Wednesday, August 26, 2015

ခ်စ္စမ္းေမာင္

 Mr Zaw's photo.



အင္တာဗ်ဴး
Iron Cross (IC) ၏ လိဒ္ ဂစ္တာသမား ခ်စ္စမ္းေမာင္သည္ ကြယ္လြန္သူ ေတးေရး ဂစ္တာသမား ေစာဘြဲ႕မႉး ၏ တပည့္ တဦးျဖစ္ၿပီး IC ၏ လိဒ္ဂစ္တာ သမား အျဖစ္ ႏွစ္ေပါင္း ၂၀ ေက်ာ္ တီးခတ္ခဲ့သူ ျဖစ္သည္။ 


အသက္ ၄ ႏွစ္ေက်ာ္ အရြယ္ ကတည္း က ဂစ္တာ စတီးခဲ့ၿပီး ယခု အသက္ ၃၀ ေက်ာ္ထိ လိဒ္ ဂစ္တာကိုသာ တစိုက္ မတ္မတ္ တီးခတ္သူ ျဖစ္သည္။ တကိုယ္ေတာ္ လက္စြမ္းျပ ဆိုလိုစီးရီး အျဖစ္ ေျခာက္ႀကိဳးကေဝ အမည္ ရွိ စီးရီးကို ထုတ္ေဝ ခဲ့ရာ ဂီတေလာက တြင္ ေျပာစမွတ္တြင္သည့္ စီးရီး တေခြျဖစ္ခဲ့သည္။ 

ခ်စ္စမ္းေမာင္ သည္ အိုင္စီရႈိးတိုင္းတြင္ ဂစ္တာ ဆိုလို တီးခတ္၍ ပရိသတ္အား ဖမ္းစားႏုိင္သူျဖစ္ သည္။ ေရာ့ခ္ ဝါသနာအိုး ဂစ္တာ ရူးသြပ္သူ လူငယ္ မ်ားက ဆရာခ်စ္ ဟု ေခၚတြင္ေသာ ခ်စ္စမ္းေမာင္ ကို ဘန္ေကာက္ၿမိဳ႕တြင္ ေတြ႕ဆံုခိုက္ ဧရာဝတီ မဂၢဇင္း က ေတြ႕ဆံုေမးျမန္းခဲ့ ပါသည္။

 ေမး။ ။ ဒီႏွစ္ထဲမွာ ထူးထူးျခားျခား ဂစ္တာ နဲ႔ ပတ္သက္လုိ႔ ဘာေတြ လုပ္ဖို႔ ရွိပါသလဲ။

 ေျဖ။ ။ ခုေလာေလာဆယ္ မွာ စာအုပ္ ထုတ္ဖို႔ အစီအစဥ္ရွိပါတယ္။ တပ္ပ္ (Tab) ေကာ၊ ပက္ကား ႏုတ္စ္ ေကာ၊ တရုတ္ႏုတ္စ္ ေကာ ပါတဲ့ စာအုပ္ေပါ့။

 ေနာက္ေတာ့ ဗီဒီယို ဂစ္တာ lesson သေဘာမ်ိဳးေလးေကာ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္ ဆြဲေနတယ္။ အဲဒါကို ဒီႏွစ္ထဲ မွာေတာ့ ၿပီးေအာင္ လုပ္ဖို႔ စဥ္းစားထားတယ္။ ပထမဆံုး အေနနဲ႔ က က်ေနာ္တို႔ တီးခဲ့ၿပီး ကိုေလးျဖဴ တို႔၊ ကိုအငဲတို ႔၊ မ်ိဳးႀကီး တို႔ ဆိုခဲ့တဲ့ ကိုယ္ပိုင္ သံစဥ္သီခ်င္းေတြ လုပ္မယ္။ 

က်ေနာ္တို႔ ကိုယ္တိုင္ Creation လုပ္ထားတဲ့ သီခ်င္းေတြ ကို ဂစ္တာ သခၤန္းစာ အေနနဲ႔ ျပန္တီးျပမွာေပါ့။ စာအုပ္မွာလဲ အဲဒါ ထည့္မယ္။ တပုဒ္လံုးေတာ့ မဟုတ္ဘူးေပါ့။ အဓိကက ဆိုလို Parts ေလးေတြ လုပ္ျပမယ္။ 


 

 Mr Zaw's photo.

 ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ အေနနဲ႔ ေျခာက္ႀကိဳးကေဝ ထြက္ခဲ့တာ ၁၀ စုႏွစ္ တခု ရွိခဲ့ၿပီ ဆိုေတာ့ အဲလို ဆိုလို အေခြတေခြ ကို ေျခာက္ႀကိဳးကေဝ တုန္းကလို ေရာေထြးမေနဘဲ ခ်စ္စမ္းေမာင္ ရဲ႕ သီးသန္႔ စတိုင္ နဲ႔ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္ မရွိဘူးလား။

 ေျဖ။ ။ အဲဒီ ဆိုလိုေခြက လုပ္ေနတာ ၈၀ ရာခိုင္ႏႈန္းေလာက္ေတာ့ ၿပီးေနၿပီ။ ဒါေပမယ့္ တခ်ိဳ႕ ဟာေလးေတြ စိတ္တိုင္းမက် လို႔ ျပန္ျပင္လိုက္၊ ျပန္တီးလိုက္ လုပ္တာ နဲ႔ မၿပီးႏိုင္တာ။ အဲဒါေၾကာင့္ Lesson ေခြကို အရင္ ထုတ္ ဖို႔ စီစဥ္လိုက္တာ။

 ေနာက္တခု က စတိုင္ေရာေထြးေနတယ္ ဆိုတာ ကလည္း က်ေနာ္ ကိုယ္တုိင္ က Country လည္း အရမ္း ႀကိဳက္ခဲ့တာကိုး .. ဒါေပမယ့္ အဓိက ကေတာ့ ေရာ့ခ္ေပါ့ေနာ္။ ေရာ့ခ္ႀကီး ပဲ မဟုတ္ဘဲ အဲလို ေရာတာေလးကို က်ေနာ္ကိုယ္တိုင္ကို က ႀကိဳက္ေနတာ။

 ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ တီးခဲ့တဲ့ အႏွစ္ႏွစ္ဆယ္ သက္တမ္းမွာ တီးခဲ့တဲ့ ပံုစံေတြအရ ဟိုးအရင္ ပရိသတ္နဲ႔ အခုပရိသတ္ ဘာေတြကြာျခား သလဲ။

 ေျဖ။ ။ ပရိသတ္ ကေတာ့ က်ေနာ္ျမင္တာ ကေတာ့ အရင္ကဆို အဆို နဲ႔ အတီး နဲ႔ မွာ ေပၚျပဴလာျဖစ္တဲ့ အဆို ဘက္ကို ပိုၿပီး အားေပးၾကတယ္။ ခုေနာက္ပိုင္းေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေလး မွ်လာပါတယ္ အတီး သမား ေတြ ကို လည္း ေတာ္ေတာ္ေလး အားေပးလာတာေတြ႕ရတယ္။

 ေမး။ ။ ေရာ့ခ္ သတ္သတ္ ပရိသတ္ က နည္းသြားတယ္လို႔ မထင္ဘူးလား။

 ေျဖ။ ။ အဲဒါကေတာ့ သူ႔ဟာနဲ႔သူ ရွိေနပါတယ္။ အားေပးတာ က အမ်ိဳးမ်ိဳးပဲဗ်။

 ေမး။ ။ ဆိုလိုိ တီးတာနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေလ့က်င့္မႈပိုင္း ကေကာ။

 ေျဖ။ ။ ေလ့က်င့္တာ ကေတာ့ ေန႔တိုင္း တီးေနရ တာပဲေလ။ ေန႔တုိင္း အသံဖမ္းက ရိွေနေတာ့ ကိုယ္ေလ့က်င့္ ခ်င္ တာေလးေတြ အဲဒီထဲ မွာပဲ ေရာၿပီး ေလ့က်င့္ရတာပဲ။

 ေမး။ ။ ျပည္တြင္းျပည္ပ က ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ေလးစား အတုယူရတဲ့ ဂစ္တာသမားေတြ က ဘယ္သူေတြလဲ။

 ေျဖ။ ။ နာမည္ေတြ အေနနဲ႔ ကေတာ့ အမ်ားႀကီးေပါ့ေနာ္။ က်ေနာ့္ အေပၚမွာ လႊမ္းမိုး တာေတြလည္း ရွိပါ တယ္။ ဒါေပမယ့္ နာမည္ နဲ႔ေတာ့ မေျပာခ်င္ဘူးေပါ့။ က်ေနာ္ က အားလံုး ဆီက ေကာင္းတဲ့ အခ်က္ေလးေတြ ကိုပဲ ယူတာ ဆိုေတာ့ တမင္ နာမည္ နဲ႔ မေျပာခ်င္တာ။ တေယာက္ဆီ က ကိုယ္ႀကိဳက္တာေတြကို ပဲ ယူတဲ့ သေဘာေပါ့။ ႀကိဳက္တာ ကေတာ့ အမ်ားႀကီးရွိပါတယ္။

 ေမး။ ။ ေနာက္ဆံုး မ်ိဳးႀကီး live show အေခြမွာ ဆိုရင္ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ရဲ႕ ဆိုလိုတီးပံု စတုိင္က စတိဗ္ဗို္င္း (Steve Vai) ရဲ႕ လႊမ္းမိုးမႈ ခံေနရသလိုမ်ိဳး ေျပာၾကတယ္။ အဲဒါကေကာ။

 ေျဖ။ ။ အဲဒါကလည္း ဟုတ္ခ်င္ ဟုတ္မွာပါပဲ။ ေရာ့ခ္ တီးတယ္ ဆိုကတည္း က တေယာက္နဲ႔ တေယာက္ မကြဲၾကတာမ်ိဳး ရွိတယ္ေလ။ လႊမ္းမိုးတာ မ်ိဳးေတာ့ ဟုတ္ခ်င္မွ ဟုတ္မယ္။ စတိဗ္ဗိုင္း ကို က်ေနာ္ ႀကိဳက္ပါ တယ္။ သူ႔ရဲ႕ စတိုင္ လႊမ္းမိုးတယ္ ဆိုတာထက္ သူ႔ရဲ႕ ထူးျခားခ်က္ေတြ ကိ္ု က်ေနာ္က ပိုၾကည့္တယ္။

 ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ အေနနဲ႔ ဆိုလို ရႈိးေကာ လုပ္ဖို႔ အစီအစဥ္ မရွိဘူးလား။

 ေျဖ။ ။ တခ်ိန္ေတာ့ လုပ္ျဖစ္မွာပါ။ ဒါေပမယ့္ ျဖစ္သလို မလုပ္ခ်င္ဘူး။ ဒါမ်ိဳး က မ်ားမ်ား စားစား လုပ္ေလ့ရွိတဲ့ ပြဲလည္း မဟုတ္ေတာ့ ေသခ်ာေလး တုိင္တုိင္ ပင္ပင္ နဲ ႔လုပ္ခ်င္လို႔။ ေနာက္ၿပီး ကိုယ္ တေယာက္တည္း ဆိုတာထက္ ကိုယ့္ထက္ သဘာ ရွိတဲ့သူေတြ နဲ႔ တူတူ တြဲၿပီး လုပ္ခ်င္တယ္။ အဲဒါေၾကာင့္ အခ်ိန္ယူခ်င္တယ္။ လုပ္သင့္တဲ့ အခ်ိန္ေပါ့ေနာ္။

 ေျပာရရင္ က်ေနာ္တို႔ က အရမ္း အလုပ္ရႈပ္တယ္။ ဒီႏွစ္ ဆိုရင္ ကန္ထရို္က္ စာခ်ဳပ္ ခ်ဳပ္ ထားတာမ်ိဳး ရွိေနတာ ဆိုေတာ့ ေအးေအးေဆးေဆး မရွိဘူး။ ေနာက္တခါ တျခား ပေလယာေတြ နဲ႔ လည္း ညႇိႏႈိင္း ရမယ္ေလ ။ ေနာက္ တခါ ဒါမိ်ဳး လုပ္ၿပီ ဆိုရင္ မက်န္ခဲ့တာမ်ိဳး မလုပ္ခ်င္ဘူး။

 ေမး။ ။ IC က အေခြတေခြ လုပ္ရင္ ဘယ္ေလာက္ၾကာလဲ။

 ေျဖ။ ။ ကိုေလးျဖဴ   ဟာ ဆိုရင္ တႏွစ္ေလာက္ အခ်ိန္ယူ ရတယ္။ သူက ဆက္တိုက္ တီးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့ အဲေလာက္ မၾကာဘူးေပါ့ .. ဒါေပမယ့္ လုပ္ရင္ က်ေနာ္တို႔ က အေကာင္းဆံုး ရလဒ္ကို လိုခ်င္တာ ဆိုေတာ့ ေသ ခ်ာ လုပ္ေနၾကတာ နဲ႔ ၾကာတာ။ ပေလယာ အားလံုး ပဲေလ။ ေနာက္တခါ မစၥေဒါင္း လုပ္ရင္ လည္း တပုဒ္ ကို တရက္ လံုး လုပ္တာမ်ိဳးေလ။

 ေမး။ ။ အခု လူငယ္ေတြ ထဲမွာ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ တို႔လို လိဒ္ ဆိုလို တီးဖို႔ ခေရဇီျဖစ္ေနတာမ်ိဳး ရွိေသးလား။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ တို႔ကို ခ်ဥ္းကပ္ လာတာမ်ိဳး ရွိသလား။

ေျဖ။ ။ အဲဒီလိုမ်ိဳး ရွိေတာ့ ရွိပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ႀကိဳးစားအားထုတ္မႈ အေနနဲ႔ ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔ တုန္း ကလိုမ်ိဳး မဟုတ္ေတာ့ဘူး။ အားမရဘူးေပါ့။ အဲဒါ ဘာလို႔လဲ ဆိုေတာ့ အဓိက က ေနာက္ပိုင္းမွာ Backing ကို သူတို႔ ဦး စားေပး တီးလာၾကေတာ့ ဆိုလို ပိုင္းမွာ အားနည္း လာတဲ့ သေဘာပါ။ 

Backing ပုိင္း မွာေတာ့ ေသေသ သပ္သပ္ တီးႏိုင္လာ ၾကပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ဆိုလို ပုိင္းမွာေတာ့ သိပ္ၿပီး ဖန္တီးမႈ မလုပ္ႏိုင္ၾကေတာ့ဘူး။ အခု ေပၚလာတဲ့ ဂီတ အမ်ဳိးအစား ကို သူတို႔ မွီခိုတာမ်ိဳး လည္း ျဖစ္ႏုိင္ တာေပါ့ေနာ္။

 ေမး။ ။ ေမးေနက် ေမးခြန္းေဟာင္း တခုကိုပဲ ျပန္ေမးခ်င္ပါတယ္။ ေကာ္ပီ နဲ႔ ကိုယ္ပိုင္ သံစဥ္ မွာ ဖန္တီးရတာ ဘယ္ဟာ ကို ပို အားထုတ္ရသလဲ။

 ေျဖ။ ။ က်ေနာ့္ အေနနဲ႔ ကေတာ့ ေကာ္ပီ ဆိုတာက သူတို႔ တီးတာကို တူေအာင္ျပန္ တီးရတာ ဆိုေတာ့ လြယ္ တာ ရွိသလို လက္ေပါက္ ကပ္တာ မ်ိဳးလည္း ရွိပါတယ္။ ေနာက္ တခုက သူတို႔ရဲ႕ ကာလာ ကို အနီးစပ္ဆံုး တူေအာင္ တီး ရတာ ဆိုေတာ့ အရမ္းခ်ိန္ဆ ရပါတယ္။ 

ကိုယ္ပိုင္ သံစဥ္ ကေတာ့ ပိုလြတ္လပ္ တာေပါ့ .. ေကာ္ပီ ကေတာ့ ေဘာင္ နဲ႔ ဆိုေတာ့ လုပ္ရတာ သိပ္ မလြတ္ လပ္ ဘူး။ ခုေနာက္ပိုင္း မွာေတာ့ ကိုယ္ပိုင္ သံစဥ္ ကိုပဲ ပိုၿပီး လုပ္ခ်င္ မိတယ္။ ဒါေပမယ့္ ခု ကိုယ္ပိုင္ သံစဥ္ လုပ္ႏုိင္တယ္ ဆိုတာ ကလည္း တခ်ိန္က ေကာ္ပီေခြေတြ အမ်ားႀကီး တီးခဲ့ လို႔ ပညာရတာမ်ိဳး လည္း ပါတာေပါ့။

အခုေခတ္ လူငယ္ေတြ က ေကာ္ပီကို သိပ္ မတီးၾကရဘူး။ က်ေနာ္ တို႔ ေကာ္ပီ တီးတယ္ ဆိုတာ က သူ႔ရဲ႕ မူရင္း ကို မီေအာင္ တီးရတာေလ။ ေကာ္ပီ သီခ်င္းတပုဒ္ ကို ရႈိးတီးတယ္ ဆိုတာ က အေပၚယံေၾကာပဲ။ ဒါေပမယ့္ အသံသြင္းၿပီ ဆိုရင္ သူ႔ရဲ႕ တလိုင္းခ်င္းစီ ကို ႏုတ္ထုတ္ၿပီး ေသခ်ာ လုပ္ရတာေလ။ 

အဲဒီေတာ့ သူ႔ကို အတြင္းက်က် ေလ့လာသလိုျဖစ္တယ္။ ဆိုလ္ိုတာက ငယ္ငယ္ က ေကာ္ပီ တီးတဲ့ အေလ့ အက်င့္ က ကိုယ့္ဘာသာ ကိုယ္ပိုင္ ဖန္တီးမႈ လုပ္တဲ့ အခါမွာ အမ်ားႀကီး အသံုးဝင္တယ္ ဆိုတာပါ။

 ေမး။ ။ ခုေနာက္ပိုင္း မွာ ေရာ့ခ္သမားေတြ ကိုယ္ပုိင္ သံစဥ္ လုပ္လာၾကတာေတြ႕ရတယ္။ မ်ိဳးႀကီး၊ ကိုေလးျဖဴ ထြက္ၿပီးၿပီ .. ခု ေနာက္ထပ္ ကိုအငဲ ထြက္ဦးမယ္ ေျပာတယ္။ အဲလိုျဖစ္တာဟာ ဘာေၾကာင့္လဲ။ ဂီတေရစီးေၾကာင္း ပံုစံ ေျပာင္းသြား လို႔လား။

 ေျဖ။ ။ အဲဒါက ဒီလုိဗ်။ က်ေနာ္တို ႔ႀကိဳက္ၾကတဲ့ ပံုစံေတြ၊ က်ေနာ္တို႔ တီးခ်င္တဲ့ ကိုယ္ပိုင္ ဖန္တီးမႈေတြ၊ သူတို႔ အဆိုေတာ္ေတြ ဆိုခ်င္တဲ့ ပံုစံေတြ က ခုမွ ေတးေရး ေတြ ထြက္လာတာဗ်။ အရင္တုန္းက ဆို ရွိတယ္ ဆိုေပမယ့္ ေတးေရးေတြ နဲ႔ အဆက္အစပ္ မတည့္တာမ်ိဳးလည္းျဖစ္ မယ္။

 ေနာက္ပိုင္း ေရးႏုိင္တဲ့ သူေတြလည္း ေပၚလာတယ္။ အဓိက ကေတာ့ သီခ်င္းနားေထာင္ အားပါပဲ။ ခုေနာက္ ပိုင္း လူငယ္ေတြ ဆို ေမာ္ဒန္ေရာ့ခ္ ပံုစံ ကို နားေထာင္တာ မ်ားေတာ့ သီခ်င္းေရးတဲ့ အခါ အဲဒီ ပံုစံမ်ိဳးေတြ ခ်ည္းျဖစ္တာ ျမင္ဖူးတယ္။

 ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ က စက္ေတြ ကိုလည္း စိတ္ဝင္စား တယ္၊ စက္ပိုင္း ဆိုင္ရာ ကိစၥေတြ မွာ ခေရဇီ ျဖစ္ တယ္ ၾကားဖူးတယ္။ အဲေတာ့ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ရဲ႕ အလုပ္က ႏွစ္ခု ျဖစ္မေန ဘူးလား။

 ေျဖ။ ။ ျဖစ္တယ္ဗ်။ တကယ့္တကယ္ က်ေတာ့ ပေလယာ တေယာက္က နည္းပညာ ကိုလည္း သိထားဖို႔ လို တယ္ဗ်။ ကိုယ္လိုခ်င္ တဲ့ ကာလာေတြ ကို မရမခ်င္း ရွာတာမ်ိဳးေပါ့ .. အဲဒါက အခ်ိန္ေပး ရတာေပါ့။ 

စက္ ကေတာ့ ရွိတာေပါ့ေလ။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္ ကေတာ့ က်ေနာ္ လိုခ်င္တဲ့ အသံ ကို မရ ရေအာင္ ခ်ိန္ရ တာ မ်ိဳး သေဘာ က်တယ္။ ေနာက္ အသံသြင္း တဲ့ အပိုင္း မွာေပါ့ .. အဲဒီ အပိုင္း မွာလည္း ကိုယ္က သိေနတာ ဆိုေတာ့ ပိုေကာင္းတယ္ေလ။

 ေမး။ ။ ေရာ့ခ္ ဆိုတာက ခုဆို ေတာ္ေတာ္ေလးၾကာလာၿပီ လို႔ ေျပာလို ႔ရတယ္ေနာ္။ ၾကားထဲမွာ တျခား ဂီတ ပံုစံေတြ ေပၚလာေပမယ့္ ေရာ့ခ္ က ဒီတိုင္း ပဲ .. အဲဒါကို ဘယ္လိုထင္လဲ။

 ေျဖ။ ။ အဲဒါ ကေတာ့ က်ေနာ္တို႔သာ ေသသြားမယ္ ေရာ့ခ္ က ေပ်ာက္သြားမွာ မဟုတ္ဘူး လို႔ပဲ ထင္တယ္။ လူရဲ႕လက္နဲ႔ လုပ္တဲ့ လုပ္အား က ဘယ္ေတာ့ မွ ေပ်ာက္သြားမွာ မဟုတ္ဘူး။

 ေမး။ ။ ခုေနာက္ပိုင္း စက္ နဲ႔၊ ပရိုဂရမ္ေတြ နဲ႔ လုပ္လာၾကေတာ့ လက္ နဲ႔ ဖန္တီးမႈ အား က တိမ္ေကာ သြား မယ္ ထင္လား။

 ေျဖ။ ။ မျဖစ္ႏုိင္ဘူး ဗ်။ ပရိုဂရမ္ေတြ လုပ္တယ္ ဆိုတာ ကလည္း လူက Command ေပးရ တာပဲေလ။ အဲဒီေတာ့ ဒီ မ်ဴးဇစ္ က မေပ်ာက္ႏုိင္ဘူး။ ဥပမာ Country မေပ်ာက္ သလိုေပါ့။ မ်ဴးဇစ္ေတြ သာ ထပ္တိုးရင္ တိုး သြားမယ္ေပါ့ဗ်ာ။

 ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ က ေရာ့ခ္ အျပင္ ဘာေၾကာင့္ Country ကို ႀကိဳက္ရတာလဲ။

 ေျဖ။ ။ ဘာေၾကာင့္ႀကိဳက္လဲ ဆုိေတာ့ ပညာ ပါလို႔ပါ။ သူက ေရာ့ခ္ လို စေကးလ္ေတြ တီးရံုနဲ႔ မၿပီးဘူးဗ်။ open string လို မ်ိဳးေပါ့ ဘင္ဂ်ိဳ  စတိုင္ေလးေတြ ပါရင္ ပါမယ္။ သူ႔ အယူအဆေလးေတြ က တမ်ိဳး။ ေနာက္ တခုက လြယ္ လြယ္ကူကူ နဲ႔ တီးလို႔ မရဘူး။ သူ႔ မယ္လိုဒီ ကိုက up .. down အရမ္းမ်ား တယ္။ 

အသက္ ႀကီးလာရင္လည္း အဓိက ကေတာ့ ေရာ့ခ္ ကိုပဲ အေျခခံၿပီး သြားမွာပဲ။ အားလံုး ကိုေတာ့ ခံစားတတ္ ပါတယ္ .. pop ေတြေကာ ေနာက္ ကုန္ကုန္ေျပာရရင္ ရိုးရာ သီခ်င္းေတြ လည္း ခံစားတတ္ ပါတယ္။

 ေမး။ ။ ျပည္ပ တိုးေတြ သြားရင္ ဂစ္တာ ဘယ္ႏွစ္လက္ ယူသြားေလ့ ရွိလဲ။

 ေျဖ။ ။ ျပည္ပ သြားရင္ေတာ့ အနည္းဆုံး ၂ လက္ေပါ့။ ျပည္တြင္း မွာေတာ့ ၆ လက္၊ ၇ လက္ အဲလို ယူတယ္။ အဲဒါ ကလည္း သီခ်င္း ကာလာ မတူတာ ရွိမယ္။ ေနာက္ tunings ေတြ အမ်ိဳးမ်ိဳး ေျပာင္းေနတာ မ်ိဳး ဆိုေတာ့ ဂစ္တာ ကို ေျပာင္းသံုးဖို႔ လိုအပ္တယ္ေလ။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ စက္နဲ႔ ညႇိတဲ့ ဂစ္တာေပါ့ေနာ္ အဲဒါပဲ သံုးတယ္။ အဲဒါက တိက်တယ္ေလ။

 ေမး။ ။ ျပည္ပ ခရီးထြက္ရင္ ဘယ္လို ပစၥည္းနဲ ႔မွ တီးႏိုင္မယ္ ဆိုတာမ်ိဳး လုပ္လို႔ရလား။

 ေျဖ။ ။ မ်ားေသာ အားျဖင့္ေတာ့ ရပါတယ္။ က်ေနာ္တို႔ က ေပးႏုိင္မယ့္ ပစၥည္း စာရင္း ကို ေတာင္းလိုက္ တယ္။ ၿပီးေတာ့ ဘယ္လို ဟာ လိုခ်င္တယ္ ဆိုတာေျပာလိုက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ႏွစ္စ မွာ တီးခဲ့တဲ့ ဘန္ေကာက္ ရႈိး မွာေတာ့ ပစၥည္းေတြ က ေတာ္ေတာ္ကို ညံ့တယ္။ က်ေနာ္တို႔ ျပည္တြင္း မွာေတာင္ ဒါမ်ိဳး မသံုးဘူး။ ဒါေပမယ့္ မတတ္ႏုိင္ဘူးေလ။ သံုးလုိက္ရတာမ်ိဳး ရွိတာပဲ။

 ေမး။ ။ IC အေနနဲ ႔ေမးရရင္ ခုခ်ိန္ထိ ဘာေၾကာင့္ ဒီ အဆိုေတာ္ေတြ၊ ဒီ တီးတဲ့သူေတြနဲ႔ ၿမဲေနတာလဲ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ရဲ႕ အျမင္ကို ေျပာပါဦး။

 ေျဖ။ ။ က်ေနာ့္ အျမင္ေျပာရရင္ အဓိက တေယာက္ နဲ႔ တေယာက္ နားလည္မႈေပါ့ေနာ္။ ေနာက္ တခုက က်ေနာ္တို႔ မွာ မူးယစ္ေဆး နဲ႔ ပတ္သက္လို႔ ဘာ အေႏွာင္အဖြဲ႕ မွ မရွိဘူး။ ေနာက္ တေယာက္ နဲ႔ တေယာက္ ပြင့္လင္းတယ္။ မေက်နပ္တာ ရွိလည္း ခ်က္ခ်င္း ရွင္းၾက .. အဲလို သြားႏုိင္လို႔ က်ေနာ္တို႔ ဒီလို ေရရွည္ တည္တံ့ တယ္ လို႔ထင္တယ္။ 

 ေရွ႕ေလွ်ာက္လည္း အဲလိုပဲ သြားမွာပဲ။ ခုေလာက္ထိ လုပ္လာၾက ၿပီးမွ နားရင္လည္း အားလံုး နားလိုက္ၾက မယ္။ အဲလိုပဲ စိတ္ကူးထားတယ္။

 ေမး။ ။ ကိုခ်စ္စမ္းေမာင္ ရဲ႕ မိသားစု ကို အခ်ိန္ ဘယ္လိုေပးလဲ။ မိသားစု အေၾကာင္း ေျပာျပပါဦး။

 ေျဖ။ ။ ေျပာရရင္ေတာ့ က်ေနာ့္ မိန္းမ က က်ေနာ့္ ကို အမ်ားႀကီး နားလည္ေတာ့ က်ေနာ္ ဘာမွ သိပ္မလုိ ဘူး။ ေနာက္ တခါ က်ေနာ့္ စတူဒီယို ကလည္း အိမ္ မွာ ဆိုေတာ့ အိမ္မွာ ပဲ အလုပ္ေတြ မ်ားေနတတ္တယ္။ အဲဒီၾကားတာ တအိမ္ထဲ ေနၿပီး မေတြ႕တာမ်ိဳး ရွိတယ္ .. ဒါေပမယ့္ သူက ေတာ္ေတာ္ေလး နားလည္ေပး တယ္။

 ေရရွည္ သြား ႏုိင္တာက သူ နားလည္ေပးလို႔ ဒီလိုမ်ိဳး သြားႏုိင္တာ မဟုတ္ရင္ မလြယ္ဘူး။ ဒီေန ႔အေျခ အေန ေရာက္ လာတာ ကလည္း ပထမဆံုး က ဘုရားေက်းဇူးေပါ့။ ေနာက္ တခုက က်ေနာ့္ မိသားစုရဲ႕ အားေပး မႈေပါ့။ 

ကေလး သံုးေယာက္ မွာ အငယ္ဆံုး ကေတာ့ ဝါသနာ ပါတယ္။ က်ေနာ္ ကေတာ့ ကေလးေတြ ကို အတင္းႀကီး တြန္းအား မေပးခ်င္ဘူး။ က်ေနာ္တို႔ တုန္းက ဒီလို ပစၥည္းေတြ အတြက္ အရမ္း ကို ႀကိဳးစား ရေပမယ့္ သူတို႔ က်ေတာ့ အရမ္းကို လြယ္ကူလြန္းေနတာ ျမင္ရတာေတာ့ က်ေနာ္မႀကိဳက္ဘူး။ 
သူတို႔ ကုိ ဒီ႔ထက္ ပို ႀကိဳးစား ေစခ်င္တယ္။ ။
 


ဧရာဝတီ မီဒီယာမွ
day, February 15, 2013

No comments:

Post a Comment