Wednesday, October 22, 2014
ရင္သား ပံုေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ တရက္ တည္း ယာဥ္ တုိက္မႈ ၅ဝဝ ျဖစ္
ေမာ္စကိုျမိဳ႕ေၾကာ္ျငာေအဂ်င္စီ တခုရဲ႕ ဖန္တီးခ်က္ က သူတုိ႔ ဆီမွာ အင္မတန္ မွ သက္ေရာက္မႈ အားႀကီး ခ့ဲတယ္ လို႔ ဆုိရမယ္။ ဖုံးကြယ္အပ္တ့ဲ အရာကုိ ဒီအတုိင္း ထားရင္ ဘာျဖစ္မလဲ ဆုိတာ ဒီ အေၾကာင္းေလးက အေျဖေပးေနပါျပီ။
ဒီေၾကာ္ျငာႀကီး ေငးၾကည့္မိတ့ဲ အတြက္ ကားအခ်င္းခ်င္း တုိက္၊ အေဆာက္ အအံုေတြ ဝင္တုိက္ တာေတြ ျဖစ္သြား တာ တရက္တည္း နဲ႔ မေတာ္ တဆမႈေပါင္း ငါးရာေက်ာ္သြားတယ္ လို႔ ဆုိ တယ္။
ေၾကာ္ျငာ ကုိ ေတြ႔တာ နဲ႔ ပတ္ဝန္းက်င္ ကုိ မျမင္ႏုိင္ေလာက္ေအာင္ ျဖစ္သြားတာေပါ့။
ကုန္တင္ကား ၃ဝ မွာ ဒီေၾကာ္ျငာ တပ္ျပီး ျမိဳ႕ထဲ လႊတ္လုိက္တာ ဒီေလာက္ ပမာဏ မ်ားတ့ဲ မေတာ္ တဆမႈျဖစ္သြားျခင္းပါ။ ယာဥ္ေမာင္း သူေတြက ရင္သား ႀကီးႀကီး ေၾကာ္ျငာ ႀကီးႀကီး ကုိ ေငးေန တုန္း ကုိယ့္ ကားကုိ တျခားကား က ၀င္တုိက္၊ သုိ႔မဟုတ္ ကုိယ္က ၀င္တုိက္ မိၾက တာပါ။
ေၾကာ္ျငာေအဂ်င္စီ ကေတာ့ ဒါဟာ စမ္းသပ္မႈ ပါပဲ တ့ဲ။ ကုန္ကား ထရပ္ကားေတြ မွာ ေၾကာ္ျငာ တပ္ဆင္ ရင္ ဘယ္ေလာက္ အထိ သတိျပဳမိၾက မလဲ ဆုိတာ ကုိ သုေတသန လုပ္ၾကည့္ျခင္းလုိ႔ ဆုိတယ္။
ကားေတြ မွာ ေၾကာ္ျငာခ်ိတ္ျခင္း ဟာ ထိေရာက္ေၾကာင္း လံႈ႔ေဆာ္တ့ဲ သေဘာလည္း ပါပါ တယ္။ ဒီ လုပ္ရပ္ေၾကာင့္ ကန္႔ကြက္ေျပာဆုိမႈ မ်ဳိးစုံနဲ႔ ႀကဳံေနရ၊ တခ်ဳိ႕ ကေတာ့ ေအဂ်င္စီကုိ တရားစဲြ ဖုိ႔ ျပင္ေနၾက ပါတယ္။
ပရုိမုိးရွင္း လုပ္မိတ့ဲ ေအဂ်င္စီ ရဲ႕ ေျပာခြင့္ရ အရာရိွ တစ္ဦး ကေတာ့ ... ရင္သားႀကီး ေငးၾကည့္ မိလုိ႔ ယာဥ္တုိက္ မႈျဖစ္တာမ်ဳိး အတြက္ အာမခံဌာန က မေလ်ာ္ေပးဘူး ဆုိရင္ သူတုိ႔ က ေလ်ာ္ေၾကးေပး ပါမယ္လို႔ ေျပာပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္ ေမာ္စကုိျမိဳ႕ ေၾကာ္ျငာေအဂ်င္စီ က ေငြကုန္ သက္သာတ့ဲ ထိေရာက္မႈလည္း ရိွတ့ဲ နည္းလမ္း ကုိ သုံးၾကဖုိ႔ ေဆာ္ၾသေနတာ ျဖစ္မယ္ လို႔ ယူဆရပါတယ္။
သုိ႔ေသာ္လည္း ရင္သား ပံုေၾကာ္ျငာေၾကာင့္ ယာဥ္တုိက္ မႈ အမ်ားအျပားျဖစ္သြားတယ္ ဆုိတ့ဲ Daily Mail ရဲ႕ ဒီသတင္း ကုိ အမ်ားအျပား က ျပန္လည္ ကုိးကား ေရးသားေနၾကတာ ကုိ အြန္လုိင္း မွာ ေတြ႔ေနရပါတယ္။
ဒီသတင္း ဘယ္ေလာက္ထိ မွန္ကန္မႈ ရိွသလဲ ဆုိတာ ကေတာ့ တိတိက်က် မသိရပါ။
သတင္းမွားျဖစ္နုိင္သလုိ ျဖစ္ရပ္တခုကုိ ခ်ဲ႕ကားျပီးေရးထားတာလည္း ျဖစ္နုိင္ပါတယ္။
From: ..... ဧရာ၀တီ
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment