
(၁) ယံုၾကည္မူ ရိွရမယ္
******************
အလုပ္ အတူ တြဲလုပ္မယ့္ သူငယ္ခ်င္း ကို ယံုၾကည္မူ မရိွဘူး ဆိုရင္ အလုပ္ အတူ တြဲျပီး မလုပ္ပါနဲ႔။ လုပ္ရင္ လည္း ေအာင္ျမင္မွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လူ တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ အတြက္ ယံုၾကည္မူ ဆိုတာ အလြန္ပင္ လိုအပ္ပါတယ္။
(၂) သူ႔ရဲ႕အားနည္းခ်က္ ကို နားလည္ေပးရ လိမ့္မယ္
*****************************************
အားနည္းခ်က္ ဆိုတာ လူတိုင္း လူတိုင္း မွာ ရိွတတ္ၾကပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ မိမိနွင့္ အလုပ္ အတူ တြဲလုပ္မယ့္ သူငယ္ခ်င္း မွာ အားနည္းခ်က္ ရိွတယ္ဆိုရင္ နားလည္ေပးမွသာ ေအာင္ျမင္ပါလိမ့္မယ္။
(၃) မိမိ ထူးခြ်န္ေသာ္လည္း တစ္ပါးသူ ကို မနိမ္႔ခ် ပါနဲ႔
*****************************************
တစ္ခ်ိဳ႔ က ငါ ေတာ္တာပဲ၊ ငါတတ္ တာပဲဆိုျပီး တစ္ပါးသူ ကို ဆက္ဆံတဲ့ အခါမွာ တစ္ဖက္ေစာင္း နင္း ေျပာ ဆို ဆက္ဆံတတ္ေလ့ ရိွတယ္။ တကယ္ေတာ့ အဲဒီလို မလုပ္သင့္ပါဘူး။ မိမိေတာ္ေသာ္ လည္း အသာစီး ကေန မဆက္ဆံသင့္ပါ။
(၄) မိမိ တာဝန္ ယူထားတဲ့ အလုပ္ ကို တာဝန္ေက်ေအာင္ လုပ္ပါ
**************************************************
မလုပ္နိုင္တဲ့ အလုပ္ ကို တာဝန္ မယူပါနဲ႔။ လုပ္နိုင္တဲ့ အလုပ္ ကိုသာ တာဝန္ယူပါ။ တာဝန္ ယူျပီးျပီ ဆိုရင္ လည္း တာဝန္ေက်ပြန္ စြာ အလုပ္လုပ္ပါ။
(၅) ေဖးမ ကူညီပါ
***************
TeamWork နဲ႔ အလုပ္ လုပ္တဲ့ အခါမွာ မိမိ က တာဝန္ေက်ပြန္စြာ လုပ္ကိုင္ နိုင္ေသာ္ လည္း တစ္ပါးသူ အခက္ အခဲေတြကို ေဖးမ ကူညီ နိုင္ရပါလိမ့္မယ္။ သို႔မွသာ လုပ္ငန္းေအာင္ျမင္ ပါလိမ့္မယ္။
(၆) မကဲ့ရဲ႕ နဲ႔ အတင္း အဖ်င္း မေျပာပါနဲ႔
********************************
ဒီအခ်က္ ကေတာ့ Team Work နဲ႔ အလုပ္ လုပ္သူတိုင္း ၾကံဳေတြရမယ့္ အခ်က္ တစ္ခုပါပဲ။ တစ္ေယာက္ မေကာင္းေၾကာင္း ကို တစ္ေယာက္ ေျပာမယ္။ တစ္ေယာက္ မရိွရင္ တစ္ေယာက္ ကို ကဲ့ရဲ႕ တာ ျပစ္ တင္ ေဝဖန္တာေတြ မလုပ္ သင့္ပါဘူး။ စိတ္ဓာတ္ ကြဲျပားေစတဲ့ အခ်က္တစ္ခု ျဖစ္ပါတယ္။
Photo by- mgcpuzzles
ေက်ာ္လင္းႏိုုင္ (ရိုုးရာေလး) www.yoyarlay.com
No comments:
Post a Comment