ဒီေန႔ အပိုင္း မွာေဖာ္ျပ မ့ဲ အေ
ဇနက ကံ
=====
ဇနက ကံ ဆိုသည္ မွာ ပဋိသေႏၶ အက်ဳိး ကို တိုက္႐ိုက္ျဖစ္ေစတ
ဝိဇၨာ တဏွာ ဥပဒါန္ တို႔ရဲ႕အားေပးေထာက္ပံ့ မႈ အကူအညီ ကိုရေန တဲ့ အကုသိုလ္ ဇနက ကံ ေတြ သည္ သမၸတၱိ စက္ ၄ ပါး ရဲ႕အေ ထာက္ အပံ႔ ေကာင္း ကို ရရိွႏိုင္ ခဲ့ မည္ ဆိုလ်ွင္ အက်ိဳးကို တိုက္႐ိုက္ျဖစ္ေပၚ
သမၸတၱိ ၄ မ်ိဳး
=======
ကာလ သမၸတိၱ= သူေတာ္ေကာင္း မင္းေကာင္း တို႔ေပၚထြန္းရာ အခ်ိန္ေကာင္းႏွင့္ ၾကံဳျခင္း
ဂတိ သမၸတိၱ= လူ ျပည္ ့နတ္ျပည္ တည္း ဟူေသာ ဂတိႏွင္႔ ၿပည့္စုံျခင္း
ပေယာဂ သမၸတိၱ= သီလ သမာဓိ ပညာ တုိ႔ကို စြမ္းစြမ္း တမံ က်င့္ျခင္း ၊လုံလ ပေယာဂ ႏွင့္ ျပည့္စုံျခင္း
ဥပဓိ သမၸတိၱ= ေျခလက္ စသည္တို႔ မ ခ်ိဳ႕တ့ဲျခင္း ႐ုပ္ရည္ ဥပတိ ႐ုပ္ႏွင့္ျပည္စု
မင္းေကာင္းမ င္းျမတ္ အုပ္ခ်ဳပ္ေသာ အခါႏွင့္ တိုက္ဆိုင္ ခ်ိန္ မွ သာ မိမိ တစ္ ခ်ိန္ က
ျပဳလုပ္ ခဲ့ေသာ ေကာင္းက်ိဳး ကံ က အက်ိဳးေပးမည္ျဖစ္ပါသည္။
ဥပမာ.... အားျဖင့္
ဘုရား လက္ထက္ေတာ္ အခါက သူေဌး မ်ား ကဲ့ သို႔ ကံမ်ား အက်ိဳးေပးႏိုင္ပါ သည္။ ယခုေခတ္တြင္ ထို ကံမ်ိဳး အက်ိဳးေပး ပါက မိမိေကာင္းေကာင္းေနရ မည္ မဟုတ္ပါ။ အခ်ိန္တိုင္း ဘယ္ခ်ိ
ထို မင္းေကာင္း မင္းျမတ္ တို႔ လူျပည့္ ၌ ေပၚထြန္းေသာ အခါ မိမိ လူ႔ျပည္ ၌ ရိွမွသာ တို ကံမ်ား အက်ိဳးေပးႏိုင္ ပါမ
တဖန္ အခ်ိဳ႕ ကံ တို႔သည္ မိမိ လုံလ ပေယာဂ မပါဘဲ အက်ိဳး မေပးႏိုင္ပါ။ မိမိ ႀကိဳးစား မွသာ ရပါမည္။ မိမိေကာင္းမႈ ကုသိုလ္ အျမဲတမ္းျပဳလုပ္ေနေသာ အခါ တြင္ ပို၍ အက်ိဳး ပိုမို ရရိွႏိုင္ မည္ျဖစ္ သည္။
ေကာင္းေရာင္းေကာင္းဝယ္ ကို သာ ရည္ၫႊန္း ပါသည္။
အခ်ိဳ႕ေသာ ကံ မ်ားသည္ ႐ုပ္ရည္ႏွင့္ျပည္စုံ မွ သာ အက်ိဳးေပးႏိုင္သည္။
ဥပမာ......
ဘုရင့္ မိဘုရား ျဖစ္ျခင္း သူေ႒း ကေတာ္ျဖစ္ျခင္း ၊ ေျခလက္ အဂၤါႏွင့္ ျပည္စုံ မွသာ ဘုရင္ျဖစ္ႏိုင္ျခင္း စသည္ တို႔ ျဖစ္ပါသည္။
ထို စက္ေလးပါး ရဲ႕အကူ အညီ ကို ရရိွေန တ့ဲ အတိတ္ က ျပဳစု ပ်ိဳးေထာင္ ထားတ့ဲ ရင့္ က်က္ လာေသာ ကုသိုလ္ကံ မ်ား သ ည္ လူ႔ဘုံ နတ္ဘုံ တို႔ ၌ ေကာင္းမြန္ေသာ ပဋိသေႏၶ အက်ိဳး ပဝတၱိ အက်ိဳး တို႔ိုကို ျဖစ္ေပၚေစၾက ပါသည္။
သို႔ေသာ္ အဝိဇၨာ တဏွာ ဥပါဒါန္ တို႔ ၏ အားေပးေထာက္ပံမႈ ကို ရရိွ တ့ဲ ရင့္က်က္ေနၾကေသာ အကုသိုလ္ ကံ တို႔သည္ ပ်က္စီးျခင္း ဝိပတိၱ စက္ (၄)ပါး ၏ အကူအညီ ကို ရရိွ ပါက မေကာင္းေသာ ပဋိသေႏၶ အက်ိဳး ပဝတၱိ အက်ိဳးတို႔ကို ျဖစ္ေပၚေစတတ္ ပါသည္။
မင္းဆိုး မင္းညစ္ အုပ္ခ်ဳပ္ေသာ ကာလ တြင္ ဒုစ႐ိုက္ျပဳလုပ္ ၍ ခ်မ္းသာ ေနျခင္း သည္ မိမိ မေကာင္းမႈကို ပိုမိုျပဳလုပ္ရန္ တြန္းအားေပ
မိမိ ႐ုပ္ရည္ ၾကမ္းတမ္းမႈ သည္ လည္း ဒုစ႐ိုက္ ပိုမို ျပဳလုပ္ ရန္ ဖိတ္ေခၚေန သကဲ့ သို႔ျဖစ္ပါ သည္။ မိမိ နားလည္ သေလာက္ ကို သာႀကိဳးစား ႐ွင္းျပေနျခင္းျဖ
ကံ အေၾကာင္း ကို ကိုယ္တိုင္ မ်က္ေမွာက္ ထြင္းေဖာက္ သိျခင္း တနည္း အားျဖင့္ ပဋိစၥသမုပၸါဒ္ တရား ကို ထြင္းေဖာက္ သိမွ သာ နားလည္ႏိုင္ေသာ အရာမ်ား ျဖစ္ပါသည္။
ဆက္ရန္............
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ... အပိုင္း (၁)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၂)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ... အပိုင္း (၃)
သုဘလုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ .....အပိုင္း (၄)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၅)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ... အပိုင္း (၆)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ... အပိုင္း (၇)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ... အပိုင္း (၈)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ... အပိုင္း (၉)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၁၂)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၁၃)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၁၄)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၁၅)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ... အပိုင္း (၁၆)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၁၇)
သုဘ လုလင္ ႏွင့္ ျပႆ နာ (၁၄) ခ်က္ ....အပိုင္း (၁၈) ... နိဂံုးပိုင္း
No comments:
Post a Comment