီး ထြက္ခဲ့တယ္။ ဒါဟာ ခလုတ္ကို အေပၚတင္ၿပီး ေက်ာ္ဟိန္းဆိုတဲ့ မီးလံုးႀကီးကို လံုးဝ ပိတ္ပစ္လိုက္တာပဲ။ ေနာက္ထပ္ ခလုတ္ တစ္ခု ကေတာ့ ေရႊ႕ရတာ ေတာ္ေတာ္ ခက္ခဲ့တယ္။ ရေအာင္ျဖတ္ႏိုင္ေပမယ့္ အက်င့္ပါေနတဲ့ စိတ္ေခ်းတက္ေနလို႔ ေတာ့္ေတာ့္ကို ခက္ခက္ခဲခဲျဖတ္ခဲ့ရတယ္။ လံုးဝျပတ္ေတာက္ သြားေအာင္ ခလုတ္ကိုေရႊ႕တဲ့ ေနရာမွာ စိတ္ကိုေစာင့္ၾကည့္ သိမွတ္တဲ့ နည္းကို အသံုးခ်လိုက္တယ္။ ႏွစ္ေပါင္း ၄၁ႏွစ္ လႈပ္ရွား လုပ္စားခဲ့ရတဲ့ ခံစားမႈနဲ႔ အေတြး ကိုျဖတ္ပစ္ ရတဲ့အလုပ္ပဲ။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။ popularmyanmar.com မွ ကူးယူေဖၚၿပသည္.........
ဦးကိတၴိသာရ
ဦးကိတၴိသာရ
************************************************************************
အစြဲအလမ္း ျဖစ္တဲ့ စိတ္သေဘာကို သိၾကည့္ျခင္း
ေမးခြန္းေတြ ေမးတဲ့ေနရာမွာ တစ္ခါတေလ သိသလိုလို လူနဲ႔ေတြ႕ၿပီး အေျဖ အစစ္ မရခဲ့တာေတြ ရွိတယ္။
တစ္ခါတေလ သိခ်င္ေယာင္ေဆာင္တဲ့ သူနဲ႔ ေတြ႕ၿပီး အျငင္းအခုံျဖစ္၊ စကားေတြမ်ား၊ မိတ္ပ်က္ၿပီး မေခၚမေျပာ ျဖစ္ကုန္တာေတြ ရွိတယ္။ တခ်ိဳ႕ က်ေတာ့လည္း ေျပာႏိုင္ တာကို သိတယ္လို႔ ထင္ေနတာ မ်ိဳးလည္း ရွိတယ္။
ေမး – သိသလိုလိုလူ၊ သိတယ္လို႔ ထင္တဲ့လူ၊ သိခ်င္ေယာင္ေဆာင္တဲ့ လူလို႔ ဘယ္လိုခြဲျခားၿပီး သတ္မွတ္ လိုက္လို႔လဲ။
ေျဖ – သိခ်င္လို႔ ေမးတယ္ဆိုတဲ့ သေဘာက ျငင္းဖို႔ မဟုတ္ဘူးေလ။ အေျဖ အစစ္ကို သိခ်င္လို႔ ေမးတာ။ ေမးရင္း ေမးရင္းနဲ႔ မေျဖႏိုင္ေတာ့တဲ့ အခါမွာ ဒီပုဂၢိဳလ္ ဒီအထိပဲ သိတာလို႔ သိတာေပါ့။ ကိုယ္တိုင္ လက္ေတြ႕ အားထုတ္တဲ့သူ မဟုတ္ရင္၊ ေျပာတာကို နားေထာင္ရင္၊ စာဖတ္ၿပီး သိတာေတြ ရြတ္ျပေနတာ လား။ ၾကားဖူးနားဝေတြ ကို သိတယ္ ထင္ၿပီး ျပန္ေျပာျပေနတာလား။ ကိုယ္တိုင္လက္ေတြ႕ အသိကို ေျပာတာလား ဆိုတာ သိလို႔ရတယ္။ တကယ္ သိတဲ့သူက ကိုယ္ေတြ႕ အားထုတ္ထားတာ ဆိုေတာ့ ေမးတဲ့ေမးခြန္း ရဲ႕အေျဖကို သေဘာေပါက္ နားလည္ သြားေအာင္ အတိအက် ရွင္းျပ ေျပာဆိုႏိုင္တယ္။ ဥပမာ – ၿငိမ္းေအးတယ္။ လြတ္ေျမာက္တယ္ ဆိုတဲ့ လမ္းေၾကာင္းက စိတ္ တစ္ခုတည္းကို ဘယ္လို အသိနဲ႔၊ သတိနဲ႔ ထိန္းသိမ္း ေစာင့္ၾကည့္ သိမွတ္ေနရတယ္ ဆိုတာမ်ိဳးေပါ့။ နားေထာင္တဲ့ သူကလည္း အေျဖအစစ္ ကို လက္ခံႏိုင္တဲ့ အေျခခံအသိနဲ႔ နားေထာင္တာ ဆိုေတာ့ ေမးသူနဲ႔ ေျဖသူရဲ႕ စိတ္အသိဥာဏ္က ကြက္တိျဖစ္ေနရမယ္။
ေမး – ဆက္ပါဦး . . .
ေျဖ – ပတ္ဝန္းက်င္မ်ိဳးစံု၊ ေနရာမ်ိဳးစံု၊ ဘဝမ်ိဳးစံု၊ လူမ်ိဳးစံု၊ ေမးခြန္းမ်ိဳးစံု၊ အေျဖ မ်ိဳးစံုေတြကို အျပန္အလွန္ စဥ္းစားရင္း လူေတြအေၾကာင္း၊ စိတ္ေတြ အေၾကာင္း၊ စိတ္ဝင္စားတဲ့စိတ္ကို ထပ္ၿပီး စြဲလမ္းသြားျပန္တယ္။
ေမး – အတန္းပညာကို ျပည့္ျပည့္စံုစံု မတက္ခဲ့ဘူး ဆိုတဲ့သူက ဒီလိုသိရမယ့္ အသိေတြကို မွားတယ္၊ မွန္တယ္ ဘယ္လို ခြဲျခားလဲ။
ေျဖ – စာထဲမွာ ဖတ္ရလို႔ သိရတဲ့ အသိေတြ၊ သူမ်ားေျပာျပလို႔ နားေထာင္ၿပီး သိတာေတြကို လက္ေတြ႕ သိၾကည့္တဲ့အခါမွာ စာထဲမွာ ေဖာ္ျပလို႔မရေအာင္ အေသးစိတ္ လြန္းေနတဲ့ လူေတြရဲ႕ စိတ္ေတြ၊ ဘဝအျဖစ္ အပ်က္ေတြ က လံုးဝ မတူ ကြဲျပားၿပီး၊ ထင္တာ ထက္ အမ်ားႀကီး အံ့ၾသစရာ၊ စိတ္ဝင္စားစရာ ေကာင္းေနတယ္။ သိစရာေတြ ထဲက သိသင့္တာကို လက္ေတြ႕ သိၾကည့္ရင္ ကြဲျပားေနတာေတြ အမ်ားႀကီးပဲ။ ကိုယ္တိုင္ လက္ေတြ႕သိၾကည့္မႈကို စြဲလမ္းလာတယ္။ သိခ်င္မႈ အေပၚမွာ စြဲလမ္းသလို၊ သိခ်င္တာကို စနစ္တက် ရွာေဖြၿပီး အလုပ္လုပ္တဲ့ နည္းကိုလည္း ႀကိဳက္ၿပီး စြဲလမ္းျပန္ေရာ။ ေျပာၿပီးသား စကားကို မျပင္ဘူး။ ဘာ့ေၾကာင့္ ပဲျဖစ္ျဖစ္ မျပင္ဘူး။ ေျပာတဲ့ အတိုင္း မလုပ္ႏိုင္မွာ ကို ရွက္ၿပီး ရွက္တဲ့ စိတ္ကို စြဲတယ္။ ၿပီးစီးျဖစ္ေျမာက္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္တဲ့ စိတ္ေတြကို ႀကိဳက္ ၿပီး ကိုယ့္စိတ္ ကိုယ္ စြဲလာတယ္။ အေဟာင္းေတြထဲမွာ အာ႐ံု အၾကာႀကီး ျမႇဳပ္မထားခ်င္တဲ့ စိတ္ကိုစြဲတယ္။ အာ႐ံုအသစ္ ျဖစ္ေစမယ့္ ေနရာမွာ ဆိုရင္ ေနခ်င္သေလာက္ ေနေနခ်င္တဲ့ စိတ္ကိုလည္း ကိုယ့္ဟာ ကိုယ္ ေက်နပ္ ၿပီးစြဲတယ္။
ေမး -ကိုယ့္ဟာကိုယ္ ေက်နပ္ တယ္ဆိုတာ ဘဝင္ျမင့္တာလား။
ေျဖ – မဟုတ္ဘူး။ လြတ္လပ္မႈကို ႀကိဳက္တာ။ ဘဝင္ျမင့္တဲ့ စိတ္ကို မႀကိဳက္ဘူး။ စိတ္ေတြထဲမွာ ဘဝင္ျမင့္တဲ့စိတ္ကို မႀကိဳက္တဲ့ စိတ္က အစြဲျဖစ္ၿပီး မုန္းတာ။ ဘဝင္ျမင့္ တဲ့ လူနဲ႔ ခင္ရမွာ သိရမွာကို မလုိလားဘူး။ အဲဒီစိတ္ကို စြဲတာ။
ေမး – ဘာျဖစ္လို႔ အဲဒီေလာက္ထိ အစြဲေတြ မ်ားသြားတာလဲ။ ဘာျဖစ္လို႔ အရာရာကို အစြဲေတြ ျဖစ္ျဖစ္သြားတာလဲ။
ေျဖ – သိစရာေတြကို သိခ်င္လို႔ ရွာ ရင္း၊ ရွာေဖြတာကို အစြဲျဖစ္ၿပီး သိၿပီးရင္း သိခ်င္တာကို စြဲတာ။ ဒီဘဝ လူျဖစ္ခြင့္ရေနတုန္း တန္ေအာင္ေနမယ္ ဆိုတဲ့ အသိကို အစြဲျဖစ္ၿပီး၊ စိတ္တိုင္းက် စြဲလမ္းတာမ်ိဳး။ အၿမဲတမ္း ၿငိတြယ္ၿပီး ခံစား ခ်င္ေနတာမ်ိဳး။ ခံစားခ်င္သလို ခံစားခြင့္ ရွိတာကို သိသြားၿပီး အလြတ္လပ္ဆံုး ခံစားတဲ့ စိတ္ကို စြဲသြားရင္း အစြဲေတြ မ်ားသြားတာ ထင္တယ္။ အတားအဆီးမရွိ အလြတ္လပ္ဆံုး ေတြးေနတာ ကိုေတာ့ အစြဲထဲမွာ အႀကိဳက္ဆံုး အစြဲပဲ။
ေမး – ျမင္သမွ်၊ ၾကားသမွ်ေတြ အားလံုးကို အေတြးအျဖစ္ ခ်က္ခ်င္း ဆြဲယူၿပီး အက်င့္ျဖစ္သြားတဲ့ အစြဲေတြဟာ မိမိအတြက္ ဒုကၡေတြ ျဖစ္ေနတာကို ဘယ္ အခ်ိန္မွာ အတိ အက်သိသြားတာလဲ။
ေျဖ – ရဟန္း ဘဝေရာက္မွ အတိအက် အက်ယ္တဝင့္ သိသြားတာ။ လူ႕ဘဝ တုန္းက ဒုကၡအျဖစ္ သိခဲ့တာ မဟုတ္ဘူး။ အရာရာဟာ ခဏေလး ပါလားလို႔ပဲ သိတာ။ အသံုးလို တဲ့ စိတ္ကိုသာေရြးၿပီး အဆက္မျပတ္ ျဖစ္ေအာင္ စုစည္းေဖာ္ ထုတ္ၿပီး အသံုးမလိုတဲ့ စိတ္ေတြက်ေတာ့ ဆက္တိုက္ ဖယ္ထုတ္ရင္း ခဏေလးရဲ႕ သေဘာကို အလုပ္ လုပ္ရင္း သိသြားတာ။
ေမး – ဘယ္လိုအလုပ္လုပ္ရင္း သိတာမ်ိဳးလဲ။
ေျဖ – ဘဝ ရပ္တည္ေရး အတြက္ လႈပ္ရွား႐ုန္းကန္ ရွာေဖြတဲ့ အလုပ္ကကိုယ္ မဟုတ္တဲ့ တျခားလူေတြရဲ႕ ဘဝေတြ၊ စိတ္ေတြကို အငွားယူၿပီး ေနာက္ထပ္ လူတစ္ေယာက္ အျဖစ္ ဖန္တီးတဲ့ အလုပ္။ ခုရယ္၊ ခုငို၊ ခုေဒါသထြက္၊ ခုဝမ္းနည္း၊ တစ္ေန႔ တည္းတည္းမွာ အျဖစ္အပ်က္ မ်ိဳးစံုကို အစစ္ လို႔ထင္ေအာင္ အတု လုပ္ျပရတာေတြ အားလံုး ဟာ ခဏေလးေတြခ်ည္းပဲ။
ဆက္လက္ေဖာ္ျပပါမည္။
ဦးကိတၴိသာရ popularmyanmar.com မွ ကူးယူေဖၚၿပသည္.......
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
No comments:
Post a Comment