၂၀၁၂ ႏွစ္လယ္ေလာက္ က စလိုု႔ ၁၃၀၀ စီစီ ေအာက္ကားေလး ေတြ ကိုု အခြန္ေလ်ာ့ ေကာက္ ေတာ့ Hybrid ကားေတြ ထဲ က ၁၃၀၀ စီစီ Honda Civic နဲ႔ Honda Insight တိုု႔ လူၾကိဳက္မ်ား လာပါတယ္... လူၾကိဳက္ မ်ားလာတာ နဲ႔ အမွ် ဆီစား သက္သာ တယ္ ဒီဇိုုင္းလန္းတယ္ ဆိုတာ ကိုုအေၾကာင္းျပဳ ျပီး အ၀ယ္လိုုက္ လာ ၾကပါတယ္…
အခုုေျပာခ်င္တာက Hybrid ကားေတြ ထဲ ကမွ Honda Civic နဲ႔ Insight
အေၾကာင္း ပါ.. ဘယ္က ဘယ္ တက္ေယာင္ကန္း ပညာရွိ က စေျပာလိုုက္လဲေတာ့မသိ...
ကားေလာက မွာ ေျပာေျပာေနၾကတာ က ကီလို ၄၀ ေက်ာ္ ရင္ အင္ဂ်င္က ရပ္ျပီး ဘက္ထရီ
နဲ႔ ပဲ ဆက္သြားေနတယ္ ဆိုုတာပါပဲ…
အဲဒီလိုုမ်ိဳး တကယ္သာ ဆိုုရင္ ႏိုုင္ငံတကာ မွာ ကီလို ၁၀၀ နဲ႔ေအာက္ထစ္ေမာင္း ရတဲ့ ဟိုုင္းေ၀း ေတြမွာ ဆီလံုုး၀ မကုုန္တဲ့ Honda ကားေတြပဲ ေမာင္း မေနၾကတာလဲ ေမးစရာျဖစ္လာပါတယ္… ျမန္မာႏိုုင္ငံ အေန နဲ႔ ေရာ အျမန္လမ္း သြား ရင္ ဆီ မကုုန္တဲ့ Honda Hybrid ကိုုပဲ သံုုးေနရ မဲ့ အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္…
တကယ္တမ္းျပန္လည္ သံုုးသပ္ၾကည့္လိုုက္ ေတာ့ဒီ ကီလိုု ၄၀ ေက်ာ္ရင္ ဘက္ထရီ နဲ႔ ပဲေမာင္းတယ္ ဆိုုတာ လံုုး၀ ရုုပ္တိ မရွိတဲ့ အဆိုုတခုုပါ…
အေသးစိတ္ ေလ့လာၾကည့္ လိုုက္ေတာ့ Hybrid စနစ္ ဆိုတာ ဓာတ္ဆီ နဲ႔ ဘက္ထရီ ႏွစ္မ်ိုဳးသံုုး ကားမ်ား ကိုု သာ ဆုုိလုုိျခင္း လံုုး၀ ဟုုတ္ပဲ အရမ္းက်ယ္ျပန္႔ ပါတယ္… Hybrid ကား ဆိုတာ ကားတစီးထဲ အတြက္ စြမ္းအင္ ကိုု ေနရာႏွစ္မ်ိဳး မွ ရယူျခင္းျဖစ္ပါတယ္…
Hybrid သေဘာ အရ ဓာတ္ဆီ. CNG. ဒီဇယ္. ဘက္ထရီ. ဟိုုင္ဒရုိုဂ်င္. စတဲ့ စြမ္းအင္ ႏွစ္မ်ိုဳး ကိုုေပါင္းစပ္ ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္… ဥပမာ. ဓာတ္ဆီ နဲ႔ CNG တြဲ ထားတဲ့ Taxi ကားေတြ ဟာလဲ Hybrid ေတြပါပဲ. CNG ကုုန္တာ နဲ႔ ဓာတ္ဆီ ေျပာင္းသံုုးလုုိ႔ ရပါတယ္…
ဘက္ထရီ Hybrid ကားေတြ ထဲမွာေတာ့ အဓိက အေနနဲ႔ သံုုးမ်ီဳး သုံးစား ကိုုေတြ ႔ ရပါမယ္…
၁ . . . ကားအင္ဂ်င္ က အခ်ိန္ျပည့္ အလုုပ္ လုုပ္ေနျပီး စြမ္းအား ပိုုမိုု လိုုအပ္ လာေသာအခါ ဘက္ထရီ က ေမာ္တာ က တဆင့္ အား အကူ ပံ့ပိုုးေပးတဲ့ စနစ္
ဥပမာ ။ ။ Honda Insight, Honda Civic
ဤ စနစ္မွာ ကားက အင္ဂ်င္ကိုု အဓိက ထားျပီး သြားေနရမွာပါ… အရုုန္း အထ ေတြမွာ အင္ဂ်င္အလုုပ္ နဲ သြား ေအာင္ ေမာ္တာ က ၀င္ကူ တြန္းေပးတဲ့ သေဘာပါ... ဘက္ထရီ ကိုုေတာ့ ဘရိတ္ အုုပ္ခ်ိန္ေတြ. အရွိန္ေလွ်ာ့ ခ်ိန္ေတြမွာ အားျပန္ျဖည့္ေပးပါတယ္.
အင္ဂ်င္ ပါ၀ါ အေသး သံုုးထား တဲ့ကားေတြ လုုိပဲ ဟိုုင္းေ၀း မွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ျမိဳ ႔ တြင္းပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဆီစား သက္ သာေစျပီး Hybrid ကား ရဲ ႔ အားသာခ်က္ က ၁၃၀၀ စီစီခ်င္း တူေနေတာင္ မွ တျခား ကားေတြ ထက္ ပါ၀ါ ပိုုမ်ားျခင္းျဖစ္ျပီး သာမန္ ကားေတြ ထက္ အရုုန္း အဆြဲ ေတြ သိသိသာသာ ပိုုေကာင္းပါတယ္… ဟိုု္င္းေ၀းမွာ ကားေက်ာ္ခ်င္တဲ့ အခါ မွာအင္မတန္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္…
၂ . . . ကား အင္ဂ်င္ နဲ႔ ေမာ္တာ တလွည့္ စီ အလုုပ္ လုုပ္ျပီး လိုုအပ္လွ်င္ႏွစ္ခုု လံုုး အလုုပ္ လုုပ္ေသာစနစ္
ဥပမာ ။ ။ Toyota Prius
ဤစနစ္ က စနစ္ ၁ နဲ႔ နီးစပ္ ပါတယ္. စနစ္ ၁ ထက္ေကာင္းမြန္ တဲ့ ေမာ္တာ နဲ႔ ဘက္ထရီ ကို အသံုုးျပဳထား တဲ့ အတြက္ ဘက္ထရီ အားရွိ ေနရင္ ေမာ္တာ ပဲ သီးသန္႔ေမာင္းႏွင္ႏိုုင္ မွာ ပါ. ဒါေပမဲ့ သာမန္ Hybrid ကားေတြ ဆိုု ၁ မိနစ္ ေလာက္ဆိုု ဘက္ထရီ က ကုုန္သေလာက္ ရွိပါျပီ…
ယခုုေနာက္ပိုုင္း အသံုုး မ်ားလာ တာက Plug In Hybrid လိုု႔ေခၚတဲ့ သာလြန္ေကာင္းမြန္ တဲ့ ဘက္ထရီ ကိုု သံုုး ထားတဲ့ ကား ျဖစ္ျပီး Toyota Prius Plug-In Hybrid ဆိုုရင္ အိမ္ က ပလပ္ေပါက္ ကေန အျပည့္ သြင္းလို႔ရတဲ့ အားနဲ႔ ကားစ ထြက္ခ်ိန္ မွ စျပီး ၁၁ မိုုင္ ေလာက္ အင္ဂ်င္ လံုုး၀ လံုုး၀ မသံုုး သြားလိုု ႔၇ပါတယ္… အေသးစိတ္ ကိုု Toyota Plug-In Prius လိုု႔ ရွာေဖြ ေလ့လာႏိုုင္ပါတယ္.
Plug-In Hybrid ကိုေန႔စ ဥ္သံုုး ကားမ်ား သာမကပဲ BMW i8 ကဲ့သိုု႔ Super ကားပါ ရရွိႏိုုင္ ပါတယ္.. အဲဒီ Super ကားေတာင္ မွ အားျပည့္ ဘက္ထရီ နဲ႔ ၂၂ မို္္င္ ပဲ ေမာင္းလိုု႔ ရတာ. Honda လိုု ကားက ကီလိုု ၄၀ ေက်ာ္က်ရင္ ဘက္ထရီ ပဲ သံုုးတယ္ ဆိုုတာ ယံုုခ်င္စရာကိုု မရွိဘူး…
၃ . . . ကားကို ေမာ္တာ ကသာ ေမာင္းႏွင္ေစျပီး … အင္ဂ်င္ က ကားေမာင္းရန္ အ တြက္လံုုး၀ မဟုုတ္ပဲ ဘက္ထရီ အားသြင္းရန္ အတြက္သာ သံုုးေသာ စနစ္
ဥပမာ ။ ။ Chevy Volt
ဤ စနစ္မွာ အဓိက ကားကိုု သြားေစတာ ေမာ္တာေတြျဖစ္ပါတယ္… ကား အင္ဂ်င္က ဘက္ထရီ အား မျပည့္ မခ်င္း သတ္မွတ္ ထားတဲ့ အင္ဂ်င္ RPM နဲ႔ အလုုပ္ လုုပ္ လည္ပတ္ေနမွာပါ… ဒီအမ်ိဳး အစားအတြက္ လဲ Plug-In ေတြ ကိုုေတြ႔ ရမွာပါ.
လူေတြ အမွန္ ကိုု အမွန္ အတိုုင္းျမင္ ေအာင္ SHARE ေပးပါအံုုး …
ေဖာေနတာ ၾကံဳဖူး ရင္လဲ COMMENT ေလးေပးသြား အံုုးေနာ္..
MoeZac Auto
အဲဒီလိုုမ်ိဳး တကယ္သာ ဆိုုရင္ ႏိုုင္ငံတကာ မွာ ကီလို ၁၀၀ နဲ႔ေအာက္ထစ္ေမာင္း ရတဲ့ ဟိုုင္းေ၀း ေတြမွာ ဆီလံုုး၀ မကုုန္တဲ့ Honda ကားေတြပဲ ေမာင္း မေနၾကတာလဲ ေမးစရာျဖစ္လာပါတယ္… ျမန္မာႏိုုင္ငံ အေန နဲ႔ ေရာ အျမန္လမ္း သြား ရင္ ဆီ မကုုန္တဲ့ Honda Hybrid ကိုုပဲ သံုုးေနရ မဲ့ အေနအထားမွာ ရွိပါတယ္…
တကယ္တမ္းျပန္လည္ သံုုးသပ္ၾကည့္လိုုက္ ေတာ့ဒီ ကီလိုု ၄၀ ေက်ာ္ရင္ ဘက္ထရီ နဲ႔ ပဲေမာင္းတယ္ ဆိုုတာ လံုုး၀ ရုုပ္တိ မရွိတဲ့ အဆိုုတခုုပါ…
အေသးစိတ္ ေလ့လာၾကည့္ လိုုက္ေတာ့ Hybrid စနစ္ ဆိုတာ ဓာတ္ဆီ နဲ႔ ဘက္ထရီ ႏွစ္မ်ိုဳးသံုုး ကားမ်ား ကိုု သာ ဆုုိလုုိျခင္း လံုုး၀ ဟုုတ္ပဲ အရမ္းက်ယ္ျပန္႔ ပါတယ္… Hybrid ကား ဆိုတာ ကားတစီးထဲ အတြက္ စြမ္းအင္ ကိုု ေနရာႏွစ္မ်ိဳး မွ ရယူျခင္းျဖစ္ပါတယ္…
Hybrid သေဘာ အရ ဓာတ္ဆီ. CNG. ဒီဇယ္. ဘက္ထရီ. ဟိုုင္ဒရုိုဂ်င္. စတဲ့ စြမ္းအင္ ႏွစ္မ်ိုဳး ကိုုေပါင္းစပ္ ထားျခင္းျဖစ္ပါတယ္… ဥပမာ. ဓာတ္ဆီ နဲ႔ CNG တြဲ ထားတဲ့ Taxi ကားေတြ ဟာလဲ Hybrid ေတြပါပဲ. CNG ကုုန္တာ နဲ႔ ဓာတ္ဆီ ေျပာင္းသံုုးလုုိ႔ ရပါတယ္…
ဘက္ထရီ Hybrid ကားေတြ ထဲမွာေတာ့ အဓိက အေနနဲ႔ သံုုးမ်ီဳး သုံးစား ကိုုေတြ ႔ ရပါမယ္…
၁ . . . ကားအင္ဂ်င္ က အခ်ိန္ျပည့္ အလုုပ္ လုုပ္ေနျပီး စြမ္းအား ပိုုမိုု လိုုအပ္ လာေသာအခါ ဘက္ထရီ က ေမာ္တာ က တဆင့္ အား အကူ ပံ့ပိုုးေပးတဲ့ စနစ္
ဥပမာ ။ ။ Honda Insight, Honda Civic
ဤ စနစ္မွာ ကားက အင္ဂ်င္ကိုု အဓိက ထားျပီး သြားေနရမွာပါ… အရုုန္း အထ ေတြမွာ အင္ဂ်င္အလုုပ္ နဲ သြား ေအာင္ ေမာ္တာ က ၀င္ကူ တြန္းေပးတဲ့ သေဘာပါ... ဘက္ထရီ ကိုုေတာ့ ဘရိတ္ အုုပ္ခ်ိန္ေတြ. အရွိန္ေလွ်ာ့ ခ်ိန္ေတြမွာ အားျပန္ျဖည့္ေပးပါတယ္.
အင္ဂ်င္ ပါ၀ါ အေသး သံုုးထား တဲ့ကားေတြ လုုိပဲ ဟိုုင္းေ၀း မွာပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ျမိဳ ႔ တြင္းပဲ ျဖစ္ျဖစ္ ဆီစား သက္ သာေစျပီး Hybrid ကား ရဲ ႔ အားသာခ်က္ က ၁၃၀၀ စီစီခ်င္း တူေနေတာင္ မွ တျခား ကားေတြ ထက္ ပါ၀ါ ပိုုမ်ားျခင္းျဖစ္ျပီး သာမန္ ကားေတြ ထက္ အရုုန္း အဆြဲ ေတြ သိသိသာသာ ပိုုေကာင္းပါတယ္… ဟိုု္င္းေ၀းမွာ ကားေက်ာ္ခ်င္တဲ့ အခါ မွာအင္မတန္ အေထာက္အကူျပဳပါတယ္…
၂ . . . ကား အင္ဂ်င္ နဲ႔ ေမာ္တာ တလွည့္ စီ အလုုပ္ လုုပ္ျပီး လိုုအပ္လွ်င္ႏွစ္ခုု လံုုး အလုုပ္ လုုပ္ေသာစနစ္
ဥပမာ ။ ။ Toyota Prius
ဤစနစ္ က စနစ္ ၁ နဲ႔ နီးစပ္ ပါတယ္. စနစ္ ၁ ထက္ေကာင္းမြန္ တဲ့ ေမာ္တာ နဲ႔ ဘက္ထရီ ကို အသံုုးျပဳထား တဲ့ အတြက္ ဘက္ထရီ အားရွိ ေနရင္ ေမာ္တာ ပဲ သီးသန္႔ေမာင္းႏွင္ႏိုုင္ မွာ ပါ. ဒါေပမဲ့ သာမန္ Hybrid ကားေတြ ဆိုု ၁ မိနစ္ ေလာက္ဆိုု ဘက္ထရီ က ကုုန္သေလာက္ ရွိပါျပီ…
ယခုုေနာက္ပိုုင္း အသံုုး မ်ားလာ တာက Plug In Hybrid လိုု႔ေခၚတဲ့ သာလြန္ေကာင္းမြန္ တဲ့ ဘက္ထရီ ကိုု သံုုး ထားတဲ့ ကား ျဖစ္ျပီး Toyota Prius Plug-In Hybrid ဆိုုရင္ အိမ္ က ပလပ္ေပါက္ ကေန အျပည့္ သြင္းလို႔ရတဲ့ အားနဲ႔ ကားစ ထြက္ခ်ိန္ မွ စျပီး ၁၁ မိုုင္ ေလာက္ အင္ဂ်င္ လံုုး၀ လံုုး၀ မသံုုး သြားလိုု ႔၇ပါတယ္… အေသးစိတ္ ကိုု Toyota Plug-In Prius လိုု႔ ရွာေဖြ ေလ့လာႏိုုင္ပါတယ္.
Plug-In Hybrid ကိုေန႔စ ဥ္သံုုး ကားမ်ား သာမကပဲ BMW i8 ကဲ့သိုု႔ Super ကားပါ ရရွိႏိုုင္ ပါတယ္.. အဲဒီ Super ကားေတာင္ မွ အားျပည့္ ဘက္ထရီ နဲ႔ ၂၂ မို္္င္ ပဲ ေမာင္းလိုု႔ ရတာ. Honda လိုု ကားက ကီလိုု ၄၀ ေက်ာ္က်ရင္ ဘက္ထရီ ပဲ သံုုးတယ္ ဆိုုတာ ယံုုခ်င္စရာကိုု မရွိဘူး…
၃ . . . ကားကို ေမာ္တာ ကသာ ေမာင္းႏွင္ေစျပီး … အင္ဂ်င္ က ကားေမာင္းရန္ အ တြက္လံုုး၀ မဟုုတ္ပဲ ဘက္ထရီ အားသြင္းရန္ အတြက္သာ သံုုးေသာ စနစ္
ဥပမာ ။ ။ Chevy Volt
ဤ စနစ္မွာ အဓိက ကားကိုု သြားေစတာ ေမာ္တာေတြျဖစ္ပါတယ္… ကား အင္ဂ်င္က ဘက္ထရီ အား မျပည့္ မခ်င္း သတ္မွတ္ ထားတဲ့ အင္ဂ်င္ RPM နဲ႔ အလုုပ္ လုုပ္ လည္ပတ္ေနမွာပါ… ဒီအမ်ိဳး အစားအတြက္ လဲ Plug-In ေတြ ကိုုေတြ႔ ရမွာပါ.
လူေတြ အမွန္ ကိုု အမွန္ အတိုုင္းျမင္ ေအာင္ SHARE ေပးပါအံုုး …
ေဖာေနတာ ၾကံဳဖူး ရင္လဲ COMMENT ေလးေပးသြား အံုုးေနာ္..
MoeZac Auto
No comments:
Post a Comment