Sunday, December 28, 2014

လူရႊင္ေတာ္ျဖစ္ရတဲ့ ဒုကၡ

 

အတိတ္ဘဝ က ေပးတဲ့ ႐ုပ္၊ အတိတ္ ဘဝ က ေပးတဲ့ ကံ၊ ပင္ကုိ မူလ ဝါသနာနဲ႔ ေပါင္းစပ္ လုိက္မိေတာ့ လူရႊင္ေတာ္ေပါ့။ တခ်ိဳ႕က ေျပာၾက ပါတယ္။ ငယ္ငယ္ေလး ထဲက ကေလးေတြ ရဲ႕ အျပဳအမူ၊ ေနထုိင္မႈက ကစားမႈေပၚ မွာ မူတည္တယ္ လုိ႔လည္း ဆုိၾကပါတယ္။ 

ၿပီးေတာ့ ရွိေသးတယ္။ ေက်ာင္းဆရာ က ေမြးရင္ ေက်ာင္း ဆရာ ျဖစ္မယ္၊ စစ္သား က ေမြးရင္ စစ္သား ျဖစ္ မယ္ စတဲ့ မ်ိဳး ႐ုိး လုိက္တယ္ လုိ႔လည္း ဆုိ႐ုိး စကားေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။

ဒါေပမဲ့ မိဘ က ေက်ာင္းအုပ္ ျဖစ္တုိင္း၊ ေက်ာင္းဆရာ မျဖစ္ သလုိ၊ သူခုိး က ေမြးတုိင္း လည္း သူခုိး မျဖစ္ လာပါဘူး။ ဟုတ္တယ္ေလ တေလာေလး က ဂ်ာနယ္ တစ္ေစာင္ မွာ ဗုိလ္ႀကီး အဆင့္၊ ဗုိလ္မွဴး အဆင့္ေတြ နဲ႔ ေရႊဆုိင္ ဝင္ၿပီး ဓားျပ တုိက္၊ ဘဏ္ေတြ ဝင္စီး နဲ႔ အလုပ္ နဲ႔ လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြက တျခားဆီပါပဲ။ 

ဒီလုိ ပါပဲ ကြၽန္ေတာ္ ဆုိရင္ လည္း မူလ ပထမ က ပန္းခ်ီ ဆရာ ျဖစ္ခ်င္ တာ။ ပန္းခ်ီ ဝါသနာ ပါလြန္း လုိ႔လည္း မူလတန္း အ.မ.က(၁ဝ) ခ်င္းေခ်ာင္းၿခံ မွာ ေက်ာင္း တက္ေတာ့ ဖတ္စာအုပ္ မ်က္ႏွာဖုံးေတြ၊ သူမ်ား စာအုပ္ေတြ မွာ ပုံေတြ ဆြဲ လုိ႔ ဆရာ ဦးသန္းေထြး ရဲ႕ ႀကိမ္လုံး၊ ေပတံ၊ ေဘာဖ်က္ေတြ နဲ႔ မၾကာခဏ မိတ္ဆက္ခဲ့ရဖူးပါတယ္။ 


အဲဒီ ကေန အ.ထ.က(၂) ၾကည့္ျမင္တုိင္ အထက္တန္းေက်ာင္း ေရာက္ျပန္ေတာ့ လည္း ထုိ႔နည္းတူ ပါ ပဲ အဲဒီ ကေန ဘယ္လုိ ေျပာင္းလြဲ သြားတယ္  မသိပါဘူး။

အရင္ အေခၚ လူျပက္၊ ေနာက္ လူ ရႊင္ေတာ္၊ အဲ…ၿပီးေတာ့ ဟာသ သ႐ုပ္ေဆာင္၊  ဇာတ္ပုိ႔ ဇာတ္ရံ လုိ႔ ေခၚေဝၚ သတ္မွတ္ျခင္း ခံခဲ့ ရပါ တယ္။ 

မေအာင္ျမင္ခင္၊ လူေတြ မသိခင္ မွာ သူမ်ား တကာရဲ႕ ေက်းကြၽန္ ခိုင္းဖတ္ ၊ ေျခႀကိဳ ေျခၾကား ထဲမွာ ငတ္တစ္ လွည့္၊ မစား ရ တစ္လွည့္ နဲ႔ ဒုကၡ မ်ိဳးစုံ ရခဲ့ ပါတယ္။ အၿငိမ့္စင္ေပၚ က ကန္ခ်ျခင္း ခံခဲ့ ရတာမ်ိဳး တုိ႔၊ ခြန္းေတာက္ တစ္ပုဒ္ ရဖုိ႔ ကုိယ္ရတဲ့ အႏုပညာေၾကး ထဲက လက္ဖက္ရည္ ဝယ္တုိက္၊ နင္းႏွိပ္ေပး ရတာမ်ိဳးတုိ႔ အဲ…ၿပီးေတာ့ ရွိေသး။ 

အရင္က ကြၽန္ေတာ့္ အေဖ ဘက္ကေပါ့ အေဖ့ တူ တစ္ေယာက္ေနတဲ့ ဂြတၱ လစ္ ေစ်းနား၊ ဂ်ိဳးျဖဴ ပုိက္ လုိင္းႀကီး ေတြလည္း ရွိတယ္။ သူတုိ႔ အိမ္ကုိ ကြၽန္ေတာ္ ေရာက္သြားတယ္။ တစ္ေအာင့္ တနား ေနၿပီးေတာ့ ထမင္း လည္း မေကြၽးပါ ဘူး။

”အစ္ကုိ ကြၽန္ေတာ့္ ကုိ ပုိက္ဆံ တစ္က်ပ္ေလာက္ေခ်းပါ။ ျပန္စရာ လမ္းစရိတ္ မရွိလုိ႔ပါ”

သူက ေဆးေပါ့ လိပ္ႀကီး ဖြာ ကာ မသိ က်ိဳးကြၽန္ ေယာင္ေဆာင္ေန ပါတယ္။ သူနဲ႔ မလွမ္း မကမ္း မွာေတာ့ သူ႕ အမ်ိဳးသမီး က ေစ်းေရာင္း ဖုိ႔ ခ်က္ျပဳတ္ ျပင္ဆင္ေနပါတယ္။

”လုပ္ပါ အစ္ကုိ ကြၽန္ေတာ္ ဗုိက္လည္း ဆာေန လုိ႔ပါ။ ဆက္ဆက္ ျပန္ေပးပါမယ္”
”မင္းအစ္မကုိ သြားေျပာေလ”
”ဟာ…  အစ္ကုိ က  သူ႕ ေယာက္်ားေလ..အိမ္ေထာင္ ဦးစီး ေလ”
”ငါေတာင္ သူဆီ က လက္ဝါး ျဖန္႔ေတာင္းသုံးေနရတာကြ”

အဲဒီ အခ်ိန္ တုန္းက ရွစ္ေလးလုံး ၾကီး ျပီးခါစ၊ ကြၽန္ေတာ္ ေနထုိင္ ရာ ဟုမ္းလမ္း (ဘူတာ ဟုမ္းလမ္း)  မဟုတ္ပါ။ ေဒၚေရႊလိပ္ျပာ ရပ္ကြက္ ဆုိရင္ လူတုိင္း ပုိသိ ပါတယ္။ 

အဲ…ခုန က ဟုမ္းလမ္း မွာ ရွိတဲ့ အိမ္ ၁ဝလုံး ကုိ အျမင္ကတ္ ပုဒ္မ နဲ႔ ဖ်က္ခိုင္းၿပီး လိႈင္သာယာၿမိဳ႕သစ္၊ လယ္ကြင္း ထဲကုိ အပုိ႔ခံ ရလုိ႔ မိသားစုက လိႈင္သာယာ၊ ကြၽန္ေတာ္က အမ်ိဳးေတြ ရွိတဲ့ အေဖ့ ရဲ႕ညီ အငယ္ဆုံး အိမ္မွာ ကပ္ေနရတဲ့ ဘဝ။ 

ဘာျဖစ္လုိ႔လဲ ဆုိေတာ့ အႏု ပညာ နဲ႔ ပတ္သက္ လုိ႔ အလုပ္ ရရွိ ဖုိ႔  ဆုိတာက ရန္ကုန္ မွာပဲ ျဖစ္ႏုိင္ေခ် ရွိတာ ကုိး။ ဒီေတာ့ လိႈင္သာယာ က ေနၿပီး သေဘၤာ တစ္တန္၊ ဇက္ တစ္တန္၊  ကား တစ္တန္နဲ႔  ေန႔စဥ္ မလာႏုိင္ ဘူးေလ။ 

ဒီေတာ့ ဦးေလး ျဖစ္သူ ကုိပဲ ခယေျပာ ဆုိၿပီး ေက်ာ တစ္ေနရာ တစ္ခင္းေလး ရဖုိ႔ ကပ္ေနရတာေပါ့။  အဲ… အဲဒီေတာ့ ကြၽန္ေတာ့္ အစ္ကုိ တစ္ဝမ္းကြဲ ဆီက အကူ အညီ မရေတာ့ ဂြတၱလစ္ ကေနၿပီး ဟုမ္းလမ္းကုိ ကုန္းေၾကာင္း ေလွ်ာက္ျပန္ ခဲ့ရပါတယ္။ 

သည္ၾကားထဲ မုိးက ရြာေတာ့ စီးလာတဲ့ သားေရ ဖိနပ္ေလး ျပတ္ သြားလုိ႔ မုိးေရထဲမွာ မ်က္ရည္ေတြ နဲ႔ ေရာၿပီး ျပန္ ခဲ့ရပါ တယ္။

ဟုမ္းလမ္း ကေနၿပီး ၾကည့္ျမင္တုိင္ ညေစ်းဘက္ ကုိ ေျခဦး လွည့္ကာ ညေစ်းတန္း က အထည္ေဟာင္းေတြ ဝယ္တဲ့ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ ရဲ႕ အေမေဒၚခ်စ္ ထံ  ေရာက္သြားပါတယ္။

”ခုနစ္ က်ပ္ေတာ့ မလုပ္ ပါနဲ႔ဗ်ာ …နည္းနည္း တုိးေပးပါ။ ေရာင္း ေနက်ဥစၥာ”
”ဟဲ့ မတုိးေပးႏုိင္ ပါဘူး။ ငါမွာ ဆပ္ျပာ ဖုိး၊ မီးေသြးဖုိးေတြ ရွိေသးတယ္”

”ဗ်ာ…အက်ႌေရာင္းတာ နဲ႔  မီးေသြး နဲ႔ ဘာဆုိင္ လုိ႔လဲ”
”ေသနာေကာင္..နင္႔ အက်ႌ ကုိ ေလွ်ာ္ဖြပ္ၿပီး မီးပူတုိက္ ရဦးမယ္ေလ။ ဒီ အတုိင္း ျပန္ေရာင္း လုိ႔မွ မရတာ။ ကဲ မေရာင္း ရင္လည္း ဆုိင္ေရွ႕ က ဖယ္..လမ္းပိတ္ တယ္..ေစာေစာ စီးစီး”
”ကဲ..ေရာင္းမယ္ ဗ်ာ။ ေရာ့”

ကမန္း ကတန္း ဝတ္ထား တဲ့ လယ္ ကတုံးေလး ခြၽတ္ေပး လုိက္တယ္။ စြပ္ၾကယ္ လက္ျပတ္ေလး တစ္ထည္ က်န္ ေတာ္ၿပီေပါ့။ အထည္ေဟာင္း ဝယ္တဲ့ ေဒၚခ်စ္ က အက်ႌ ကုိ အျပန္ျပန္ အလွန္လွန္ စိတ္တုိင္း က် ၾကည့္ ၿပီးေတာ့ မွ သူ႔ရဲ႕ေခြၽးခံ အက်ႌ ေဘာ္လီထဲ က ပုိက္ဆံ ထုတ္ေပး ရင္းနဲ႔

”နင့္ အက်ႌ ကလည္းဟယ္ နံလုိက္ တဲ့ေခြၽးေစာ္”
”နံမွာေပါ့..ဂြတၱလစ္ ကေနၿပီး ကုန္းေၾကာင္းျပန္ခဲ့ ရတာကုိး”

”ဒါနဲ႔ နင့္မိန္းမ နဲ႔ ကေလးေတြ ေရာ ေနေကာင္းၾက ရဲ႕လား”
”ေကာင္း၊  မေကာင္းေတာ့ အဆက္ အသြယ္ မရေသး ပါဘူးဗ်ာ။ လိႈင္သာယာ က လူႀကဳံရွိမွ ေမးလုိ႔ရတာ”

”ဟယ္..  ဒါဆုိလည္း မိသားစု ဆီျပန္ေပါ့ ဟဲ့”
”ျပန္လုိ႔ မျဖစ္ လုိ႔ေပါ့ ေဒၚခ်စ္ရယ္။ ရန္ကုန္ မွာ ရွာေဖြ လုိ႔ ရတာေလး ေတြကုိ သူတုိ႔ဆီ ျပန္ျပန္ ပုိ႔ေပးေန ရတာ။ လိႈင္သာယာ က ဆုိ လမ္းစရိတ္ က အဆင့္ဆင့္ ရယ္။ ကဲ သြားၿပီဗ်ာ”
ဗုိက္လည္းဆာေနၿပီ။

ေဒၚခ်စ္ က ကြၽန္ေတာ့္ ကုိ အဓိပၸာယ္ တစ္မ်ိဳးနဲ႔ ၾကည့္ေနေလ ရဲ႕။ တစ္လ ေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္ က်ေတာ့ တစ္ရက္ မွာ ဗီဒီယုိ ဇာတ္ကားေလး တစ္ကား မွာ Day ေန႔စား ပါဝင္ခြင့္ ရခဲ့ပါတယ္။ ရတဲ့ အႏု ပညာေငြေၾကးေလး မျဖစ္စေလာက္ထဲ က ေခၚယူ ဆက္သြယ္ေပး တဲ့ ႐ႈတင္ မန္ေနဂ်ာ ဆုိတဲ့ လူႀကီးကုိ လက္ဖက္ရည္ ဖုိး ေပးလုိက္ရေတာ့ ဘတ္ဂ်က္ နည္းနည္း ထိခုိက္သြားတယ္။ 

မွီခုိ ကပ္ေနတဲ့ ဟုမ္းလမ္း အိမ္ ကုိ  ျပန္ဖုိ႔ ကလည္း ေမွာင္စ ပ်ိဳးေနၿပီ။ ဒီၾကား ထဲ မုိးကလည္း အုံ႔လာၿပီ ဆုိေတာ့ ..

”အေဒၚ ကြၽန္ေတာ့္ ကုိ တစ္ည ေလာက္ အိပ္ခြင့္ျပဳပါ”
အေဖရဲ႕ အစ္မ ခုန က ဂြတၱလစ္ က အစ္ကုိဝမ္းကြဲ ရဲ႕အေမ ဆီ ခြင့္ ေတာင္း လုိက္ေတာ့ ေယာဂီဝတ္ စုံနဲ႔ အေဒၚျဖစ္သူ က  ကြမ္းတံေတြး ကုိ ျပစ္ ကနဲေထြးလုိက္ၿပီး

”ထမင္း ဟင္းေတြေတာ့ ရွိတယ္။ စားခ်င္ စားသြားေလ။ အိပ္ လုိ႔ေတာ့ မရဘူး”
”အေဒၚ ကြၽန္ေတာ္ ထမင္း မစား ပါဘူး။ တစ္ညေလး ပဲ အိပ္ခြင့္ျပဳပါ”

”ဟဲ့ နင္ လူလုိ နား မလည္ဘူး လား။ ငါေျပာ တာ ရွင္းရွင္းေလး။ အိမ္မွာ ဧည့္သည္ ရွိေနတယ္။ ညအိပ္ ညေန ခြင့္ျပဳ လုိ႔ မရဘူး။ ေဗဒင္ေဟာ ထားတယ္”

လွမ္းၾကည့္ လုိက္ေတာ့ မေမွာင့္ တစ္ေမွာင္ အခန္းထဲ မွာ သူ႕သမီးနဲ႔  အသက္ခပ္ႀကီးႀကီး  လူႀကီး တစ္ေယာက္ ပြတ္သပ္ ၾကည္ စယ္ေနေလရဲ႕။ အခုေတာ့ အဲဒီ လူႀကီးနဲ႔ပဲ အိမ္ေထာင္ က်သြားၿပီလုိ႔ ၾကားရ ပါတယ္။

”ေၾသာ္..အေဒၚရယ္ ကုိယ့္တူ ေလး အရင္းေခါက္ေခါက္ေတာ့ အိပ္ ခြင့္ မျပဳႏုိင္ဘူးတဲ့လား။ သူစိမ္း က် ေတာ့…”
မုိးေရ ထဲမွာ ဆုိ႔နင့္စြာ ေတြးရင္း နဲ႔ ကုန္းေၾကာင္း ဆက္ေလွ်ာက္ လုိက္ပါတယ္။ အေရးထဲ ဖိနပ္ က ထပ္ျပတ္ျပန္ ပါၿပီ။ ေလာကႀကီး ကပဲ အသုံး မက်တာလား။ ကြၽန္ေတာ္ ကပဲ အသုံး မက်ေနတာလား။ ေဝခြဲ မရေတာ့ပါ ဘူး။ 

မုိးေရထဲ လမ္းေလွ်ာက္ေနရင္း နဲ႔ လိႈင္သာယာ မွာ ရွိေနတဲ့ အိမ္ မေဆာက္ႏိုင္ေသး လုိ႔ ယာယီ တဲစုတ္ေလး ထဲက ဇနီးသည္ နဲ႔ ကေလးႏွစ္ေယာက္ ရဲ႕ မ်က္ႏွာ ကုိ ေျပးျမင္ျဖစ္ေအာင္ ေျပးျမင္ေယာင္ လုိက္ပါေသး တယ္။ 

စစ္ အစုိးရ ဒဏ္၊ ေဆြမ်ိဳးေတြ ရဲ႕ ဒဏ္ေတြ ကုိ အလူး အလဲ ခံလုိက္ ရပါတယ္။ ငယ္ငယ္ ရြယ္ရြယ္ နဲ႔ အခ်စ္ကုိ ဦးစားေပး အိမ္ေထာင္ျပဳ ခဲ့တဲ့ ကြၽန္ေတာ္ တုိ႔ ႏွစ္ေယာက္ေၾကာင့္ ၾကားထဲ က ေျမစာပင္ေလး ႏွစ္ပင္ ဒုကၡေရာက္ ရရွာၿပီေပါ့။ 

အင္း…ဟုမ္းလမ္း ေရာက္ရင္ လည္း တံခါးပိတ္ ထားမွာ ႀကိမ္းေသတယ္။ ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ေလွကား ေအာက္ ထစ္ မွာပဲ ငုတ္တုတ္  ငုိက္ လုိက္ေတာ့မယ္။ မၾကာခဏ ထုိ ပုံစံမ်ိဳးနဲ႔ ငိုက္ခဲ့ ရတာ ႏွစ္နဲ႔ ခ်ီေတာ့မယ္ ဥစၥာ အဆန္း လုပ္လုိ႔ ‘ေပ’ ျဖစ္တုန္းေတာ့ ခံရမွာေပါ့။ ခုဟာ က ေပ ဘဝ ထက္ ဆုိးတယ္။

ေျခဖဝါးေအာက္ က ဖိနပ္၊ ဖိနပ္ေတာင္ မွ ဖိနပ္ ရဲ႕ေအာက္ က သားေရ၊ တူေတြ၊ တူမ ေတြေတာင္ လမ္းေတြ႕ ရင္ ေရွာင္ သြားၾကတယ္။ ပုိက္ဆံေခ်း မွာ စုိးလုိ႔လား။ တစ္ခုခု ဝယ္ေကြၽးခုိင္း မွာ စုိးလုိ႔ လားေတာ့ မသိဘူး။ 

ဒီထက္ မက တဲ့ ဘဝရဲ႕ အခက္ အခဲေတြ မ်ားစြာ ရွိေနပါေသးတယ္။ ေဟာ အခုေတာ့ ပရိသတ္ သိတဲ့၊ ပရိသတ္ ခ်စ္တဲ့၊ ေဆြမ်ိဳးေတြ ျပန္လည္ အသိ အမွတ္ျပဳ ခံရတဲ့ လူရႊင္ေတာ္ တစ္ေယာက္ ျဖစ္ခဲ့ ရပါၿပီ။ ပရိသတ္ေတြ သိ ရျပန္ေတာ့လည္း

”အစ္ကုိ  ႏုိင္ငံေတာ္ စစ္ကား ႐ုိက္ဖုိ႔ အစည္း အ႐ုံးက စာပုိ႔ထား တယ္”
”ေၾသာ္..ဟုတ္လား”
႐ုိက္ေပးလုိက္ ရတဲ့ေပၚလစီ၊ ရွာ ေပးလုိက္ တဲ့ ရန္ပုံေငြ။

”ဟာ ေက်ာ္ထူးႀကီး၊ လုိင္း ဘတ္(စ္) ကားေပၚမွာေဟ့”
”ေဟ့ ႏွာေခါင္း…ၿမိဳ႕ပတ္ ရထား စီးၿပီး ဘယ္သြား မွာလည္း”

”မေန က ဘီယာဆုိင္ မွာ ေတြ႕ တယ္ေနာ္”
”ေကတီဗီ တုိ႔၊  မာဆတ္ တုိ႔ မသြား ဘူးလား ကုိေက်ာ္ထူး”
ဘယ္ေနရာ သြားသြား၊ ဘာလုပ္လုပ္၊ လူေတြ က အကုန္ သိတယ္။ လူေတြ မသိခင္ တုန္းကလည္း သိေအာင္ ႀကိဳးစား လုိက္ရတာ။

”အေဖ ေက်ာင္းက လူရႊင္ေတာ္ သား ပဲတဲ့၊ ကထိန္ အလွဴေငြ  ပုိထည့္ ေပးပါတဲ့”
ေဟာ..ကား႐ုိက္ေတြ က်ဲေန တာ သူတုိ႔ မသိ။ သူတုိ႔ သိတာ ပရိသတ္ သိတဲ့ လူရႊင္ေတာ္။

”ေစ်းသြား ရတာ  မေကာင္း ပါဘူးေတာ္”
ရွင့္ မိန္းမမွန္း သိေနေတာ့ ဟုိဟာ ေစ်းဆစ္ မရ၊ ဒီဟာေစ်းဆစ္ မရနဲ႔ ေတာ္ေတာ္ေလး စိတ္ညစ္ ဖုိ႔ ေကာင္းတယ္။ 

ကုိယ့္ဘာသာ ကုိယ္ ကန္စြန္းရြက္ေလး ဝယ္ တာေတာင္ လူရႊင္ေတာ္ ကေတာ္ႀကီး ကန္စြန္းရြက္ေတြ ခ်ည္းပဲ မစား နဲ႔ေလ တဲ့။

အဲဒါ က လူရႊင္ေတာ္ မိန္းမ ထူး သခင္ ရဲ႕ ရင္တြင္းျဖစ္ စကား။

ကုိေက်ာ္ထူးေရ.. မင္းသား ေစ်း ရယ္..ၿပီးေတာ့ မင္းသမီး က ႏွစ္ေယာက္ ျဖစ္ေနလုိ႔၊ အဲဒါ ႐ႈတင္ မန္ေနဂ်ာေတြ ရဲ႕ လက္သုံး စကား၊ ေစ်းေလွ်ာ့ေပးဖုိ႔။

”အစ္ကုိ တုိ႔ ဗီဒီယုိ ကားေတြ က်ေတာ့ အားေပးလုိက္ ရတာဗ်ာ။ကြၽန္ေတာ့္ တကၠစီ ခေလးေတာ့ ေစ်း မဆစ္ ပါနဲ႔။ အေရွ႕ေတာင္ အာရွ ထဲမွာ အနီးကပ္ ဆုံးျဖစ္တဲ့ ‘ယပလက္’ လုိ႔ ေခၚေနၾက တဲ့ ထုိင္း၊ ယုိးဒယား မွာ ရွိတဲ့ ဟာသ လူရႊင္ေတာ္ေတြ ကုိယ္ပုိင္ ၿခံႀကီးေတြ၊ ကုိယ္ပုိင္ ရဟတ္ယာဥ္ေတြ၊ တံခါးေျခာက္ေပါက္ ရွိတဲ့ ကားေတြ၊ ကုိယ္ပုိင္ ဆုိင္ႀကီးေတြ၊ ေဘာ္ဒီဂတ္ေတြ နဲ႔ ယူထား လုိက္တဲ့ မေဟသီေတြ ကလည္း အလန္စား၊ အပ်ံစား၊ လန္ ထြက္ေနတာပဲ။ လူ

ရႊင္ေတာ္ခ်င္း အတူတူ၊ ဇာတ္ပုိ႔ ဇာတ္ရံျခင္း အတူတူ ဘာေတြမ်ား ကြာျခားေန ပါသလဲ။ ေရေျမေၾကာင့္ လား၊ ႏုိင္ငံေၾကာင့္လား၊ စီးပြားေရးေၾကာင့္ လား၊ အစုိးရေၾကာင့္ လား ဘာေၾကာင့္ မွန္းေတာ့ မသိဘူး။ 

 ေလာေလာဆယ္ အနည္း ငယ္ မဟုတ္ေတာင္ အႀကီး အက်ယ္ၾကီး သိလုိက္ ရတာက ျမန္မာျပည္ မွာ လူရႊင္ေတာ္ ျဖစ္ရ တဲ့ ဒုကၡေတြ ရင္ထဲ မွာ ပန္းေတြ ပြင့္ေန တာ မဟုတ္ပါဘူး။ ဒူးရင္းသီးေတြ မွည့္ေနတာ။ 

ကြၽန္ေတာ္ေရွမွာ ေရးခဲ့ သလုိပါပဲ သခင္ျဖစ္လုိက္၊ ကြၽန္ျဖစ္ လုိက္ နဲ႔ ေၾကးစည္ တီး ေနသလုိ ပါပဲဗ်ာ အဟုတ္၊ အမယ္ ဒါေပသည့္ တစ္ခါတစ္ရံ အိပ္မက္ ထဲမွာေတာ့ တ႐ုတ္ျဖစ္လုိက္၊ ကုလားျဖစ္လုိက္ နဲ႔ အက္ရွင္ ကားေတြ ႐ုိက္ၿပီး ျပက္လုံးေတြ ထုတ္ေနမိေသးတယ္။ အဲဒါနဲ႔ပဲ…အဲဒါပဲ ေပါ့ဗ်ာ…ေနာ္။


ေက်ာ္ထူး
(အေထြေထြသ႐ုပ္ေဆာင္)
From... http://www.searchmyanmar.com/link/frame/cid/44921



No comments:

Post a Comment