လမ္းထဲသို႔ ခ်ဳိး၀င္လုိက္သည္ႏွင့္ အကင္ေညႇာ္နံ႔မ်ား က ႏွာသီး၀ကိုလာေရာက္က်ီစယ္သည္။ ကားတစ္စီး လြတ္႐ုံ လမ္းေလးထဲ ခင္းက်င္းထားသည့္ စားပဲြ၀ိုင္းမ်ား ကို ေရွာင္တိမ္းရင္း ထုိင္ စရာစားပဲြတစ္ခု ရရန္ မနည္းရွာရသည္။
က်ဥ္းက်ဥ္း က်ပ္က်ပ္ လူ႐ႈပ္႐ႈပ္ႏွင့္ ညအလွကပင္ လမ္းရဲ႕ယဥ္ေက်းမႈ တစ္ခု ျဖစ္သည္။ အမ်ဳိးသား၊ အမ်ဳိး သမီး ႀကီးႀကီးငယ္ငယ္မ်ား၊ ျဖဴနီျပာ၀ါေရာင္စုံ မ်ားျဖင့္ တန္ဆာဆင္ထားသည့္ ဒီလမ္းေလး ရဲ႕ညေနပုိင္း သည္ အၿမဲတေစ ႐ႈပ္ေထြးစည္ကားေနတတ္ၿပီး ယခုကဲ့သို႔ တ႐ုတ္ႏွစ္သစ္ကူး အခါ သမယတြင္ ပိုလို႔ပင္ စည္ကားေနေသးေတာ့သည္။
“ထုိးထြက္မယ့္ မနက္ေနေရာင္ျဖာ ထြန္းရင္ စစ္ကိုင္းလမ္းက ေစာင့္ေနမယ္သူမွာလို႔ ...” အစခ်ီတဲ့ စတီရီယို အဆိုေက်ာ္ခုိင္ထူး ၏ ေတးသြားက ေဟာ္လုိ ဂစ္တာႏွင့္ လုိက္ဖက္ညီစြာ ပ်ံ႕လြင့္လာ ကာ ေလထုထဲရွိ အကင္ေညႇာ္နံ႔ မ်ားႏွင့္ ေရာေထြးသြားခဲ့သည္။ အျဖဴေရာင္ အက်ႌလက္ရွည္ႏွင့္ ပေလကပ္ပုဆိုးအစိမ္းေရာင္ အဆင္႐ုိး႐ုိးကို ၀တ္ဆင္ထားသည့္ လူတစ္ေယာက္။
စား၀ိုင္းေသာက္၀ိုင္းေတြၾကား ဂစ္တာကို အားရပါးရ တီးခတ္ကာ လည္ပင္းေက်ာ မ်ားေထာင္ သည္ အထိ ခိုင္ထူး၏ သီခ်င္းကို မာန္ပါပါ တီးခတ္ေနသည္။ သူ႔သီခ်င္း သံေၾကာင့္ စားေသာက္ေန သူမ်ား အေႏွာင့္ အယွက္ျဖစ္ပုံမရ။
သူကေတာ့ ရန္ကုန္ ညေတြရဲ႕ အဓိပတိ တ႐ုတ္တန္း (၁၉ လမ္း) ရွိ စားေသာက္ဆုိင္ တန္းေတြ ၾကား ၁၉ လမ္း ခိုင္ထူးဟု လူသိမ်ားသည့္ ကိုထြန္းေရႊပင္ျဖစ္သည္။ ဆယ္စုႏွစ္ ႏွစ္ခုေက်ာ္ ကာလအထိ ၁၉ လမ္းတြင္ ညစဥ္ ညတုိင္း ဂစ္တာတစ္လက္ျဖင့္ စားေသာက္သူမ်ား အား လာေရာက္ေဖ်ာ္ေျဖသူတစ္ဦး။ အဆုိေတာ္ ခုိင္ထူးႏွင့္ ႐ုပ္ခ်င္းအနည္းငယ္ဆင္တူၿပီး အားႏွင့္ မာန္ႏွင့္ သီခ်င္းဆိုလုိက္လွ်င္ ခိုင္ထူး၏ ဆုိဟန္ ဆိုေပါက္ႏွင့္ ခပ္ဆင္ဆင္ပင္။
ခုိင္ထူး၏ နာမည္ႀကီး သီခ်င္းမ်ားျဖစ္သည့္ ေရႊလည္တုိင္၊ စစ္ကိုင္းလမ္း၊ သိလား၊ အၪၨလီ အစ ရွိသည့္ သီခ်င္းမ်ားကို အဆိုမ်ား သလို ကိုယ္တုိင္ ကလည္း ခိုင္ထူးကို အသည္းစဲြ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ သူတစ္ဦးဟု ၀န္ခံသည္။
၁၉၈၈ ခုႏွစ္ ပတ္၀န္းက်င္ကာလမ်ား ဆီက မိသားစု စား၀တ္ေနေရးေၾကာင့္ တတ္ထားသည့္ ဂစ္တာ ပညာျဖင့္ အသက္ေမြးမည္ဟု စဥ္းစားရင္း ၁၉ လမ္းတြင္ လာေရာက္ေဖ်ာ္ေျဖခဲ့ရာ ယေန႔တုိင္ပင္ျဖစ္သည္။
“ကၽြန္ေတာ္စ ဆိုျဖစ္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က အႀကံေပးတာ နဲ႔ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေစ်းမွာ စဆို တယ္။ ဆုိခါစ ကေတာ့ နည္းနည္း အခက္အခဲရွိတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ အဆင္ေျပသြားပါ တယ္”ဟု ၁၉ လမ္း ခိုင္ထူးေခၚ ကိုထြန္းေရႊကေျပာသည္။
ဒီအလုပ္ေၾကာင့္ သူ႔တြင္ သိမ္ငယ္စိတ္ လုံး၀မရွိဟုလည္း အခုိင္အမာေျပာသည္။ ေန႔စဥ္ ညေန ၆ နာရီ စြန္းစြန္း အခ်ိန္မ်ားတြင္ ၁၉ လမ္း၏ ညမ်ားႏွင့္အတူ စီးေမ်ာရန္ ေရာက္ရွိလာခဲ့ကာ ည ၁၀ နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ခန္႔မွ ျပန္ေလ့ရွိသည္။
စားေသာက္၀ိုင္းမ်ား က ဖိတ္ေခၚလွ်င္ လာေရာက္ သီဆိုတတ္သလို သူစိတ္ ပါလွ်င္လည္း စားေသာက္၀ိုင္း တစ္ခုခု နားတြင္ ဆုိေနေလ့ရွိ၏။ ဘယ္ေရြ႕ဘယ္မွ်ရေစဟု သေဘာမထား ဘဲ ေစတနာေၾကးျဖင့္ သီဆုိ တတ္သည့္ သူက အသံ အဆင္မေျပလွ်င္ အဲဒီ ညအတြက္ ဆက္ မဆိုဟု ေျပာသည္။
“ပရိသတ္ကို မလိမ္ခ်င္ဘူး။ အသံက ဆိုလို႔ အဆင္မေျပေတာ့ ရင္ အဲဒီညလွည့္ျပန္သြားတာပဲ”ဟု ၎ကေျပာသည္။ နာမည္ႀကီး အဆိုေတာ္တစ္ဦး မဟုတ္ေသာ္လည္း အသံကိုအားျပဳ၍ ၀မ္းေက်ာင္းေနသူ တစ္ဦးျဖစ္သ ၿဖင့္ အသံႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဂ႐ုတစုိက္ထားပုံကို လည္း “အသံပ်က္ေစမယ့္ အရက္တို႔ ဘီယာတို႔ လုံး၀ မေသာက္ေတာ့ဘူး။
ငယ္ငယ္တုန္း ကေတာ့ ဆိုးခဲ့၊ မိုက္ခ့ဲတာေတာ့ ရွိတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ ဒါေတြ ဘာမွ မလုပ္ေတာ့ဘူး။ အစားအစာကိုလည္း ဂ႐ုစိုက္တယ္။ အသံကို ထိခုိက္ေစမယ့္ ဟာကိုေရွာင္ တယ္”ဟု သူကေျပာသည္။
ညစဥ္သီခ်င္း ဆိုေနရသူ တစ္ဦးျဖစ္သျဖင့္ အသံမ၀င္ေစရန္ သံပရာသီးကို လည္း တစ္ေန႔လွ်င္ ႏွစ္လုံး၊ သုံးလုံး ခန္႔ စားထားရေသးသည္။ သီခ်င္း စဆုိစဥ္ အခ်ိန္မ်ားက ၀ိုင္းမ်ားထံမွ ေစတနာေၾကးအေနျဖင့္ တစ္ညလွ်င္ ေလးရာ့ ငါးဆယ္ ငါးရာခန္႔ သာ ရရွိခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါ တစ္ညလွ်င္ ႏွစ္ေသာင္းခဲြ သုံးေသာင္း အထိရတတ္ၿပီး တစ္ခါတစ္ရံ ငါးေသာင္း အထိပင္ ရေလ့ရွိသည္။
သူလာဆိုေန သျဖင့္ စားေသာက္သူမ်ားႏွင့္ ဆုိင္ကို အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ေၾကာင္း ၁၉ လမ္းရွိ စားေသာက္ ဆုိင္တစ္ဆုိင္ မွ မန္ေနဂ်ာကေျပာသည္။ သူ႔အေနျဖင့္ စားေသာက္သူမ်ားကို အေႏွာင့္ အယွက္ ျဖစ္ေစေလာက္ သည့္ အျပဳအမူမ်ဳိး ဘယ္ေသာအခါမွ မလုပ္ဟုဆုိသည္။
“ကၽြန္ေတာ္၀ိုင္း တစ္၀ိုင္းနားမွာ ဆုိရင္ ႏွစ္ပုဒ္ အမ်ားဆုံးပဲဆိုတယ္။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္က ေအာ္ခ်င္ ရာေအာ္ တာလည္း မဟုတ္ေတာ့ စားေသာက္သူေတြ အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ပါဘူး”ဟု သူကေျပာသည္။
စားေသာက္၀ိုင္းမ်ား တြင္ လူစုံလာေရာက္ေလ့ရွိသျဖင့္ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ႏုိင္ငံျခား သုံးေငြေၾကးမ်ားလည္း ရတတ္သည္ ဟု သူကဆုိသည္။ ခုိင္ထူး သီခ်င္းမ်ား ကို အဆိုမ်ားေသာ္လည္း တစ္ခါတစ္ရံ ဖုိးခ်ဳိ၊ စိုးလြင္လြင္၊ ထူးအိမ္သင္၊ စိုင္းထီးဆုိင္တုိ႔၏သီခ်င္းမ်ားလည္း ဆိုတတ္သည္ဟု ဆုိသည္။
“ပရိသတ္ေတာင္း ဆုိရင္ ေတာင္းဆို သလိုေပါ့။ ဆုိေပးရတာေတြလည္း ရွိတယ္။ ကိုယ္တုိင္ကေတာ့ ခုိင္ထူး သီခ်င္းပဲ အဆုိမ်ားပါတယ္”ဟု သီခ်င္းမ်ားကို ႏုတ္စ္ျဖင့္ တီးခတ္ျခင္း မဟုတ္ဘဲ အၾကားျဖင့္ ျပန္လည္ တီးခတ္တတ္ သည့္ သူကဆုိသည္။
ခုိင္ထူး၊ စိုးလြင္လြင္၊ ဖိုးခ်ဳိတုိ႔၏ သီခ်င္းမ်ားကို အဆုိမ်ားသူ ႀကိဳက္ႏွစ္ သက္သူက ယေန႔ေခတ္ေပၚ သီခ်င္း မ်ား မရ ဟုဆုိသည္။ သို႔ေသာ္ မည္မွ်ပင္ စိမ္းသည့္သီခ်င္းျဖစ္ပါေစ။ ဆယ့္ငါးမိနစ္ခန္႔ နားေထာင္လုိက္ လွ်င္ ျပန္တီးႏုိင္သည္ ဟုဆုိသည္။
“ႏုတ္စ္သမားမဟုတ္ေပမယ့္ Earining သမားလည္း သူ႔အားသာခ်က္နဲ႔ သူေပါ့ဗ်ာ”ဟု (၁၃)ႏွစ္ သား အရြယ္ကပင္ ဂစ္တာတီးတတ္ခဲ့သည့္ ကိုထြန္းေရႊကဆုိသည္။ ညစဥ္ သီခ်င္းေတြႏွင့္ေဖ်ာ္ေျဖေန သူက သီခ်င္း သီဆိုေဖ်ာ္ေျဖခြင့္ မရေတာ့လွ်င္ အိမ္ဆုိင္ေလးဖြင့္ကာ ဘ၀ကိုျဖတ္သန္း သြားမည္ ဟု ေရွ႕ေရး အတြက္ သူ႔အေတြးကိုေျပာျပသည္။
သို႔ေသာ္ ၁၉ လမ္းသည္ သူ၏ အေသြးအသားထဲတြင္ ခုိင္ၿမဲစြာ တြယ္ကပ္၀င္ေရာက္ေန ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ လက္ရွိ အလုပ္ကို သူတန္ဖိုး အလြန္ထားၿပီး ေသလွ်င္ပင္လွ်င္ ၁၉ လမ္း တြင္ ေသခ်င္သည္ဟု သူက ဆုိသည္။
“ကၽြန္ေတာ္ ဒီ ၁၉ လမ္းမွာ သီခ်င္းဆိုရင္းနဲ႔ ပဲ ေသသြားခ်င္ပါတယ္။ ေရႊမန္း တင္ေမာင္ လုိေပါ့။ ေဖ်ာ္ေျဖေန ရင္း ေသသြားတာမ်ဳိး”ဟု သူကေျပာသည္။
“အသည္းရင္ လႈိင္းခတ္သံ အတူဆုံခ်ိန္ အၿပံဳးေတြ ႏႈတ္ဆက္မယ္ေလ တုိ႔ဘ၀အတြက္ ခဏတာ ဒီအခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ အခ်စ္ခြန္အား ရင္ဆုိင္ထား ....”
ညဥ့္က တျဖည္းျဖည္းရင့္ လာခဲ့ေလၿပီ။ စားေသာက္၀ိုင္း မ်ားလည္း က်ဲပါးလာခဲ့ေလၿပီ။ သီခ်င္းကိုခ်စ္တဲ့ ခြန္အားေတြ နဲ႔ ၁၉ လမ္း ခိုင္ထူးရဲ႕ ေတးသံသည္လည္း မၾကာမီ တစ္ညတာ အတြက္ ႏႈတ္ဆက္ေတာ့ မည္ျဖစ္သည္။
“ကၽြန္ေတာ္ေ သရင္လည္း ၁၉ လမ္းမွာပဲ ေသခ်င္ပါတယ္”ဆိုတဲ့ သူ႔ရဲ႕စကားသံ ကေတာ့ ၁၉ လမ္းကို မည္သည့္ အခါမွ ႏႈတ္ဆက္သြားမည္ မဟုတ္ဟု အေသအခ်ာေျပာဆိုေနသလိုပင္။
ဓာတ္ပုံ- ေဂ်ေမာင္ေမာင္ (အမရပူရ)
ေရးသားသူ- သီဟ
လမ္းထဲသို႔ ခ်ဳိး၀င္လုိက္သည္ႏွင့္ အကင္ေညႇာ္နံ႔မ်ား က ႏွာသီး၀ကိုလာေရာက္က်ီစယ္သည္။ ကားတစ္စီး လြတ္႐ုံ လမ္းေလးထဲ ခင္းက်င္းထားသည့္ စားပဲြ၀ိုင္းမ်ား ကို ေရွာင္တိမ္းရင္း ထုိင္ စရာစားပဲြတစ္ခု ရရန္ မနည္းရွာရသည္။
“ထုိးထြက္မယ့္ မနက္ေနေရာင္ျဖာ ထြန္းရင္ စစ္ကိုင္းလမ္းက ေစာင့္ေနမယ္သူမွာလို႔ ...” အစခ်ီတဲ့ စတီရီယို အဆိုေက်ာ္ခုိင္ထူး ၏ ေတးသြားက ေဟာ္လုိ ဂစ္တာႏွင့္ လုိက္ဖက္ညီစြာ ပ်ံ႕လြင့္လာ ကာ ေလထုထဲရွိ အကင္ေညႇာ္နံ႔ မ်ားႏွင့္ ေရာေထြးသြားခဲ့သည္။ အျဖဴေရာင္ အက်ႌလက္ရွည္ႏွင့္ ပေလကပ္ပုဆိုးအစိမ္းေရာင္ အဆင္႐ုိး႐ုိးကို ၀တ္ဆင္ထားသည့္ လူတစ္ေယာက္။
သူကေတာ့ ရန္ကုန္ ညေတြရဲ႕ အဓိပတိ တ႐ုတ္တန္း (၁၉ လမ္း) ရွိ စားေသာက္ဆုိင္ တန္းေတြ ၾကား ၁၉ လမ္း ခိုင္ထူးဟု လူသိမ်ားသည့္ ကိုထြန္းေရႊပင္ျဖစ္သည္။ ဆယ္စုႏွစ္ ႏွစ္ခုေက်ာ္ ကာလအထိ ၁၉ လမ္းတြင္ ညစဥ္ ညတုိင္း ဂစ္တာတစ္လက္ျဖင့္ စားေသာက္သူမ်ား အား လာေရာက္ေဖ်ာ္ေျဖသူတစ္ဦး။ အဆုိေတာ္ ခုိင္ထူးႏွင့္ ႐ုပ္ခ်င္းအနည္းငယ္ဆင္တူၿပီး အားႏွင့္ မာန္ႏွင့္ သီခ်င္းဆိုလုိက္လွ်င္ ခိုင္ထူး၏ ဆုိဟန္ ဆိုေပါက္ႏွင့္ ခပ္ဆင္ဆင္ပင္။
ခုိင္ထူး၏ နာမည္ႀကီး သီခ်င္းမ်ားျဖစ္သည့္ ေရႊလည္တုိင္၊ စစ္ကိုင္းလမ္း၊ သိလား၊ အၪၨလီ အစ ရွိသည့္ သီခ်င္းမ်ားကို အဆိုမ်ား သလို ကိုယ္တုိင္ ကလည္း ခိုင္ထူးကို အသည္းစဲြ ႀကိဳက္ႏွစ္သက္ သူတစ္ဦးဟု ၀န္ခံသည္။
“ကၽြန္ေတာ္စ ဆိုျဖစ္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းတစ္ေယာက္က အႀကံေပးတာ နဲ႔ ဗုိလ္ခ်ဳပ္ေစ်းမွာ စဆို တယ္။ ဆုိခါစ ကေတာ့ နည္းနည္း အခက္အခဲရွိတယ္။ ေနာက္ပိုင္းေတာ့ အဆင္ေျပသြားပါ တယ္”ဟု ၁၉ လမ္း ခိုင္ထူးေခၚ ကိုထြန္းေရႊကေျပာသည္။
ဒီအလုပ္ေၾကာင့္ သူ႔တြင္ သိမ္ငယ္စိတ္ လုံး၀မရွိဟုလည္း အခုိင္အမာေျပာသည္။ ေန႔စဥ္ ညေန ၆ နာရီ စြန္းစြန္း အခ်ိန္မ်ားတြင္ ၁၉ လမ္း၏ ညမ်ားႏွင့္အတူ စီးေမ်ာရန္ ေရာက္ရွိလာခဲ့ကာ ည ၁၀ နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ ခန္႔မွ ျပန္ေလ့ရွိသည္။
စားေသာက္၀ိုင္းမ်ား က ဖိတ္ေခၚလွ်င္ လာေရာက္ သီဆိုတတ္သလို သူစိတ္ ပါလွ်င္လည္း စားေသာက္၀ိုင္း တစ္ခုခု နားတြင္ ဆုိေနေလ့ရွိ၏။ ဘယ္ေရြ႕ဘယ္မွ်ရေစဟု သေဘာမထား ဘဲ ေစတနာေၾကးျဖင့္ သီဆုိ တတ္သည့္ သူက အသံ အဆင္မေျပလွ်င္ အဲဒီ ညအတြက္ ဆက္ မဆိုဟု ေျပာသည္။
“ပရိသတ္ကို မလိမ္ခ်င္ဘူး။ အသံက ဆိုလို႔ အဆင္မေျပေတာ့ ရင္ အဲဒီညလွည့္ျပန္သြားတာပဲ”ဟု ၎ကေျပာသည္။ နာမည္ႀကီး အဆိုေတာ္တစ္ဦး မဟုတ္ေသာ္လည္း အသံကိုအားျပဳ၍ ၀မ္းေက်ာင္းေနသူ တစ္ဦးျဖစ္သ ၿဖင့္ အသံႏွင့္ ပတ္သက္၍ ဂ႐ုတစုိက္ထားပုံကို လည္း “အသံပ်က္ေစမယ့္ အရက္တို႔ ဘီယာတို႔ လုံး၀ မေသာက္ေတာ့ဘူး။
ငယ္ငယ္တုန္း ကေတာ့ ဆိုးခဲ့၊ မိုက္ခ့ဲတာေတာ့ ရွိတာေပါ့။ ဒါေပမဲ့ အခုေတာ့ ဒါေတြ ဘာမွ မလုပ္ေတာ့ဘူး။ အစားအစာကိုလည္း ဂ႐ုစိုက္တယ္။ အသံကို ထိခုိက္ေစမယ့္ ဟာကိုေရွာင္ တယ္”ဟု သူကေျပာသည္။
ညစဥ္သီခ်င္း ဆိုေနရသူ တစ္ဦးျဖစ္သျဖင့္ အသံမ၀င္ေစရန္ သံပရာသီးကို လည္း တစ္ေန႔လွ်င္ ႏွစ္လုံး၊ သုံးလုံး ခန္႔ စားထားရေသးသည္။ သီခ်င္း စဆုိစဥ္ အခ်ိန္မ်ားက ၀ိုင္းမ်ားထံမွ ေစတနာေၾကးအေနျဖင့္ တစ္ညလွ်င္ ေလးရာ့ ငါးဆယ္ ငါးရာခန္႔ သာ ရရွိခဲ့ေသာ္လည္း ယခုအခါ တစ္ညလွ်င္ ႏွစ္ေသာင္းခဲြ သုံးေသာင္း အထိရတတ္ၿပီး တစ္ခါတစ္ရံ ငါးေသာင္း အထိပင္ ရေလ့ရွိသည္။
သူလာဆိုေန သျဖင့္ စားေသာက္သူမ်ားႏွင့္ ဆုိင္ကို အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ေၾကာင္း ၁၉ လမ္းရွိ စားေသာက္ ဆုိင္တစ္ဆုိင္ မွ မန္ေနဂ်ာကေျပာသည္။ သူ႔အေနျဖင့္ စားေသာက္သူမ်ားကို အေႏွာင့္ အယွက္ ျဖစ္ေစေလာက္ သည့္ အျပဳအမူမ်ဳိး ဘယ္ေသာအခါမွ မလုပ္ဟုဆုိသည္။
“ကၽြန္ေတာ္၀ိုင္း တစ္၀ိုင္းနားမွာ ဆုိရင္ ႏွစ္ပုဒ္ အမ်ားဆုံးပဲဆိုတယ္။ ေနာက္ၿပီး ကၽြန္ေတာ္က ေအာ္ခ်င္ ရာေအာ္ တာလည္း မဟုတ္ေတာ့ စားေသာက္သူေတြ အေႏွာင့္အယွက္မျဖစ္ပါဘူး”ဟု သူကေျပာသည္။
စားေသာက္၀ိုင္းမ်ား တြင္ လူစုံလာေရာက္ေလ့ရွိသျဖင့္ တစ္ခါတစ္ရံတြင္ ႏုိင္ငံျခား သုံးေငြေၾကးမ်ားလည္း ရတတ္သည္ ဟု သူကဆုိသည္။ ခုိင္ထူး သီခ်င္းမ်ား ကို အဆိုမ်ားေသာ္လည္း တစ္ခါတစ္ရံ ဖုိးခ်ဳိ၊ စိုးလြင္လြင္၊ ထူးအိမ္သင္၊ စိုင္းထီးဆုိင္တုိ႔၏သီခ်င္းမ်ားလည္း ဆိုတတ္သည္ဟု ဆုိသည္။
“ပရိသတ္ေတာင္း ဆုိရင္ ေတာင္းဆို သလိုေပါ့။ ဆုိေပးရတာေတြလည္း ရွိတယ္။ ကိုယ္တုိင္ကေတာ့ ခုိင္ထူး သီခ်င္းပဲ အဆုိမ်ားပါတယ္”ဟု သီခ်င္းမ်ားကို ႏုတ္စ္ျဖင့္ တီးခတ္ျခင္း မဟုတ္ဘဲ အၾကားျဖင့္ ျပန္လည္ တီးခတ္တတ္ သည့္ သူကဆုိသည္။
ခုိင္ထူး၊ စိုးလြင္လြင္၊ ဖိုးခ်ဳိတုိ႔၏ သီခ်င္းမ်ားကို အဆုိမ်ားသူ ႀကိဳက္ႏွစ္ သက္သူက ယေန႔ေခတ္ေပၚ သီခ်င္း မ်ား မရ ဟုဆုိသည္။ သို႔ေသာ္ မည္မွ်ပင္ စိမ္းသည့္သီခ်င္းျဖစ္ပါေစ။ ဆယ့္ငါးမိနစ္ခန္႔ နားေထာင္လုိက္ လွ်င္ ျပန္တီးႏုိင္သည္ ဟုဆုိသည္။
“ႏုတ္စ္သမားမဟုတ္ေပမယ့္ Earining သမားလည္း သူ႔အားသာခ်က္နဲ႔ သူေပါ့ဗ်ာ”ဟု (၁၃)ႏွစ္ သား အရြယ္ကပင္ ဂစ္တာတီးတတ္ခဲ့သည့္ ကိုထြန္းေရႊကဆုိသည္။ ညစဥ္ သီခ်င္းေတြႏွင့္ေဖ်ာ္ေျဖေန သူက သီခ်င္း သီဆိုေဖ်ာ္ေျဖခြင့္ မရေတာ့လွ်င္ အိမ္ဆုိင္ေလးဖြင့္ကာ ဘ၀ကိုျဖတ္သန္း သြားမည္ ဟု ေရွ႕ေရး အတြက္ သူ႔အေတြးကိုေျပာျပသည္။
သို႔ေသာ္ ၁၉ လမ္းသည္ သူ၏ အေသြးအသားထဲတြင္ ခုိင္ၿမဲစြာ တြယ္ကပ္၀င္ေရာက္ေန ခဲ့ၿပီ ျဖစ္သည္။ လက္ရွိ အလုပ္ကို သူတန္ဖိုး အလြန္ထားၿပီး ေသလွ်င္ပင္လွ်င္ ၁၉ လမ္း တြင္ ေသခ်င္သည္ဟု သူက ဆုိသည္။
“ကၽြန္ေတာ္ ဒီ ၁၉ လမ္းမွာ သီခ်င္းဆိုရင္းနဲ႔ ပဲ ေသသြားခ်င္ပါတယ္။ ေရႊမန္း တင္ေမာင္ လုိေပါ့။ ေဖ်ာ္ေျဖေန ရင္း ေသသြားတာမ်ဳိး”ဟု သူကေျပာသည္။
“အသည္းရင္ လႈိင္းခတ္သံ အတူဆုံခ်ိန္ အၿပံဳးေတြ ႏႈတ္ဆက္မယ္ေလ တုိ႔ဘ၀အတြက္ ခဏတာ ဒီအခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ အခ်စ္ခြန္အား ရင္ဆုိင္ထား ....”
ညဥ့္က တျဖည္းျဖည္းရင့္ လာခဲ့ေလၿပီ။ စားေသာက္၀ိုင္း မ်ားလည္း က်ဲပါးလာခဲ့ေလၿပီ။ သီခ်င္းကိုခ်စ္တဲ့ ခြန္အားေတြ နဲ႔ ၁၉ လမ္း ခိုင္ထူးရဲ႕ ေတးသံသည္လည္း မၾကာမီ တစ္ညတာ အတြက္ ႏႈတ္ဆက္ေတာ့ မည္ျဖစ္သည္။
“ကၽြန္ေတာ္ေ သရင္လည္း ၁၉ လမ္းမွာပဲ ေသခ်င္ပါတယ္”ဆိုတဲ့ သူ႔ရဲ႕စကားသံ ကေတာ့ ၁၉ လမ္းကို မည္သည့္ အခါမွ ႏႈတ္ဆက္သြားမည္ မဟုတ္ဟု အေသအခ်ာေျပာဆိုေနသလိုပင္။
ဓာတ္ပုံ- ေဂ်ေမာင္ေမာင္ (အမရပူရ)
From...7Day News Journal
No comments:
Post a Comment