ဟိုင္းေဝး မွာ လက္ႏွစ္ဖက္ နဲ႔ စတီယာရင္ ကိုင္ရမွာျဖစ္ၿပီး ေကာ္ဖီခြက္ ကိုင္ထား ရင္ေတာ့ ျဖစ္ရင္ ထိန္းႏိုင္ မွာမဟုတ္ပါတဲ့။
ဘရိတ္ေဆာင့္နင္း စတီယာရင္ ခ်ိဳးခ် တာ မ်ိဳးဟာ ကားေမွာက္ေစ သတဲ့။ (တစ္ကယ္ေတာ့ ျဖစ္တာနဲ႔ ဘရိတ္ေပၚ ေျခေထာက္ က တန္းေရာက္သြားမွာ။ )
ကီလို ၉၀ေလာက္ ဆို ဘီး ကြဲတာ ျပသနာ မႀကီးေပမဲ့ ကီလို ၁၄၀ေလာက္မွာ ျဖစ္ရင္
အသက္ မေသရင္ အေတာ္ ကံေကာင္းတာတဲ့။ ကြန္ခရိ လမ္းေတြ ဟာ တာယာ ကြဲဖို႔
အပူခ်ိန္ျမင့္တက္ေစသတဲ့။
SUVေတြ အရိွန္ျမင့္မွာ တာယာ ကြဲရင္ ကားေမွာက္ ပတ္ခ်ာ လည္ဖို႔ မ်ား (extremely high)သတဲ့။ ၿပိဳင္ ကားေတြ သံုး တဲ့ run-flat tyre (ဘီးေပါက္လည္း အတိုင္းအတာ တစ္ခု ဆက္ေမာင္းႏိုင္တဲ့ ) က ဘီးကြဲရင္ အက္ဆီးဒန္႔ျဖစ္ဖို႔ အခြင့္ အလမ္း ရာႏႈန္းနည္းသတဲ့။ (BMWေတြမွာေတာ့ run flatသံုးတာ ေတြ႔တယ္။)
တာယာ မကြဲဖို႔ဆိုရင္ -
ခရီးမသြားခင္ ေလေပါင္ စစ္ပါ။ ေလေပါင္ေလ်ာ့ရင္ ပြတ္တိုက္မႈ ပိုမ်ားၿပီး အပူ ပိုထြက္ၿပီး ပိုကြဲလြယ္သတဲ့။
မသြားခင္ ကားဘီး အလိုင္းမင္း၊ တိုင္းေရာ့ ေအာက္ပိုင္းစစ္ပါ။
ကီလို ၄ေသာင္းျပည့္တိုင္း တာယာ လဲသင့္သတဲ့။
႐ိုး႐ိုးေလ အစား ႏိုက္ထ႐ိုဂ်င္ ျဖည့္သင့္သတဲ့။
စူးထိုး ခဲထိုး အကြဲေတြ ရိွရင္ ဟိုင္းေဝး မသံုးရတဲ့။
တာယာဝယ္ရင္ ရက္လြန္ တိုက္ေဆြးမျဖစ္ေစရတဲ့။
အနည္းဆံုး ၂ နာရီျခား တစ္ခါ နားသင့္သတဲ့။
Ni Lynn
SUVေတြ အရိွန္ျမင့္မွာ တာယာ ကြဲရင္ ကားေမွာက္ ပတ္ခ်ာ လည္ဖို႔ မ်ား (extremely high)သတဲ့။ ၿပိဳင္ ကားေတြ သံုး တဲ့ run-flat tyre (ဘီးေပါက္လည္း အတိုင္းအတာ တစ္ခု ဆက္ေမာင္းႏိုင္တဲ့ ) က ဘီးကြဲရင္ အက္ဆီးဒန္႔ျဖစ္ဖို႔ အခြင့္ အလမ္း ရာႏႈန္းနည္းသတဲ့။ (BMWေတြမွာေတာ့ run flatသံုးတာ ေတြ႔တယ္။)
တာယာ မကြဲဖို႔ဆိုရင္ -
ခရီးမသြားခင္ ေလေပါင္ စစ္ပါ။ ေလေပါင္ေလ်ာ့ရင္ ပြတ္တိုက္မႈ ပိုမ်ားၿပီး အပူ ပိုထြက္ၿပီး ပိုကြဲလြယ္သတဲ့။
မသြားခင္ ကားဘီး အလိုင္းမင္း၊ တိုင္းေရာ့ ေအာက္ပိုင္းစစ္ပါ။
ကီလို ၄ေသာင္းျပည့္တိုင္း တာယာ လဲသင့္သတဲ့။
႐ိုး႐ိုးေလ အစား ႏိုက္ထ႐ိုဂ်င္ ျဖည့္သင့္သတဲ့။
စူးထိုး ခဲထိုး အကြဲေတြ ရိွရင္ ဟိုင္းေဝး မသံုးရတဲ့။
တာယာဝယ္ရင္ ရက္လြန္ တိုက္ေဆြးမျဖစ္ေစရတဲ့။
အနည္းဆံုး ၂ နာရီျခား တစ္ခါ နားသင့္သတဲ့။
Ni Lynn
No comments:
Post a Comment