တစ္ခ်ိဳ႕ကေမးၾကတယ္... တာဝန္ နဲ႔ ဝတၱရား
သာသနာျပဳျခင္း နဲ႔ ပရဟိတ ဘယ္လို ကြာျခားလို႔.. ဘယ္လိုကြဲျပားပါ သလဲဘုရား....တဲ့
တာဝန္ .. ဆိုတာ မလုပ္ခ်င္လည္း လုပ္ လုပ္ခ်င္လည္း လုပ္ ေပ်ာ္ရင္လည္း လုပ္ ပ်င္းရင္လည္း လုပ္ ရမည့္ အလုပ္ျဖစ္ပါတယ္.။ အထက္က ညႊန္ၾကားသည္ျဖစ္ေစ..မိမိ ကိုယ္တိုင္ တာဝန္ ယူထားေသာေၾကာင့္ျဖစ္ေစ မျဖစ္မေန လုပ္ရမည့္ သေဘာတရား ကို တာဝန္ဟူ၍ ပညာရွိ သူေတာ္ေကာင္းတို႔ သတ္မွတ္ၾကေပသည္။
...ပုဂၢလ ပညတ္က်မ္း ၌ ျမတ္စြာဘုရား ညႊန္းျပထားသည္မွာ...မိမိထံေရာက္မလာေသးေသာ တာဝန္ အလုပ္ ကို ေတာင္းဆို၍ျပဳသူသည္ လည္း လူမိုက္...
မိမိ ပုခံုးထက္သို႔ က်ေရာက္ လာေသာ တာဝန္ ကိုေက်ႁပြန္ေအာင္ မထမ္းေဆာင္ ေရွာင္လႊဲ၍ ဆင္ေျခေပး ကာျငင္းပယ္ေသာ သူသည္လည္း လူမိုက္...ဟူ၍...ေဟာညႊန္ထားရာ...မိမိ တာဝန္ကို သိၿပီး ထို တာဝန္ ကိုေက်ႁပြန္ေအာင္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္မွသာ လူမိုက္ အျဖစ္ မွလြန္ေျမာက္ႏိုင္မည္ျဖစ္ေပရကား..တာဝန္ ဆိုတာ May be..မဟုတ္..Must be..သာ..
ဝတၱရား......ဆိုသည္ကား လုပ္ခ်င္မွသာ လုပ္ ႏိုင္ေသာ အရာျဖစ္သည္. မလုပ္ပဲေနေသာ္ ေစတနာ မရွိသူ ဝတၱရား မျပည့္စံုသူ ဟုသာ ကဲ့ရဲ႕ျခင္း ခံရရံုသာ ရွိႏိုင္ပါသည္။
ရဟန္း မွန္လၽွင္ တာဝန္ႏွစ္ရပ္ ရွိေပသည္။
ဂႏၳ ဓူရ ...... ဝိပႆနာ ဓူရ ဟူ၍ ဓူရႏွစ္ျဖာ အား ရွင္ေတာ္ ဘုရား ညႊန္ျပထားၿပီးျဖစ္ေပသည္။ ရွင္ေတာ္ ဘုရားေဟာၾကားထားေသာ ပိဋကတ္ အားျဖင့္ ၃ ပံု နိကာယ္ အားျဖင့္ ၅ ရပ္ ဓမၼကၡႏ ၵာအားျဖင့္ ၈၄၀၀၀ တို႔ကို မိမိ စြမ္းႏိုင္သေလာက္ သင္ယူျခင္း ပို႔ခ်ျခင္း သင္ယူေစျခင္း ပို႔ခ်ေစျခင္း တို႔သည္ ဂႏၳဓူရ ဟုေခၚပါ သည္။
နတ္ရြာ နိဗၸာန္ စ်ာန္ မဂ္ဖိုလ္ အစရွိသည္ တို႔ကို ရေစ ေရာက္ေစႏိုင္ေသာ အက်င့္မ်ားအား ကိုယ္တိုင္ က်င့္ သံုးျခင္း သူတစ္ပါး တို႔အား က်င့္သံုးေစျခင္း က်င့္သံုးႏိုင္ေအာင္ တိုက္တြန္းေဟာေျပာေပးျခင္း အစရွိသည္ တို႔ သည္ ဝိပႆနာ ဓူရ ဟုေခၚေပသည္။
သာသနာျပဳရဟန္း တို႔ မည္သည္ အထက္ပါ ဓူရႏွျဖာေခၚ တာဝန္ ႏွစ္ရပ္ တို႔တြင္ တာဝန္ တစ္ခုကို မျဖစ္ မေန ေဆာင္ရြက္ၾကရေပ၏။ ဤကား တာဝန္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ေပတည္း။ သာသနာျပဳျခင္းႏွင့္ပရဟိတ...
ဤႏွစ္မ်ိဳးလံုး ကို ရဟန္းေတာ္ မ်ားက ျပဳလုပ္ေဆာင္ရြက္ေနၾကသည္ ဆိုပါက ခြဲျခား၍ မရ အတူတူပင္ ဟူ၍ ထင္တတ္ၾကေပ၏။
အရင္း စစ္လၽွင္ အျမစ္ သည္ ေျမ ကျဖစ္၏..ဆိုရိုး ရွိေသာေၾကာင့္ သာသနာျပဳ ကုသိုလ္ႏွင့္ ပရဟိတ ကုသိုလ္ ႏွစ္မ်ိဳး သည္ ကုသိုလ္ ရတာျခင္း တူေသာ္လည္း သာသနာျပဳ ကုသိုလ္သည္ ကား ဘုရား သာသနာႏွင့္ၾကံဳမွ သာ သာသနာျပဳကုသိုလ္ ရယူခြင့္ ရွိႏိုင္ပါ၏။...
ပရဟိတ ကုသိုလ္ မ်ားသည္ ကား ဘုရား သာသနာႏွင့္ၾကံဳသည္ျဖစ္ေစ မၾကံဳသည္ျဖစ္ေစ ဆႏၵရွိ က ေဆာင္ ရြက္ႏိုင္ၾကေပ၏။ အက်ိဳးေပးျခင္း ကေတာ့ မတူႏိုင္ပါေပ။
ရွင္ေတာ္ ဘုရား လက္ထက္ေတာ္ အခါက တာဝတႎသာ နတ္ျပည္သို႔ ႂကြေရာက္ေတာ္မူေသာ အခါ နတ္ျပည္ တြင္ ရွင္ေတာ္ ဘုရားႂကြေရာက္ေတာ္ မူမည္ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ နတ္သမီး နတ္သားမ်ား စုေဝးကာေနရာ ယူေနၾကစဥ္ ေရွးဦးစြာ ဣႏၵက နတ္သား ႏွင့္ အကၤုရ နတ္သား တို႔ သူငယ္ခ်င္း နတ္သားႏွစ္ေယာက္တိ့ုသည္ အတူ တစ္ကြ ေရႊလက္ တြဲကာ စကား တေျပာေျပာျဖင့္ ရွင္ေတာ္ဘုရားႂကြအလာ ကိုေစာင့္ေမ်ာ္ေတာ္ မူေနၾကပါ၏။
သို႔ရာတြင္ အကၤုရ နတ္သား ခမ်ာ သူ႔ထက္ ဘုန္းကံႀကီးေသာ နတ္သားမ်ား ေရာက္ရွိ လာေသာအခါ အနည္း ငယ္ေနာက္ဆုတ္ေပးရေပ၏။ နတ္သား တစ္ေယာက္ လာတိုင္း ကိုယ့္ထက္ ဘုန္းကံႀကီး သည့္ေနာက္ ဆုတ္ ရင္း ေနာက္ဆုတ္ရင္း က စၾကာဝဠာ အနားေရးသို႔ေရာက္ရွိ သြားေလ၏ ။
ဣႏၵက နတ္သားႏွင့္ အလြန္တရာေဝးကြာ သြားေလေတာ့၏။...ထိုစဥ္ျမတ္ဘုရားႂကြလာေတာ္မူေသာ အခါ ဝယ္ ဣႏၵက နတ္သား သည္ ျမတ္ဘုရား အား ဘုန္းေတာ္ႀကီးေတာ္ မူေသာျမတ္စြာဘုရား ...တပည့္ေတာ္ ရဲ႕သူငယ္ခ်င္းျဖစ္ တဲ့ အကၤုရ နတ္သားႏွင့္ အတူတစ္ကြ လက္ခ်င္းခ်ိတ္ ဆက္ကာ ျမတ္ဘုရားႂကြအလာ ကိုေစာင့္ေမၽွာ္ေနၾကပါတယ္ဘုရား။
ယခုမူ အကၤုရ နတ္သားသည္ စၾကာဝဠာ အနားေရးသို႔ ေရာက္ရွိေနပါတယ္ ဘုရား...ဘယ္သို႔ေသာ အေၾကာင္း အျခင္း အရာေၾကာင့္ပါလဲျမတ္စြာဘုရား..ရွင္းလင္းျပေတာ္မူပါဘုရား....ဒီ အခါမွာ ရွင္ေတာ္ ဘုရား မွ သာသနာ ပ ကာလမွာျပဳတဲ့ ကုသိုလ္ နဲ႔ သာသနာ တြင္းမွာျပဳတဲ့ ကုသိုလ္ တို႔ရဲ႕ အက်ဳိးေပးျခင္းျဖစ္ေပ တယ္...
အကၤုရ နတ္သားျပဳခဲ့ေသာ ကုသိုလ္ မ်ားသည္ သာသနာပ ကာလမွာျပဳခဲ့ေသာ ပရဟိတ ကုသိုလ္မ်ား သာျဖစ္ေပ ၏။ သာသနာပ ကာလမွာ ျပဳရေသာ ကုသိုလ္မ်ား သည္ မည္မၽွပင္ မ်ား၍ေနေစကာမူ သာသနာ တြင္း ကာလ ဝယ္ ျပဳရေသာ ေန႔တစ္ဝက္ ဥပုသ္ေစာင့္ခဲ့ရသည့္ ကုသိုလ္ကိုမၽွ မမွီႏိုင္ပါေပ ..ဟူ ၍ ေျဖ ၾကားေတာ္မူပါေပ၏။
သို႔အတြက္ေၾကာင့္ မိမိျပဳေသာ ကုသိုလ္ မ်ားသည္ သာသနာတြင္း ကာလမွာ ၾကံဳဆံုေနရပါလ်က္ သာသနာပ ကာလ ကုသိုလ္မ်ိဳး မျဖစ္ရေလေအာင္ သတိခ်ပ္သင့္လွေပ၏။.
အရွင္ကဥၥေနာဘာသ.......ဦးစီးပဓာန နာယက
ဝဋ္ေႂကြးေတာ္ေျပ ပရဟိတ ပညာ ဒါနေက်ာင္း
ေလးေထာင့္ကန္ မဂၤလာဒံုၿမိဳ႕နယ္
သတင္းမူရင္း>> https://mobile.facebook.com/profile.php?id=100010335756163
အမ်ိဳးဘာသာ သာသနာ ေစာင့္ေရွာက္ေရးအဖြဲ႕ - မ.ဘ.သ
No comments:
Post a Comment