တယ္လီေနာ ဆင္းမ္ကတ္ အသံုးျပဳသူမ်ား အေနျဖင့္ ဖုန္းေခၚဆုိရာ တြင္
အသံုးျပဳႏုိင္သည့္ အေျခခံ ၀န္ေဆာင္မႈ ခုနစ္ခု ကို အခမဲ့ အသံုးျပဳႏုိင္ေၾကာင္း
၎တို႔၏ ၀က္ဘ္ဆိုက္ တြင္ေဖာ္ျပ ထားသည္။
‘‘Call Forwarding နဲ႔ Call Waiting တို ႔ဆုိရင္ MPT လုိ ျပန္ေလွ်ာက္စရာ မလုိဘူး။ ၀န္ေဆာင္ ခ အေနနဲ႔ လည္း ေကာက္ယူျခင္း မရိွဘဲ အခမဲ့ အေနနဲ႔ တစ္ခါ တည္း အသံုးျပဳလို႔ ရပါတယ္’’ ဟု တယ္လီေနာ ၏ Call Center မွ တာ၀န္ခံ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရိွ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမွ ဖုန္းေခၚဆိုရာ တြင္ အသံုးျပဳႏုိင္သည့္ ၀န္ေဆာင္ မႈေလး ခု ကို ေပးလ်က္ ရိွၿပီး Call Waiting ၀န္ေဆာင္မႈ အတြက္ ငါးရာက်ပ္ ၊ Call Forwarding ၀န္ေဆာင္မႈ အတြက္ ကုိးေထာင္က်ပ္ ၊ Miss Call Alarm ႏွင့္ Voice mail ၀န္ေဆာင္မႈတုိ႔ အတြက္ တစ္ေထာင္က်ပ္ႏႈန္းျဖင့္ ၀န္ေဆာင္မႈ အသံုးျပဳခ အျဖစ္ တစ္လ လွ်င္တစ္ႀကိမ္ ေကာက္ယူလ်က္ ရိွသည္။
‘‘တယ္လီေနာ ဆင္းမ္ကတ္ ထဲမွာ အဲဒီ ၀န္ေဆာင္မႈေတြ အသံုးျပဳခ်င္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ဟန္းဆက္ ရဲ႕ ဖုန္းေခၚဆုိမႈ စနစ္ထဲ ကို ၀င္ၿပီးေတာ့ Setting ကို ခ်ိန္လိုက္မယ္ ဆိုရင္ အသံုုးျပဳ လုိ႔ရပါတယ္။ ဖုန္းေျပာခက လြဲရင္ ၀န္ေဆာင္ခ ကို ေပးစရာ မလုိပါဘူး’’ဟု တယ္လီေနာ Call Center မွ တာ၀န္ခံ တစ္ဦးက ဆုိသည္။
တယ္လီေနာ မွ အခမဲ့ေပးထား သည့္ အေျခခံ ၀န္ေဆာင္မႈ မ်ားမွာ ဖုန္းေျပာေန စဥ္ ေနာက္ ထပ္ ဖုန္းတစ္လံုး ၀င္လာ ပါက Hold ကို ႏွိပ္ ၍ ဖုန္း မခ်ဘဲ ေနာက္၀င္ လာသည့္ ဖုန္း ကိုျပန္ေျဖႏုိင္သည့္ Call Hold ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ဖုန္း၀င္ လာပါက ဖုန္းနံပါတ္ ကို ၾကည့္ႏုိင္သည့္ Caller ID ၀န္ေဆာင္မႈ ၊ လူငါးဦး ကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ဖုန္းေျပာႏိုင္မည့္ Conference Call ၀န္ေဆာင္မႈ၊
အ၀င္ေခၚဆိုမႈ မ်ားကို Personal Voicemail သုိ႔ လႊဲေျပာင္းေပးႏိုင္သည့္ Call Divert ၀န္ေဆာင္ မႈ၊ ဖုန္းေျပာေန စဥ္ ဖုန္း တစ္လံုး ထပ္၀င္ လာပါက သိႏုိင္ မည့္ Call Waiting ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ဖုန္းေခၚဆို ၍ မရေအာင္ တားျမစ္သည့္ Call Banning ၀န္ေဆာင္မႈႏွင့္ အ၀င္ ဖုန္းမ်ားကုိ အျခား ဖုန္းမ်ား သို႔ လႊဲေျပာင္းေပးႏုိင္သည့္ Call Forwarding ၀န္ေဆာင္မႈ တုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ရရိွသည္။
7day daily
From... Search Myanmar
‘‘Call Forwarding နဲ႔ Call Waiting တို ႔ဆုိရင္ MPT လုိ ျပန္ေလွ်ာက္စရာ မလုိဘူး။ ၀န္ေဆာင္ ခ အေနနဲ႔ လည္း ေကာက္ယူျခင္း မရိွဘဲ အခမဲ့ အေနနဲ႔ တစ္ခါ တည္း အသံုးျပဳလို႔ ရပါတယ္’’ ဟု တယ္လီေနာ ၏ Call Center မွ တာ၀န္ခံ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရိွ ျမန္မာ့ ဆက္သြယ္ေရး လုပ္ငန္းမွ ဖုန္းေခၚဆိုရာ တြင္ အသံုးျပဳႏုိင္သည့္ ၀န္ေဆာင္ မႈေလး ခု ကို ေပးလ်က္ ရိွၿပီး Call Waiting ၀န္ေဆာင္မႈ အတြက္ ငါးရာက်ပ္ ၊ Call Forwarding ၀န္ေဆာင္မႈ အတြက္ ကုိးေထာင္က်ပ္ ၊ Miss Call Alarm ႏွင့္ Voice mail ၀န္ေဆာင္မႈတုိ႔ အတြက္ တစ္ေထာင္က်ပ္ႏႈန္းျဖင့္ ၀န္ေဆာင္မႈ အသံုးျပဳခ အျဖစ္ တစ္လ လွ်င္တစ္ႀကိမ္ ေကာက္ယူလ်က္ ရိွသည္။
‘‘တယ္လီေနာ ဆင္းမ္ကတ္ ထဲမွာ အဲဒီ ၀န္ေဆာင္မႈေတြ အသံုးျပဳခ်င္တယ္ ဆိုရင္ေတာ့ ဟန္းဆက္ ရဲ႕ ဖုန္းေခၚဆုိမႈ စနစ္ထဲ ကို ၀င္ၿပီးေတာ့ Setting ကို ခ်ိန္လိုက္မယ္ ဆိုရင္ အသံုုးျပဳ လုိ႔ရပါတယ္။ ဖုန္းေျပာခက လြဲရင္ ၀န္ေဆာင္ခ ကို ေပးစရာ မလုိပါဘူး’’ဟု တယ္လီေနာ Call Center မွ တာ၀န္ခံ တစ္ဦးက ဆုိသည္။
တယ္လီေနာ မွ အခမဲ့ေပးထား သည့္ အေျခခံ ၀န္ေဆာင္မႈ မ်ားမွာ ဖုန္းေျပာေန စဥ္ ေနာက္ ထပ္ ဖုန္းတစ္လံုး ၀င္လာ ပါက Hold ကို ႏွိပ္ ၍ ဖုန္း မခ်ဘဲ ေနာက္၀င္ လာသည့္ ဖုန္း ကိုျပန္ေျဖႏုိင္သည့္ Call Hold ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ဖုန္း၀င္ လာပါက ဖုန္းနံပါတ္ ကို ၾကည့္ႏုိင္သည့္ Caller ID ၀န္ေဆာင္မႈ ၊ လူငါးဦး ကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ဖုန္းေျပာႏိုင္မည့္ Conference Call ၀န္ေဆာင္မႈ၊
အ၀င္ေခၚဆိုမႈ မ်ားကို Personal Voicemail သုိ႔ လႊဲေျပာင္းေပးႏိုင္သည့္ Call Divert ၀န္ေဆာင္ မႈ၊ ဖုန္းေျပာေန စဥ္ ဖုန္း တစ္လံုး ထပ္၀င္ လာပါက သိႏုိင္ မည့္ Call Waiting ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ဖုန္းေခၚဆို ၍ မရေအာင္ တားျမစ္သည့္ Call Banning ၀န္ေဆာင္မႈႏွင့္ အ၀င္ ဖုန္းမ်ားကုိ အျခား ဖုန္းမ်ား သို႔ လႊဲေျပာင္းေပးႏုိင္သည့္ Call Forwarding ၀န္ေဆာင္မႈ တုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္း ရရိွသည္။
7day daily
From... Search Myanmar
No comments:
Post a Comment